He wat leuk, lijkt me inderdaad een bijzonder schappelijke persoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken. Bij de vorige voorstelling van Kees Torn miste ik mijn laatste metro omdat ik bier zat te drinken met hem, waarna ik uiteindelijk in de auto thuisgebracht werd door hem, op een achterbank tussen een sixpack en een leeg sigarendoosje met rijmwoorden erop. Dat was wel een leuke ervaring.
Ik kom met een grote regelmaat in Nijmegen alleen nog nooit bij de brouwerij geweest, maar dat is dus wel degelijk aan te raden? Dan wordt het weleens tijd om daar heen te gaan...quote:Op zondag 23 november 2008 10:41 schreef ShadyLane het volgende:
Brouwerij De Hemel!
Dat kan geen traumatische ervaringen hebben opgeleverd
quote:Op zondag 23 november 2008 11:13 schreef ShadyLane het volgende:
Ik maakte daarnet een account aan op de site van de NS en krijg tot zes keer toe, bij allerlei varianten van gebruikersnamen met m'n voor- en achternaam erin, en soms met m'n geboortejaar erbij, de melding "gebruikersnaam is al in gebruik". Ik dacht: "dat kan nooit" en besloot te testen of ie gewoon altijd die melding geeft. Nu zit ik met de gebruikersnaam "sdfijsoo"
Hey, zou je het niet leuk vinden daar een review over te schrijven?quote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef ShadyLane het volgende:
Vooral de rockabilly-versie van 'I want to be a hippy' was te gek
Hier. Maar het kan nog wel een weekje duren, ik heb pas woensdagavond tijd het te schrijven, en daarna moet de eindredactie er (zeer tegen mijn zin meestal) nog overheen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef Phedre77 het volgende:
He, jammer. Waar is dat dan, want dat wil ik dan toch graag lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |