Alles groeit en bloeit en gaat naar wens .Prul is een beetje bang voor de Sint en Piet, daar moet ze niks van hebben. Zelfs haar schoentje zetten is té spannend. Dus laten we dat een beetje waaien.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:45 schreef sigme het volgende:
Nou, Prul en preprul hebben hun kinderen wat te vertellen!
Hoe is het ermee, eigenlijk?
Daar zou ik nu nog bang van worden.quote:Nu trokken de pieten de autodeuren open om pepernoten naar binnen te werpen!!
Tja, het blijven kleurlingen he. Het begint met pepernoten en het eindigt met traangasbommen.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:51 schreef LXIV het volgende:
Nu trokken de pieten de autodeuren open om pepernoten naar binnen te werpen!!
Vandaag was het voorpaginanieuws bij het Parool dat de kinderen van Obama hun kamer opgeruimd hadden!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee de NOS is nu helemaal overgestapt op Obama. Misschien als Bea dood gaat dat ze er nog een itempje aan willen wijden, ergens achteraan in het 6-uurjournaal of zo, maar voor de rest is het staatshoofdenbudget volledig ingeruimd voor elke scheet die Obama laat.
Het interessantst is nog die onheilspellende bodyguard daar achter ze in de schaduw. Wat zou er door zo'n man zijn hoofd heen gaan op zo'n moment? Waarschijnlijk iets als "Straks niet tomaten vergeten mee te nemen in de supermarkt."quote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef LXIV het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)kamer-opruimen.dhtml
Wat kun jij toch goed zoeken, Sigme! Je stiel verraad zich.quote:
Die was mij nog niet eens opgevallen! En weet je wat nu zo markant is: het is een neger!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Het interessantst is nog die onheilspellende bodyguard daar achter ze in de schaduw. Wat zou er door zo'n man zijn hoofd heen gaan op zo'n moment? Waarschijnlijk iets als "Straks niet tomaten vergeten mee te nemen in de supermarkt."
Dat is natuurlijk het negerbloed dat hen door d' ad'ren vloeitquote:Op woensdag 26 november 2008 20:54 schreef LXIV het volgende:
Vandaag was het voorpaginanieuws bij het Parool dat de kinderen van Obama hun kamer opgeruimd hadden!
Multilocatie is de overtreffende trap.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat kun jij toch goed zoeken, Sigme! Je stiel verraad zich.
Ik had al gezocht op "heilige veelvuldigheid" op Wikipedia, maar daar was geen lemma over. Maar het moest dus bilocatie zijn! Welnu, in dit geval was het trilocatie, maar toch!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij nog homo is ook. We zijn idd toch wel een heel eind gekomen de afgelopen decennia. Een zwarte homo als bodyguard van de Leader of the Free World. Wie had dat ooit durven dromen.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die was mij nog niet eens opgevallen! En weet je wat nu zo markant is: het is een neger!Dat had je 20 jaar geleden toch niet kunnen denken, hé! Dat een neger bodyguard van de president van Amerika kon worden!
Precies, Michelle wil ze nu ook op roeiles doen en hun eigen graan laten oogsten, want dat zit nu eenmaal in de aard van 't beestje.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef beeer het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het negerbloed dat hen door d' ad'ren vloeit
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
weet je wat nu zo markant is: het is een neger!Dat had je 20 jaar geleden toch niet kunnen denken, hé! Dat een neger bodyguard van de president van Amerika kon worden!
Ik was vandaag bij mijn ouders, die wonen in een dorp onder Nijmegen, alwaar ik het plaatselijke weekblad aan het lezen was. Op de voorpagina aangekondigd en grootst op de 2e én 3e pagina stond een verhaal over een inwoonster die een tijd had gewoond op Hawaï en daar au pair was geweest van de vierjarige Obama.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vandaag was het voorpaginanieuws bij het Parool dat de kinderen van Obama hun kamer opgeruimd hadden!
Gellius, toch. Ik zeg dat ik het niet weet, niet dat ik het me nooit heb afgevraagd.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef Gellius het volgende:
En dat voor een taalgevoelig iemand als jij! Nooit afgevraagd wat "krezip" is? Een woordbeeld dat je in het Nederlands niet tegenkomt, maar in het Engels ook niet. Raadsels.
De dagen dat ik de Hitkrant las, liggen ver achter me.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:45 schreef Gellius het volgende:
Kennelijk niet voldoende om het even uit te zoeken..
Zo, nou hoor je het ook eens van een ander.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:51 schreef LXIV het volgende:
Ja, Liene is écht veel en veel cooler geworden afgelopen jaar!
Heb jij mij ooit 'cool' genoemd, dwerg?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zo, nou hoor je het ook eens van een ander.
Ehm, nou..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:17 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij mij ooit 'cool' genoemd, dwerg?
Correct!quote:Op donderdag 27 november 2008 10:25 schreef Frollo het volgende:
Volgens mij gewoon een anagram van 'perzik';
Jij was altijd al tof.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond Lienekien altijd al tegen het coole aanzitten.
Huh. Is dat niet ergens een quotum voor stellen?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Heidegger-citaat altijd goed.
Gister zei iemand tijdens een college 'quoteert'..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |