Link jij je ava nog eensquote:
Weer zo'n afleidende avatarquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:33 schreef damsco het volgende:
Ik heb dat filmpje nog ergens op mijn computer staan
Kerel...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:33 schreef damsco het volgende:
Driekwart van Fok nu.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:33 schreef damsco het volgende:
Vraagquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef damsco het volgende:
Als er vraag naar is wil ik um best uploaden!
Mmm daar zou ik echt zo een halfuur naar kunnen kijkenquote:
Je bracht me op een ideequote:
Hieroquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef damsco het volgende:
Who fucking cares........quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die vind dat dat wijf uit de avatar van Damsco een lego-hoofd heeft ?
lego?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik dan de enige die vind dat dat wijf uit de avatar van Damsco een lego-hoofd heeft ?
Geen idee, maar hij is fijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef Posdnous het volgende:
Van wie was deze ook alweer?
[ afbeelding ]
Is dat niet Do?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef Posdnous het volgende:
Van wie was deze ook alweer?
[ afbeelding ]
Ik zeg: Vraag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef damsco het volgende:
christina-model n00bquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Is dat niet Do?![]()
Van you're in heaven ofzo
idemquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:04 schreef Walter81 het volgende:
[/offtopic]
Op mijn zoektocht naar soortgelijke animated gifs, stuitte ik op het volgende filmpje.
Eindelijk eens een filmpje van een echte BAAS
[/offtopic]
Nog steeds vraag
En toch vind ik het oneerlijk.. als wij zoiets zomaar doen, krijgen we een blauw oogquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
Jong geleerd, oud gedaan zeg maar
Jij hebt gewoon geen skillsquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
En toch vind ik het oneerlijk.. als wij zoiets zomaar doen, krijgen we een blauw oog
Dus jij pakt het net zo aan als die baby ?quote:
Doet mij aan die Esmee Denters o.i.d. denkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
ho`s for do`squote:
Dat wijf is gewoon lelijk. Ik vind het meer een leeghoofd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
thanks, *fap fap*quote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef McFearless het volgende:
Hier het filmpje van mijn avatar.
Shay Laren
Altijd al een duidelijkere versie willen zien daarvan.quote:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
jezus, jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie niet wisten dat dat Stacey was hequote:Op maandag 24 november 2008 23:25 schreef Rosbief het volgende:
Oh is dat Stacey, dat verandert de zaak!![]()
Dacht dat het een lelijk loensend meisje was.
Daar hoor je ook niks meer van... zal inmiddels ook wel thuis zitten met 3 kinderen van Justinquote:Op zondag 23 november 2008 01:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doet mij aan die Esmee Denters o.i.d. denken
Die is wel errugquote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef McFearless het volgende:
Shay Laren
tievus heaquote:
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 19:06 schreef McFearless het volgende:
Shay Laren
Die site waar dat op staat is echt zwaar bagger, net ff ingelogd en er zijn helemaal geen hardcore acties..quote:
Beautiful Agonyquote:
Het promofilmpje is toch erg smakelijk hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:28 schreef KaaKaa2 het volgende:
[..]
Die site waar dat op staat is echt zwaar bagger, net ff ingelogd en er zijn helemaal geen hardcore acties..
Do niet zoveel tietenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beste reply ooit.
En idd, Do heeft niet zoveel tieten.
Gifjes zijn gedelete.quote:
Photobucket.quote:
Huhquote:
Je hebt idd gelijk, ik zou zweren dat ik ze ooit met veul dikkere jetsers heb zien pronken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Huh![]()
Waar zijn ze gebleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |