Dat dacht ik ook netquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:10 schreef phluphy het volgende:
Sjeekie-Beekie, dat is het meest uigebreide kliko-bezorgverslag dat ik van mijn leven heb gelezen.
En het enige!
Groningen-stadquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:12 schreef phluphy het volgende:
Nee freecell. Tot mijn 19e in Zuid-Limburg. Daarna heel lang in Apeldoorn. Nu in Dld.
Kom jij "links" uit het noorden, of "rechts" ?
Ik ben welgeteld 3 keer in Groningen geweest, en vertoefde dan meestal altijd in een rugby-clubhuis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef freecell het volgende:
Groningen-stadeind weg dus!
Ik heb geen idee verder? Je komt me gewoon zo bekend voor!
Idem hier. Heb het altijd netjes gedaan, maar dat is gewoonweg niet mogelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben geen kliko's hier.. tja dat heb je als je boven woont
Ik doe ook niet aan afval scheiden. Zou niet weten waar ik het moet laten..
Wilde ik net zeggen! Kan ook blaasontsteking zijn, komt dan ook wel eens wat bloed bij...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:13 schreef Ticootje het volgende:
misbos niet afwachten hoor. Ik zou even bellen voor vandaag. Voor hetzelfde geld is het blaasgruis, dan kan het weekend afwachten al te lang zijn.
Oh, hier (15 km verderop) sneeuw en regen door elkaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Er was hier zonet natte sneeuw!
En nu regent het weer gewoon..![]()
Wij gooien het tuinafval en de dooie vogeltjes die de kat meeneemt in de groene, de rest gaat *allemaal* in de grijze. Wat een gedoe om dat de scheiden. Het glas gooi ik er ook rustig bij, alleen de flesjes bier niet. Maar alle Hak potjes (enzo) wel.
En een Noord-meet? Ben je daar als kinderloze ook welkom?
Nah, die hebben wij ook maar die zitten vaak vol en dan zou je met je volle vuilniszak weer terug naar huis moetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Idem hier. Heb het altijd netjes gedaan, maar dat is gewoonweg niet mogelijk.
Wij krijgen wel binnenkort ondergrondse containers, dat vind ik wel fijn. Nu kunnen we een keer in de week onze vuilniszakken buiten zetten, maar straks kunnen we iedere volle zak meteen weggooien. ideaal
Tip: http://www.e-folders.nl/ Geen gesleep met oud-papier en toch heerlijk alle koopjes doorspittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:08 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik mis nu al mijn oude papierkliko. De nieuwe is mooier, maar de helft kleiner. Onze oude stond braaf iedere maand aan de straatkant met zijn bak helemaal vol papier en karton. Ik ben een trouw papierscheider EN reclamefolder lezer, maar een NEE NEE sticker op de brievenbus zal wel een hoop schelen.
die site is geweldig!! ik kende hem nog niet, maar die wordt favoriet op maandagochtendquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tip: http://www.e-folders.nl/ Geen gesleep met oud-papier en toch heerlijk alle koopjes doorspitten
Dat is een goede sitequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tip: http://www.e-folders.nl/ Geen gesleep met oud-papier en toch heerlijk alle koopjes doorspitten
Wij hadden die waar we eerst woonden ook, maar daar konden we altijd nog van alles in kwijt. Even afwachten dus maar hoe dat hier gaat. We zitten wel op een mooi centraal punt met dichtbij 3 verschillende containerpunten, volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:22 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nah, die hebben wij ook maar die zitten vaak vol en dan zou je met je volle vuilniszak weer terug naar huis moetenStom vind ik dat.
Het ruikt hier in huis naar pepernoten en stoofvlees
Ideaal hoor want ik werd echt gek van al dat oud-papier. Nu krijgen we alleen nog de huis-aan-huisbladen en de rest gewoon op de pc/laptop.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een goede siteNooit van gehoord, maar ideaal, want ik wil ook al die folders niet, maar zo eens doorkijken vind ik dan weer wel leuk
Cool!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja, logisch. Poezen mogen niet ziek wordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:02 schreef Mibos2 het volgende:
Rewimo ik hou niet zo van zulke dingen. Dan heb ik liever dat ze even slecht eten of weet ik het wat dan dat we ineens bloed in en nabij de kattenbak zien.
Jupquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Het snegent hier![]()
Was er niet al eens een topic over een Noord -Meet. ik ben voor hoor.
Ik wil wel helpen eventueel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef Sugar het volgende:
Snoop, danku, ik heb weer even gelachen.![]()
Ik heb verdorie een vrije dag en zit alleen maar een flyer te maken die niet lukt. Stoppen! Nu.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben aardappelen aan het schillen...
Volgende keer als je hier bent (windlichtjes) zal ik een foto van jou en Guus maken. Moet je wel dat lekkere parfum weer opdoenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:31 schreef phluphy het volgende:
Kom op Rewimo, doe eens een foto vanGuus
For old times' sake.
Heb ik die dan niet gekregen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef bixister het volgende:
rewimo jij had ook wel een award mogen krijgen eigenlijk, als 'gouwe ouwe' terugkomer.
fijn meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben goed nieuws! Het saneringskrediet gaat door!
Thuis? of elders.quote:
Fijn Ingridquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef _Ingrid_ het volgende:Wij hebben goed nieuws! Het saneringskrediet gaat door!
van woede? wat heb je nu weer uitgespookt?quote:
Dan heb je opeens een zwart konijn met de naam Jezus...quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
tip;laat nooit de kinderen de naam van je nieuwe huisdier kiezen
hij stond zo op mijn hyves met :quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gijs wilde niet met zijn hoofd op internet?
Ja, ze is de liefste kat die we hebben, maar ze komt ook wel bij een goede fokster vandaan en is in gezinsverband opgevoed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:15 schreef marlieske het volgende:
oooh lekker de griek.... wat jammer dat ik eigenlijk alleen hunkeren naar Mc Donalds voer en als ik het heb vreselijk goor vind zoals alles de laatste tijd ....
Maareh enjoy!!
en ik vind Daisy zoooo mooi is ze ook lief en een knuffelkont? Mijn laatste kat is namelijk niet erg mooi maar superlief en knuffelig en daarop ook in het asiel geselecteerd
niet teveel zout gebruiken danquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef moussy het volgende:
Belana heeft toch van die bloterikken?
Leuk brooddegen! Ik kluif alleen altijd aan mn vingers
good'ol plakkaatverfquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef Sugar het volgende:
Oi, hopelijk was 160 graden dan laag genoeg. Ik zal mijn pietje zo eens bestuderen. Met wat voor verf kun je dat nu leuk verven nog, zo'n brooddeeggeval?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:55 schreef chacama het volgende:
He sugar, dat wilde ik ook gaan doen van het weekend.... heb ik meer nodig dan alleen meel en zout... (ja water)... goed dat je me er weer aan herrinert.
Ingrid, wat moet dat een opluchting zijn...
Hier twee katten. Een oude sok en een angsthaas. En je hebt ook katten (zonder haar) voor allergische mensen.... ik ga geen foto plaatsen want ik wordt al misselijk bij de gedachte van het plaatje.
kijk je uit met die paracetamol? als het niet over gaat gewoon naar de dokter hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef _Bar_ het volgende:
ik ben gek eigenlijk..... heb weer even een opleef moment, en heb net een hele planning zitten maken voor de boys.....
En nu op de bank met extra paracetamol lord of the rings kijken voor zover het gaat.
Nog steeds pijn, en koorts
Paracetamol en antibiotica zijn op doktersvoorschrift dus maak me niet echte grote zorgen eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kijk je uit met die paracetamol? als het niet over gaat gewoon naar de dokter hoor!
ooooh, daar staan toch leuke dingen voor kerst opquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:31 schreef chacama het volgende:
STAP 4:
Beschilder de figuren met plakkaat-verf en laat het weer goed drogen.
Tot slot nog even aflakken met hobbylak of hoogglanslak.
met dank aan deze site
maneki was me voor...
en vicky bedankt voor het lijsje, die ga ik bewaren.
acryl en dan aflakken met hoogglans. Dan lijkt het net plastic.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:26 schreef Sugar het volgende:
Oi, hopelijk was 160 graden dan laag genoeg. Ik zal mijn pietje zo eens bestuderen. Met wat voor verf kun je dat nu leuk verven nog, zo'n brooddeeggeval?
Als er elastiek onder in depijpen zit maakt het toch niet zo heel veel uit, een maatje te groot?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:49 schreef p_iglet het volgende:
Wie kan mij helpen zoeken waar ik een regenpak kan vinden in maat 74/80.
Bij voorkeur met van die bretel banden of een overal achtig ding.
Hoeft niet volledig waterdicht, maar gewoon om buiten mee rond te banjeren/vallen/kruipen.
Ik vind van alles, maar pas vanaf maat 86
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka, ken je deze?
http://www.oddee.com/item_96504.aspx
BabyWalz!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:49 schreef p_iglet het volgende:
Wie kan mij helpen zoeken waar ik een regenpak kan vinden in maat 74/80.
Bij voorkeur met van die bretel banden of een overal achtig ding.
Hoeft niet volledig waterdicht, maar gewoon om buiten mee rond te banjeren/vallen/kruipen.
Ik vind van alles, maar pas vanaf maat 86
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgende keer als je hier bent (windlichtjes) zal ik een foto van jou en Guus maken. Moet je wel dat lekkere parfum weer opdoen
Jamie houdt de bank op zijn plaats
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:17 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vond deze toen ik op de site van een plaatselijke tattooboer zat te kijken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |