Als je maar de grootheid van JAM erkent zie ik geen enkel probleem.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hallo, ik heb hier nog niet echt eerder gepost, maar lees al wel een tijdje mee inmiddels. Ik zou graag wat mee praten af en toe, al ben ik geen fanatiek lezer en hoor ik hier in dat opzicht misschien niet helemaal thuis. Niemand die hier grote problemen mee heeft hoop ik?
Ben je gek, fanatiek lezen is hier geen vereistequote:Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hallo, ik heb hier nog niet echt eerder gepost, maar lees al wel een tijdje mee inmiddels. Ik zou graag wat mee praten af en toe, al ben ik geen fanatiek lezer en hoor ik hier in dat opzicht misschien niet helemaal thuis. Niemand die hier grote problemen mee heeft hoop ik?
Ik denk dat ik daarmee maar even wacht tot ik me een wat beter beeld van hem kan vormen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:44 schreef Z het volgende:
[..]
Als je maar de grootheid van JAM erkent zie ik geen enkel probleem.
Gelukkig maar, dan zal ik nog wel eens vaker van me laten horen als ik denk wat in te kunnen brengen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je gek, fanatiek lezen is hier geen vereiste. Anders was ik er ook niet.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:42 schreef Z het volgende:
Frollo waagt zich wel eens in ONZ. Schokkend niet?
[gniffel]quote:Op woensdag 26 november 2008 13:54 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daarmee maar even wacht tot ik me een wat beter beeld van hem kan vormen.![]()
[..]
Gelukkig maar, dan zal ik nog wel eens vaker van me laten horen als ik denk wat in te kunnen brengen.
Alle plaatjes zijn in kleurquote:Although most players probably never saw it when playing the game, the game does have an imposed time limit. Basically, if Larry makes it through the night without having sex, the player is shown a close-up of Larry holding a gun to his temple. The screen cuts to black and Larry then commits suicide (we hear him shoot three times) because it's dawn and he's still a virgin. The time limit that controls this incident, however, is set to several hours, and by that time, most gamers had already gotten Larry in bed with the prostitute.
Kom op vogel, doe eens een beetje hip.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:39 schreef Gellius het volgende:
maar hij slaat vervaarlijke wartaal uit, beeer! Jongerentaal!
Gewoon. Verdwaald of het lot denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:05 schreef Z het volgende:
[..]
[gniffel]
Hoe ben je hier eigenlijk gekomen. Ben je door Ken gezonden?
[/gniffel]
Of gewoon zwartwit, zoals op de Atari ST 1024 van mijn broerquote:Op woensdag 26 november 2008 14:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Schande, dat moeten natuurlijk 256 ambertinten zijn.
Hallo Frollo.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:28 schreef Frollo het volgende:
Oh, en hallo Larry-Laffer. [ afbeelding ]
Laat je vooral door niks tegenhouden om mee te doenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:36 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Hallo Frollo.Doen jullie eigenlijk mee aan de kerstverhalenwedstrijd? Ik overweeg een poging te gaan wagen. Vroeger was ik behoorlijk goed in opstellen schrijven tot ik (naar mijn eigen mening) m'n beste opstel ooit had geschreven. M'n juffrouw oordeelde echter anders en dacht dat m'n fantasie op hol was geslagen en beoordeelde het met een zes. Sinds die tijd heb ik het schrijven opgegeven.
Those who can, do. Those who can't, teach. Waarom luisteren naar de mening van zo'n overheidsgesponsorde hoer.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:36 schreef Larry-Laffer het volgende:
Hallo Frollo.Doen jullie eigenlijk mee aan de kerstverhalenwedstrijd? Ik overweeg een poging te gaan wagen. Vroeger was ik behoorlijk goed in opstellen schrijven tot ik (naar mijn eigen mening) m'n beste opstel ooit had geschreven. M'n juffrouw oordeelde echter anders en dacht dat m'n fantasie op hol was geslagen en beoordeelde het met een zes. Sinds die tijd heb ik het schrijven opgegeven.
Jaren 80.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Geschreven opstellen, da's van vrûgah
Het wordt hoog tijd dat jij de nietigheid van je bestaan onder ogen komt.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:36 schreef Larry-Laffer het volgende:
M'n juffrouw oordeelde echter anders en dacht dat m'n fantasie op hol was geslagen en beoordeelde het met een zes. Sinds die tijd heb ik het schrijven opgegeven.
Ik moet bekennen dat ik te weinig kennis van de Duitse taal heb om te kunnen begrijpen wat hier staat. Het komt er op neer dat je wilt zeggen dat ik me niet moet laten ontmoedigen na 1 keer slechte kritiek gekregen te hebben?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat jij de nietigheid van je bestaan onder ogen komt.
Das Dasein ist nicht insofern selbst der Grund seines Seins, als dieser aus eigenem Entwurf erst entspringt, wohl aber ist es als Selbstsein das Sein des Grunde. Zeg ik altijd maar.
Denk het wel, maar zeker weten doe ik het niet. Ik maak nooit zoveel gebruik van die site, omdat ik er niet zo van hou om tv te kijken via m'n computer, maar ik ga m'n principes in dit geval maar eens opzij zetten.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het op Ned3 is kan je het met uitzendinggemist.nl wel terugkijken toch?
En, wat vond zij van JAM?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:08 schreef LXIV het volgende:
Welke FOK!-er heeft vandaag een uur met Hare Majesteit gesproken?
Ja! Iedereen was natuurlijk best wel nerveus, maar toen ze er eenmaal was niet meer (bij mij in ieder geval!) Een lieve, aandachtsvolle oma!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:12 schreef sigme het volgende:
Zal een koninklijk klinkende fokker geweest moeten zijn.
Was ze lief?
Ok, in feite realiseer ik me dat al wel. Ik heb me m'n hele leven lang bij al m'n beslisingen laten beïnvloeden door m'n omgeving: wat zij van m'n beslissingen vonden was vaak belangrijker voor me dan wat ik er zelf van vond. Tegenwoordig probeer ik dit om te draaien, door wel m'n eigen leven te leiden. Niet altijd even eenvoudig kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:04 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij bedoelt Claudia te zeggen je lekker je eigen radar moet volgen, omdat het feit dat je die hebt je bestaansreden vormt. Ik kan het mishebben natuurlijk.
Ha, dus dat was eigenlijk een hint!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja! Iedereen was natuurlijk best wel nerveus, maar toen ze er eenmaal was niet meer (bij mij in ieder geval!) Een lieve, aandachtsvolle oma!En ik had het gevoel alsof ik haar al jaren kende, wat in zekere zin ook wel zo is.
Dat was in ieder geval hetgeen het winterkoninkje voorspelde!
Ik had achter jou eerder een boelkloedig republikein gezocht. Weer een illusie armer.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja! Iedereen was natuurlijk best wel nerveus, maar toen ze er eenmaal was niet meer (bij mij in ieder geval!) Een lieve, aandachtsvolle oma!En ik had het gevoel alsof ik haar al jaren kende, wat in zekere zin ook wel zo is.
Dat was in ieder geval hetgeen het winterkoninkje voorspelde!
Ja, het was een hele eer en een hele belevenis. Ik mocht er van te voren niet over praten, vandaar. Het was een gewoon werkbezoek, dus officieel was het verder business as usual.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ha, dus dat was eigenlijk een hint!
Leuk, hoor.
Daar mocht ik de Majesteit dan ook over vertellen. Over mijn krijgskundige verrichtingen in den vreemde!quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef sigme het volgende:
Hij vecht voor vlag en vaderland!
Nee, het was een werkbezoek en er was geen pers, protocol of tv bij. Er zijn wel foto's gemaakt, die krijg ik binnenkort vast.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:43 schreef ShadyLane het volgende:
Komt dat ook nog op tv ofzo? Als Bea ergens op bezoek gaat komt dat toch altijd op tv?
Nee de NOS is nu helemaal overgestapt op Obama. Misschien als Bea dood gaat dat ze er nog een itempje aan willen wijden, ergens achteraan in het 6-uurjournaal of zo, maar voor de rest is het staatshoofdenbudget volledig ingeruimd voor elke scheet die Obama laat.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:43 schreef ShadyLane het volgende:
Komt dat ook nog op tv ofzo? Als Bea ergens op bezoek gaat komt dat toch altijd op tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |