quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Love and work are the cornerstones of our humannessquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef remlof het volgende:
Wat is o?
Wat een kek jasje, kerelquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw Gaastra jasje, kerel!
Bier en tieten bedoel jequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Love and work are the cornerstones of our humanness
Zo'n lichtblauwe?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een nieuw Gaastra jasje, kerel!
quote:
Je bent een 2, dus honderd procent zeker kan ik niet van je baasheidsfactor zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef BigKahuna het volgende:
Je denkt dat ik echt Gaastra draag?
Ha. Ha.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent een 2, dus honderd procent zeker kan ik niet van je baasheidsfactor zijn.
-2 dat je de Engelse variant pakt in plaats van de originele.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef Florian_ het volgende:
-1 dat je niet een quote van Freud herkent
Komt vast nogquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
HIER NIETen ik wil zo graag sneeuw
Ik ook altijd vind het zo mooiquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt vast nog. Wauw ik krijg er een warm gevoel van binnen van.
Het merendeel van FOK! heeft zelfs moeite met Nederlands lezen dus waarom zou ik in godsnaam de originele versie postenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
-2 dat je de Engelse variant pakt in plaats van de originele.
Ja inderdaad. En dan gezellig binnen zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ook altijd vind het zo mooien het geeft echt dat winter gevoel.
Omdat je je boodschap niet aan het publiek aanpast, maar je eigen intellect laat prevaleren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef Florian_ het volgende:
Het merendeel van FOK! heeft zelfs moeite met Nederlands lezen dus waarom zou ik in godsnaam de originele versie posten
Tenminste, dat zou ik dan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
Omdat je je boodschap niet aan het publiek aanpast, maar je eigen intellect laat prevaleren.
In het verre oostenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat je je boodschap niet aan het publiek aanpast, maar je eigen intellect laat prevaleren.
Hey schat!quote:
Het hagelt nuquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan gezellig binnen zitten.
[ afbeelding ]
Godverdomme zit ik weer m'n tijd te verdoen hier.
Het is sneeuw gewordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het hagelt nuen niet zo'n klein beetje ook... maar ik ga
mzzl iedereen
Dus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb de Psychoanalyse in het Engels gelezen en ik vond het een prima vertaling
Ik kan je ook een warm gevoel van binnen gevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt vast nog. Wauw ik krijg er een warm gevoel van binnen van.
Omgquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In het verre noorden sneeuwde het net ook!
Helaas past niet op ieder potje ieder dekseltje!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan je ook een warm gevoel van binnen geven
Helaas, helaas..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Emimich het volgende:
Helaas past niet op ieder potje ieder dekseltje!
Alleen een soort van hagel ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In het verre noorden sneeuwde het net ook!
Nee nog oostelijker. Bij Enschede jwzquote:
Het dekseltje hoeft ook maar 1 avondje te passenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs op de dop van dat mongooltje van gister past een vochtig potjequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aardbeienkutjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Florian_ het volgende:
Zelfs op de dop van dat mongooltje van gister past een vochtig potje
Neem nou maar van me aan dat het correct is. Anders zou ik het ook niet gebruiken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:39 schreef IQM het volgende:
Volgens mij wel.
I know.Maar het is toch echt niet correct, geloof ik.
Tóch lijkt dat me niets voor Fasci.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Het dekseltje hoeft ook maar 1 avondje te passen
Ik las dat topic van d_b dus gister, en ik kan me niet voorstellen dat dat serieus nut heeftquote:
Whehe, ik zou van mn fiets af springen en ze bedreigenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.
Ik moet zo nog de stad in maar als ik word bekogeld met sneeuwballen word ik heul kwaad.
Ik ben wel eens helemaal omgefietst omdat er van die jochies met sneeuwballen stonden.
Probeer het uit zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef Florian_ het volgende:
Ik las dat topic van d_b dus gister, en ik kan me niet voorstellen dat dat serieus nut heeft
Die jam in dat potje zorgt toch voor veel te weinig wrijving om het chill te maken
Toetsenbordheld.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik zou van mn fiets af springen en ze bedreigen
Mwoah, dit had toch wel iets speciaals.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
Bt is toch mooier.
Durf ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, ik zou van mn fiets af springen en ze bedreigen
Ik ken wel "Liebe, Arbeit und Wissen sind die Quellen unseres Lebens. Sie sollten es auch beherrschen" maar die van jou lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
-1 dat je niet een quote van Freud herkent
Zo, wie krijgt er weer een weekje bij?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:49 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
Wat is het hier rustig zeg.
"America is a mistake, a giant mistake."quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken wel "Liebe, Arbeit und Wissen sind die Quellen unseres Lebens. Sie sollten es auch beherrschen" maar die van jou lijkt er niet eens op
Ik schaam me ervoor je handtekening te zijn als je politieke dingen postquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
There has never been anything false about hope
- Barack Obama
Ik help je meteen uit de illusie door te zeggen dat ik een kloon van Deoxyribonucleic ben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, wie krijgt er weer een weekje bij?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor je handtekening te zijn als je politieke dingen post
Wel schattig dat je zo lang bezig was met opzoeken. Het moest ook nog in z'n geheel in de TT passen, en de Duitse versie komt daar nou niet echt voor in aanmerking. (Engelse ook niet is achteraf gebleken, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken wel "Liebe, Arbeit und Wissen sind die Quellen unseres Lebens. Sie sollten es auch beherrschen" maar die van jou lijkt er niet eens op
Oh ok.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
Ik help je meteen uit de illusie door te zeggen dat ik een kloon van Deoxyribonucleic ben.
Politiekquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik schaam me ervoor je handtekening te zijn als je politieke dingen post
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh ok.
Deoxyribonucleic is een vrij briljante user!
gers het supportershome is vanavond gesloten voor fans van fscquote:
Yeah, te moeilijk voor me.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]Wordt het te lastig voor je?
Deze quote heeft niks met politiek te maken.
123!!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef Juicyhil het volgende:
Zijn er nog meiskes waar ik mee kan spelen, toets 123
Cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god vertel eens iets dat me wel boeit.
Wauw, wat een eer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah ik zie dat BT er weer is dus ik kom hier wel weer even posten.
Heb je een metaaldetector?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah ik zie dat BT er weer is dus ik kom hier wel weer even posten.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god vertel eens iets dat me wel boeit.
Heee. TIETEN!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe dat!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal eens wat muziek van je held downloaden om je te pleasen.
En dat dan zo'n vrouwelijke beambte je hele lichaam door zal gaan voelen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
Zou zoiets afgaan op schiphol? Lijkt mij niet, maar zou wel hilarisch zijn!
Zoveel valt er toch niet op te zien?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht er in totaal een kleine microseconde over om een lul te posten voor BT, maar dat doe ik lekker niet want dat is homo en ik mag homo's niet.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zoveel valt er toch niet op te zien?
quote:
Geil!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
En dat dan zo'n vrouwelijke beambte je hele lichaam door zal gaan voelen!
nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou zoiets afgaan op schiphol? Lijkt mij niet, maar zou wel hilarisch zijn!
Klopt, de servers zijn zow brak...quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:19 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
[..]
Jouw piemel is te groot voor de fok! servers
Ah toeeeequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht er in totaal een kleine microseconde over om een lul te posten voor BT, maar dat doe ik lekker niet want dat is homo en ik mag homo's niet.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Jimi Hendrix kan me toch niet echt bekoren.
Wat ben je nou aan het provoceren hier!?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, die kale bokser kan je nog even stangen in Herald's thread.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef JanusAnus het volgende:
Valt er nog ergens wat te trollen?
die ogenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer van die lelijke tatoeage.
Ik wist wel dat jij antwoord had op die vraag!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, die kale bokser kan je nog even stangen in Herald's thread.
Bij mij niet hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef Emimich het volgende:
Wtf, waarom gaan quotes eens in de zoveel tijd fout?
Die tatoeage kan me echt niet meer boeien met zo'n wijf hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer van die lelijke tatoeage.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
<-----quote:
Welke nummers heb je beluisterd?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:26 schreef Breathtaking het volgende:
Jewaids.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef JanusAnus het volgende:
Ik wist wel dat jij antwoord had op die vraag!
Waarom weet je dat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n dude die ooit in Beverly Hills 90210 speelde.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo'n dude die ooit in Beverly Hills 90210 speelde.
All along the watchtower van Jimi is bizar goed. Bijna kippenvel!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:38 schreef Florian_ het volgende:
All along the watchtower is vet
Beter dan het origineel, was ook bestempeld als beste cover ooit volgens mij
Kwaliteitspost!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay, dan luister ik die nu eventjes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
All along the watchtower van Jimi is bizar goed. Bijna kippenvel!
Foxey lady is nog een best aardig nummer. Maar luister even op vol volume naar All along the watchtower!quote:
Slashquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef Emimich het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, Jimi Hendrix wordt alom gezien als de beste gitarist aller tijden.
Dat staat niet op 'nieuwssites'. Dat staat op shit zoals Perez Hilton enzoquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik wel eens dingen lees. Nieuwssites volg. En dingen onthoud.
Depends on who you ask. Ik vind bijvoorbeeld van wel, maar de meeste metalslaven zullen wat anders zeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef Emimich het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, Jimi Hendrix wordt alom gezien als de beste gitarist aller tijden.
De gitaren vind ik geweldig, maar de rest gewoon nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef Emimich het volgende:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:44 schreef Jajong het volgende:
Perez Hilton
Met de mondharmonica van Bob Dylan, dat is zo'n sloom en gezapig liedje. Hendrix heeft het nummer echt totaal veranderd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:44 schreef Fascination het volgende:
Ik vind trouwens het origineel van all along the watchtower beter. Heb ooit eens een topic over dat liedje geopend.
Tsjah, het is ook niet zo heel 'toegankelijke' muziek om het zo maar eens te stellen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
De gitaren vind ik geweldig, maar de rest gewoon niet!
Oké, Jajong. Als jij het zegt, dan is dat zo. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat staat niet op 'nieuwssites'. Dat staat op shit zoals Perez Hilton enzo![]()
'Toegankelijk' nog welquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, het is ook niet zo heel 'toegankelijke' muziek om het zo maar eens te stellen.
Peace out ma'am.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
'Toegankelijk' nog wel!!! Jij bedoelt dat ik meer hou van top 40? Nick en Simon enzo? Lekkere meezingers?
Jajong is de koning van de e-fights!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef IQM het volgende:
Oké, Jajong. Als jij het zegt, dan is dat zo. Je hebt gelijk.Hoe had ik me nou zo kunnen vergissen?!
nick en simonquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Toegankelijk' nog wel!!! Jij bedoelt dat ik meer hou van top 40? Nick en Simon enzo? Lekkere meezingers?
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, echt what the fuck.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jajong is de koning van de e-fights!
Okayquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Peace out ma'am.
Met toegankelijk bedoelde ik meer dat het geen melodieuze muziek is die iedereen wel kan pruimen, niet noodzakelijkerwijs dat jij een pauperige muzieksmaak zou bezitten.
Vroeger noemden ze zo'n jongen 'speciaal'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:53 schreef IQM het volgende:
Ja, echt what the fuck.Hij vraagt hoe ik dat weet, ik geef antwoord en dan is hij zo alwetend door te zeggen dat mijn antwoord niet klopt.
Ik heb het vannacht nog uit volle borst gezongenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Rosanne ik weet dat er heel veel mannen zijn
Elke keer weer een ander en mij doet 't pijn
Want jou liefde waarmee jij mij soms verblijdt
Wil ik liever liever liever liever voor altijd
Als ik dacht dat ik je had dan had jij je weer bedacht
Onvoorspelbaar en zo onverwacht
Ik keek maar toe hoe jij mij in verwarring bracht
Ik wil zekerheid dat ik bij jou ben vannacht
Oh oh oh
Jij kan je rust niet vinden jou geest is veel te vrij
Jij bent morgen weer anders dan vandaag
Jij wilt je nog niet binden maar dat hoeft ook niet van mij
Ik wil gewoon die zoen het is al dat ik vraag
Oh oh oh
Weet wel dat ik hier op je wachten zal
Tot je eindelijk je rust vindt bij mij
Oh oh oh
nu een mongoolquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze zo'n jongen 'speciaal'.
je hebt dan ook grote borstenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht nog uit volle borst gezongen!
Onder de douche?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht nog uit volle borst gezongen!
Doe niet zo op je pik getrapt makker, als jij zegt dat jij het op een 'nieuwssite' hebt gelezen, dan more power to ya. Ik had in eerste instantie niet eens een serieus antwoord verwacht hoor, hence de 'lach-PI'.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, echt what the fuck.Hij vraagt hoe ik dat weet, ik geef antwoord en dan is hij zo alwetend door te zeggen dat mijn antwoord niet klopt.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
't was een mooie tijd
als ik me niet vergis
we hadden zon gelijk altijd
maar ja we zeiden niks
je had het eerder door dan ik
er is zo weinig tijd.
quote:
Je moet niet zo snel voorbarige conclusies trekken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doe niet zo op je pik getrapt makker, als jij zegt dat jij het op een 'nieuwssite' hebt gelezen, dan more power to ya. Ik had in eerste instantie niet eens een serieus antwoord verwacht hoor, hence de 'lach-PI'.
Nu nog cursief en we hebben een nieuwe Miv'er!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
't was een mooie tijd
als ik me niet vergis
we hadden zon gelijk altijd
maar ja we zeiden niks
je had het eerder door dan ik
er is zo weinig tijd.
Sorry man. Ik zal proberen elke optie te overwegen voordat ik een reply maak de volgende keer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Je moet niet zo snel voorbarige conclusies trekken.
Een betere wereld is vandaag begonnen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry man. Ik zal proberen elke optie te overwegen voordat ik een reply maak de volgende keer.
Ja en, dan kan ik 't nog wel beter vindenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met de mondharmonica van Bob Dylan, dat is zo'n sloom en gezapig liedje. Hendrix heeft het nummer echt totaal veranderd.
Dylan vond overigens later zelf de versie van Hendrix beter!
Ik ben eigenlijk een hele pacifistische, lieve jongeman hoor.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Een betere wereld is vandaag begonnen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nu nog cursief en we hebben een nieuwe Miv'er!
Ik zou bijna homo worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een hele pacifistische, lieve jongeman hoor.
Spacen, gek!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zweet als een otter
...
Ook zonder zadel
Homo's haat ik daarentegen.quote:
Ik ben blij dat je dat in één post gooide!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zweet als een otter
Begon het al eerder
Wat heb ik gegeten
Ik heb geen gevoel in mijn tenenl
etc.
I jest, i jest.quote:
Geen zorgen, er is altijd meer!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat in één post gooide!
Uh.. van alles; CCR, Jefferson Airplane, AC/DC, Metallica, Iron Maiden, Sonata Arctica, System of a Down en Serj Tankian in het bijzonder, Pink Floyd, Red Hot Chili Peppers, Bob Marley en ik zal heus nog wel wat vergeten zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:01 schreef Fascination het volgende:
Ja en, dan kan ik 't nog wel beter vinden.
Waar hou je nog meer van dan?
Haha, gepwnd door de post onder je!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef Fascination het volgende:
WAAROM NEGEERT IEDEREEN MIJ?
HET LIJKT WEL HET ECHTE LEVEN..
Ahh oke.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Uh.. van alles; CCR, Jefferson Airplane, AC/DC, Metallica, Iron Maiden, Sonata Arctica, System of a Down en Serj Tankian in het bijzonder, Pink Floyd, Red Hot Chili Peppers, Bob Marley en ik zal heus nog wel wat vergeten zijn.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van Jos.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef remlof het volgende:
Breathtaking, posten uit naam van gebande, week weg.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groeten van Jos.
In de categorie "late reactie": Ja hoor! Lekker naar huis over een uurtje, ongeveer.quote:
Ik post toch niets dat hij zegt? Ik breng alleen groetjes overquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef Fascination het volgende:
Posten uit naam van een gebande, BAN!
Whehe ja en dan weekendquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In de categorie "late reactie": Ja hoor! Lekker naar huis over een uurtje, ongeveer.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:11 schreef remlof het volgende:
Emimich, ban bespreken op het forum. Maand weg.
Banaanvraag, BAN!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:09 schreef Fascination het volgende:
Posten uit naam van een gebande, BAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Yep! Hoewel ik morgen naar Schiphol moet om m'n vriendinnetje weg te brengen. Daar zie ik best wel tegen op.quote:
GHB-rape gedicht?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
Ze is zo stil, we drinken thee, het is al laat ze neemt haar pil
Die neem haar veilig mee en zacht, naar het einde van de nacht
Slaap wel, slaap wel
Ik hoop maar dat ze nooit zo droomt als ik
quote:
Dat is fucked up gek. Moest ik begin dit jaar ook, ze ging 4 maand naar Azie. 2 maand later was ik singlequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep! Hoewel ik morgen naar Schiphol moet om m'n vriendinnetje weg te brengen. Daar zie ik best wel tegen op.
God haat jou ook!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef Fascination het volgende:
Ahhh oeps![]()
. Sorry voor dat bericht in je fobo Bt
.
Emimich ik haat je.
Ohh dat is balen jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yep! Hoewel ik morgen naar Schiphol moet om m'n vriendinnetje weg te brengen. Daar zie ik best wel tegen op.
Mr. van Ouwenaar is een reversed pedobear?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
De dag is kort en de dag is lang
S’avonds zijn er stemmen en liedje op de gang
En ik doe precies wat de dokter zegt
Ik vind alles best en meneer van Ouwenaar zet alle dingen recht
Ik hap altijdquote:
Slachtoffer van wat ben ik?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef Fascination het volgende:
Ahhh oeps![]()
.
Emimich ik haat je.
Meneer van Ouwenaar is geilquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mr. van Ouwenaar is een reversed pedobear?
Of juist niet omdat hij zijn eigen roerstok ook even recht zet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Mr. van Ouwenaar is een reversed pedobear?
Ik haat God ook.quote:
Google 't maar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:16 schreef Fascination het volgende:
Zeg er even bij van wie 't is, niet iedereen weet 't he.
Ja, we hebben het wel leuk gehad jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohh dat is balen jamaar hebben jullie het wel leuk gehad samen de afgelopen dagen/weken?
En wanneer ga je daar nou precies heenbinnenkort al toch?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik heb 'm gelijk weer afgezet. Mijn god.
Ach nevermindquote:
Emimich quotte net een nep-reactie van remlof in het banmeldtopic. MAAR JE BENT HELEMAAL NIET GEBAND!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
IK SNAP DIT HELE GESPREK NIET MEER IN MN FOTOBOEK!
Gij zult branden, heiden!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:18 schreef Fascination het volgende:
Ik haat God ook.
Ooh hihi, dat is best domquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Emimich quotte net een nep-reactie van remlof in het banmeldtopic. MAAR JE BENT HELEMAAL NIET GEBAND!!!
Alleen dacht Fas dat wel.
HHAHAHAHAHA, DACHT ZE DAT ECHT?!/?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Emimich quotte net een nep-reactie van remlof in het banmeldtopic. MAAR JE BENT HELEMAAL NIET GEBAND!!!
Alleen dacht Fas dat wel.
Nu snap ik deze post pas.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef Fascination het volgende:
Ahhh oeps![]()
.
Emimich ik haat je.
Dit lijkt me wel iets om te verwerken in de volgende TT!quote:Op 21-11-2008 16:14 schreef Fascination
Je bent het zoveelste slachtoffer.
Sterkte in deze moeilijke tijd.
En toch he, toch vertrouw ik haar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:18 schreef Emimich het volgende:
Bobby's vriendin op weg naar de bruisende metropool Los Angeles. Een soort van Temptation Island zonder Island!
Spinvisquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
hee (hee) de stad houdt zich dom
ze tikt als een bom, en als je omkijkt
zie je net nog iets wat niemand had gezien
de stad kleed zich uit
ze zuipt als een bruid
ik hoor haar zingen
hallelujah
Kijk, een brandende heidequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel iets om te verwerken in de volgende TT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |