Ik had het al gelezen. Leuk topic, interessantquote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Mainport het volgende:
Ik moet bekennen er zojuist een topic geopend te hebben.
Die ken ik alleen van Einstürzende Neubauten (alleen die naam alquote:
Niet in the Birthday Party!quote:Op maandag 24 november 2008 20:56 schreef Gellius het volgende:
Blixa was zowel in the Birthday Party, als in the Bad Seeds, àls in de Neubauten.
Waltz with Bashir.quote:Op maandag 24 november 2008 22:58 schreef ShadyLane het volgende:
En ik zie geen plaatje in manes post en nu weet ik niet welke de indrukwekkend mooie film was![]()
Zeker mooi. Maar ik merkte dat ik te veel aandacht kwijt was aan proberen te begrijpen wie nou tegen wie vocht en wie wat had gedaan destijds en waarom. Al snapte ik best dat het daar niet om ging. Misschien dat de film daarom niet zo verpletterend is binnengekomen als zou moeten. Fraai getekend was het wel. Beetje houterig geanimeerd, maar de kleuren en het licht zagen er geweldig uit.quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef mane het volgende:
Ik voel me een beetje weemoedig.
En ik heb dit weekend deze film gezien:
Indrukwekkend mooi.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ziet het ernaar uit dat het bedrijf waar m'n broertje voor werkt failliet gaat. Ongelooflijk, zo'n directeur die z'n personeel helemaal niets vertelt.![]()
De timing is ook niet bepaald geweldig, want we waren net op zoek naar een koopflatje voor m'n broertje.
Het was best lekker. Ben niet juichend enthousiast.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Z het volgende:
Heb je de Römertopf overleefd Lien?
Wat een domme vraag; en wat een dom antwoord. Zien jullie dan niet dat deze hele Schepping niets anders is dan een triviaal bijkomstigheidje bij dat wat wij JAM noemen, niettegenstaande een ode aan hetzelfde adres?quote:Op maandag 24 november 2008 15:35 schreef Gellius het volgende:
Was dat een ode aan JAM, keepvogel?
JAM is de zon en de maan voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |