Dat dacht ik ook netquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:10 schreef phluphy het volgende:
Sjeekie-Beekie, dat is het meest uigebreide kliko-bezorgverslag dat ik van mijn leven heb gelezen.
En het enige!
Groningen-stadquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:12 schreef phluphy het volgende:
Nee freecell. Tot mijn 19e in Zuid-Limburg. Daarna heel lang in Apeldoorn. Nu in Dld.
Kom jij "links" uit het noorden, of "rechts" ?
Ik ben welgeteld 3 keer in Groningen geweest, en vertoefde dan meestal altijd in een rugby-clubhuis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:16 schreef freecell het volgende:
Groningen-stadeind weg dus!
Ik heb geen idee verder? Je komt me gewoon zo bekend voor!
Idem hier. Heb het altijd netjes gedaan, maar dat is gewoonweg niet mogelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben geen kliko's hier.. tja dat heb je als je boven woont
Ik doe ook niet aan afval scheiden. Zou niet weten waar ik het moet laten..
Wilde ik net zeggen! Kan ook blaasontsteking zijn, komt dan ook wel eens wat bloed bij...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:13 schreef Ticootje het volgende:
misbos niet afwachten hoor. Ik zou even bellen voor vandaag. Voor hetzelfde geld is het blaasgruis, dan kan het weekend afwachten al te lang zijn.
Oh, hier (15 km verderop) sneeuw en regen door elkaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Er was hier zonet natte sneeuw!
En nu regent het weer gewoon..![]()
Wij gooien het tuinafval en de dooie vogeltjes die de kat meeneemt in de groene, de rest gaat *allemaal* in de grijze. Wat een gedoe om dat de scheiden. Het glas gooi ik er ook rustig bij, alleen de flesjes bier niet. Maar alle Hak potjes (enzo) wel.
En een Noord-meet? Ben je daar als kinderloze ook welkom?
Nah, die hebben wij ook maar die zitten vaak vol en dan zou je met je volle vuilniszak weer terug naar huis moetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Idem hier. Heb het altijd netjes gedaan, maar dat is gewoonweg niet mogelijk.
Wij krijgen wel binnenkort ondergrondse containers, dat vind ik wel fijn. Nu kunnen we een keer in de week onze vuilniszakken buiten zetten, maar straks kunnen we iedere volle zak meteen weggooien. ideaal
Tip: http://www.e-folders.nl/ Geen gesleep met oud-papier en toch heerlijk alle koopjes doorspittenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:08 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik mis nu al mijn oude papierkliko. De nieuwe is mooier, maar de helft kleiner. Onze oude stond braaf iedere maand aan de straatkant met zijn bak helemaal vol papier en karton. Ik ben een trouw papierscheider EN reclamefolder lezer, maar een NEE NEE sticker op de brievenbus zal wel een hoop schelen.
die site is geweldig!! ik kende hem nog niet, maar die wordt favoriet op maandagochtendquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tip: http://www.e-folders.nl/ Geen gesleep met oud-papier en toch heerlijk alle koopjes doorspitten
Dat is een goede sitequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tip: http://www.e-folders.nl/ Geen gesleep met oud-papier en toch heerlijk alle koopjes doorspitten
Wij hadden die waar we eerst woonden ook, maar daar konden we altijd nog van alles in kwijt. Even afwachten dus maar hoe dat hier gaat. We zitten wel op een mooi centraal punt met dichtbij 3 verschillende containerpunten, volgens mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:22 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nah, die hebben wij ook maar die zitten vaak vol en dan zou je met je volle vuilniszak weer terug naar huis moetenStom vind ik dat.
Het ruikt hier in huis naar pepernoten en stoofvlees
Ideaal hoor want ik werd echt gek van al dat oud-papier. Nu krijgen we alleen nog de huis-aan-huisbladen en de rest gewoon op de pc/laptop.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is een goede siteNooit van gehoord, maar ideaal, want ik wil ook al die folders niet, maar zo eens doorkijken vind ik dan weer wel leuk
Cool!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja, logisch. Poezen mogen niet ziek wordenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:02 schreef Mibos2 het volgende:
Rewimo ik hou niet zo van zulke dingen. Dan heb ik liever dat ze even slecht eten of weet ik het wat dan dat we ineens bloed in en nabij de kattenbak zien.
Jupquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Het snegent hier![]()
Was er niet al eens een topic over een Noord -Meet. ik ben voor hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |