quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Love and work are the cornerstones of our humannessquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef remlof het volgende:
Wat is o?
Wat een kek jasje, kerelquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw Gaastra jasje, kerel!
Bier en tieten bedoel jequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Love and work are the cornerstones of our humanness
Zo'n lichtblauwe?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een nieuw Gaastra jasje, kerel!
quote:
Je bent een 2, dus honderd procent zeker kan ik niet van je baasheidsfactor zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:18 schreef BigKahuna het volgende:
Je denkt dat ik echt Gaastra draag?
Ha. Ha.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent een 2, dus honderd procent zeker kan ik niet van je baasheidsfactor zijn.
-2 dat je de Engelse variant pakt in plaats van de originele.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef Florian_ het volgende:
-1 dat je niet een quote van Freud herkent
Komt vast nogquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
HIER NIETen ik wil zo graag sneeuw
Ik ook altijd vind het zo mooiquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt vast nog. Wauw ik krijg er een warm gevoel van binnen van.
Het merendeel van FOK! heeft zelfs moeite met Nederlands lezen dus waarom zou ik in godsnaam de originele versie postenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
-2 dat je de Engelse variant pakt in plaats van de originele.
Ja inderdaad. En dan gezellig binnen zittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ook altijd vind het zo mooien het geeft echt dat winter gevoel.
Omdat je je boodschap niet aan het publiek aanpast, maar je eigen intellect laat prevaleren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef Florian_ het volgende:
Het merendeel van FOK! heeft zelfs moeite met Nederlands lezen dus waarom zou ik in godsnaam de originele versie posten
Tenminste, dat zou ik dan doen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
Omdat je je boodschap niet aan het publiek aanpast, maar je eigen intellect laat prevaleren.
In het verre oostenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Omdat je je boodschap niet aan het publiek aanpast, maar je eigen intellect laat prevaleren.
Hey schat!quote:
Het hagelt nuquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En dan gezellig binnen zitten.
[ afbeelding ]
Godverdomme zit ik weer m'n tijd te verdoen hier.
Het is sneeuw gewordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het hagelt nuen niet zo'n klein beetje ook... maar ik ga
mzzl iedereen
Dus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb de Psychoanalyse in het Engels gelezen en ik vond het een prima vertaling
Ik kan je ook een warm gevoel van binnen gevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt vast nog. Wauw ik krijg er een warm gevoel van binnen van.
Omgquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In het verre noorden sneeuwde het net ook!
Helaas past niet op ieder potje ieder dekseltje!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan je ook een warm gevoel van binnen geven
Helaas, helaas..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Emimich het volgende:
Helaas past niet op ieder potje ieder dekseltje!
Alleen een soort van hagel ofzo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In het verre noorden sneeuwde het net ook!
Nee nog oostelijker. Bij Enschede jwzquote:
Het dekseltje hoeft ook maar 1 avondje te passenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zelfs op de dop van dat mongooltje van gister past een vochtig potjequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aardbeienkutjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef Florian_ het volgende:
Zelfs op de dop van dat mongooltje van gister past een vochtig potje
Neem nou maar van me aan dat het correct is. Anders zou ik het ook niet gebruiken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:39 schreef IQM het volgende:
Volgens mij wel.
I know.Maar het is toch echt niet correct, geloof ik.
Tóch lijkt dat me niets voor Fasci.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
Het dekseltje hoeft ook maar 1 avondje te passen
Ik las dat topic van d_b dus gister, en ik kan me niet voorstellen dat dat serieus nut heeftquote:
Whehe, ik zou van mn fiets af springen en ze bedreigenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg.
Ik moet zo nog de stad in maar als ik word bekogeld met sneeuwballen word ik heul kwaad.
Ik ben wel eens helemaal omgefietst omdat er van die jochies met sneeuwballen stonden.
Probeer het uit zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef Florian_ het volgende:
Ik las dat topic van d_b dus gister, en ik kan me niet voorstellen dat dat serieus nut heeft
Die jam in dat potje zorgt toch voor veel te weinig wrijving om het chill te maken
Toetsenbordheld.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, ik zou van mn fiets af springen en ze bedreigen
Mwoah, dit had toch wel iets speciaals.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
Bt is toch mooier.
Durf ik nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, ik zou van mn fiets af springen en ze bedreigen
Ik ken wel "Liebe, Arbeit und Wissen sind die Quellen unseres Lebens. Sie sollten es auch beherrschen" maar die van jou lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
-1 dat je niet een quote van Freud herkent
Zo, wie krijgt er weer een weekje bij?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:49 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
Wat is het hier rustig zeg.
"America is a mistake, a giant mistake."quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken wel "Liebe, Arbeit und Wissen sind die Quellen unseres Lebens. Sie sollten es auch beherrschen" maar die van jou lijkt er niet eens op
Ik schaam me ervoor je handtekening te zijn als je politieke dingen postquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:50 schreef IQM het volgende:
There has never been anything false about hope
- Barack Obama
Ik help je meteen uit de illusie door te zeggen dat ik een kloon van Deoxyribonucleic ben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo, wie krijgt er weer een weekje bij?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schaam me ervoor je handtekening te zijn als je politieke dingen post
Wel schattig dat je zo lang bezig was met opzoeken. Het moest ook nog in z'n geheel in de TT passen, en de Duitse versie komt daar nou niet echt voor in aanmerking. (Engelse ook niet is achteraf gebleken, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken wel "Liebe, Arbeit und Wissen sind die Quellen unseres Lebens. Sie sollten es auch beherrschen" maar die van jou lijkt er niet eens op
Oh ok.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Fipo_De_Kloon het volgende:
Ik help je meteen uit de illusie door te zeggen dat ik een kloon van Deoxyribonucleic ben.
Politiekquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik schaam me ervoor je handtekening te zijn als je politieke dingen post
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh ok.
Deoxyribonucleic is een vrij briljante user!
gers het supportershome is vanavond gesloten voor fans van fscquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |