Correct!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij gewoon een anagram van 'perzik';
Jij was altijd al tof.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Lienekien altijd al tegen het coole aanzitten.
Huh. Is dat niet ergens een quotum voor stellen?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Heidegger-citaat altijd goed.
Gister zei iemand tijdens een college 'quoteert'..
Het kan ook 'citeren' zijn volgens de huidige Van Dale. Maar dat lijkt me een vrij recente betekenis en ik ben het met Pope en jou eens dat het nog steeds als een anglicisme aanvoelt. VD geeft er jammer genoeg geen datering bij.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Huh. Is dat niet ergens een quotum voor stellen?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:12 schreef k_man het volgende:
Mijn thermostaat heeft de stand 'Vandaag als Zondag'.
Doet me - vooral met dit weer - denken aan Morrissey.
Every day is like Sunday
Every day is silent and grey
Dat valt ontzettend mee hoor. Ik kijk alleen Heroes en dan ook eens twee jaar nadat de rest van de wereld het heeft gezien.quote:
Ik neem nu af en toe, als ik eraan denk, een simpel paracetamolletje. Maar je kon best gelijk hebben, misschien is Ibuprofen beter. In de lunchpauze maar even naar het Kruidvat lopen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Da's kut, zo'n pijnlijke nek. Ooit eens gehad en ik kon geen enkele houding vinden waarin het wel meeviel. Ibuprofen wil wel eens helpen.
Ik denk het feit dat ik zondagavond in een sneeuwstorm aan mijn fiets heb staan sleutelen. Maar dat ik daar zó lang last van zou hebben, dat verbaast me wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:58 schreef dwerg het volgende:
Gaat het inmiddels al wat beter, Frollo? En heb je enig idee wat de oorzaak is?
Dan mag Ween ook niet ontbreken:quote:
Misschien is 'ie wel dyslectisch. En je studeert toch geen Nederlands om te leren spellen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet ik me zorgen maken om de kwaliteit van mijn opleiding als een docent "meeuwerkend voorwerp" en "ligt het antwoord toe" spelt?
quote:
Dat is ook niet echt rock 'n roll hequote:Op vrijdag 28 november 2008 12:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Om een kijkje in mijn leven te geven: ik heb al een week overal jeuk en ben vast allergisch voor iets en ik word over 2 weken van m'n project afgegooid omdat ik te duur ben.
Waar is de tijd gebleven dat mensen zich nog in woorden konden uitdrukken i.p.v. louter smilies. Helemaal in TTK is dit extra tragisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |