quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee toen was alleen joris er geweest, en toen gingen ze op school in de pauze apart zitten
ok bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja wel ga mee praten over wow is tering grappig
Zeg gewoon Ja ik ben lvl69 Death Knight..
Das echt vet gek Unholy enzo AOE farmen (AOE = Area of Effect)
Ik doe echt dikke DPS man.. is echt fokking niet normaal (DPS = Damage Per Second)
Maarja nu moet ik naar northerend beetje epics farmen enzo (Epics = goede weaps)
ja Vodka .. kom maar op.. laat Guio maar wat mee nemen vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef Logician het volgende:
cp: vodka? grapjas![]()
ik ga ff douchen ik stink
is het ooit snel geweest danquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:44 schreef GilaMonyet het volgende:
FOK! is weer lekker langzaam':')
waarschijnlijk voordat ik me fobo had geplaatstquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
waarschijnlijk voordat ik me fobo had geplaatst
denkt u dat ik u op deze mooie winterse herfst dag ga verslaan met de meeste postsquote:
Het is gewoon een double-triple-owned..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
gila je moet in de OP bij DIT IS HET TOPIC: neerzetten dat je moozzie en mad verslagen hebt met topic's op slot gooiendie je moment
yup is echt kut voor haar, per 1 januariquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Debbie??? baan kwijt? ik iets gemist ?
Vast wel.. Ik ben niet zo actief meer geweest..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Runx het volgende:
[..]
denkt u dat ik u op deze mooie winterse herfst dag ga verslaan met de meeste posts?
Ja ze gaan saneren bij haar bedrijf en per 1 januari is ze ontslagenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Crazy-M het volgende:
Debbie??? baan kwijt? ik iets gemist ?
idd , jij bent goed gekquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is gewoon een double-triple-owned..
Double omdat ik 2 personen heb geowned..
En triple omdat ik ze 3x heb geowned.. (closen, openen en fipo)
16. 129 Moozziequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vast wel.. Ik ben niet zo actief meer geweest..
Wat waren de dagcijfers van gister btw?!
Echt he, ik ben je held zeg het maar.. je mag het zeggen het is niet erg..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Runx het volgende:
[..]
idd , jij bent goed gekik kan alleen maar tegen je op kijken
niet dat ik je zie
OMFG...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:53 schreef Runx het volgende:
[..]
16. 129 Moozzie
17. 123 debbie_19
22. 110 Sm0keZ
24. 108 Runx
31. 094 draculettetje
36. 087 crazy987
39. 084 WhiteLightning
47. 077 Droxz.nl
62. 065 GilaMonyet
echt slecht hoor
omg das wel triest , maar dat krijg je als je zo beroemd bentquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt he, ik ben je held zeg het maar.. je mag het zeggen het is niet erg..
Ben namelijk ook een held voor andere mensen
Die zitten dik me te scannen en dan roddels te spreaden in de wereld over mij.
Zo zei ik keer tegen debbie neuken hiero.. toen zeiden ze tegen me vriendin dat ik vreemd ging
*zoekt het royal sadness plaatjes*
ok dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ze gaan saneren bij haar bedrijf en per 1 januari is ze ontslagen
ja we waren blijkbaar erg slecht bezig en dit moet gezegd worden , de productiviteit is erg laagquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
OMFG...
ON-GE-KEND!
Zo laag hahahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |