En daar stopte ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Herald het volgende:
nee joh die heeft natuurlijk een hoerenaam, gwen great ofzoquote:
haha ik ookquote:
quote:
als je je jeugdliefde achter de ramen ziet zitten? Dat valt toch wel mee?quote:
Ik dus ook!quote:
ja zeg op.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:12 schreef mgerben het volgende:
TS, achter welk raam zit ze en hoe ziet ze eruit?
damn nigga, heb eens wat inlevingsvermogen. Het meisje die je eerste natte dromen bezorgde, het meisje dat je meer leerde dan iedere knullig gegeven voorlichtingsles ooit kan doen, het meisje dat je tegelijk verwarde en gelukkig maakte, omdat je opeens een mán was. dat meisje staat nu achter het raam, en op een gegeven moment wordt ze dik en kan ze alleen nog terecht achter het station, met een doelgroep die bestaat uit dikke japanners die misbruikt zijn in hun jeugd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
als je je jeugdliefde achter de ramen ziet zitten? Dat valt toch wel mee?
Je jeugdliefde staat er vast nog wel, het is niet zo dat ze even via een uitzendbureau wat uren kwam maken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef Herald het volgende:
Ik weet dat dit natuurlijk een uitgelezen kans was om haar na 12 jaar eindelijk eens te batsen, maar op het moment dat ik haar zag stond ik perplex. Het was een hele bizarre situatie. Lijkt me ook raar om een bekende te betalen voor seks. Is toch anders dan dat Marokkaantje in het park die je achteraf een tientje toestopt.
Snap ik maar denk is aan je zelf, nu kun je haar pakken, zo hard dat je wilt, je kunt haar terug pakken van al die jaren dat ze een ander had!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef Herald het volgende:
Ik weet dat dit natuurlijk een uitgelezen kans was om haar na 12 jaar eindelijk eens te batsen, maar op het moment dat ik haar zag stond ik perplex. Het was een hele bizarre situatie. Lijkt me ook raar om een bekende te betalen voor seks. Is toch anders dan dat Marokkaantje in het park die je achteraf een tientje toestopt.
Indd. Ik zou het ook doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:37 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Snap ik maar denk is aan je zelf, nu kun je haar pakken, zo hard dat je wilt, je kunt haar terug pakken van al die jaren dat ze een ander had!
Je kan je zak legen bij haar!
En dan een uitgebreide reportage op hookers.nl fokquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd. Ik zou het ook doen als ik jou was
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Herald het volgende:
Door mijn ervaringen met haar ben ik de gefrustreerde en verbitterde kneus geworden waar jullie zo dol op zijn.
Namen pls.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef Herald het volgende:
Zoals jullie weten ben ik niet 's werelds grootste hosselaar. Echter ben ik ook maar een mens en ik heb ook zo mijn behoeftes. Af en toe check ik op hookers.nl naar reviews van de dames van plezier. Ik kwam er achter dat sommige Don & Ad meisjes gewoon hoertjes zijn, dus niet doodnormale gezellige Brabanste meiden met spijt zoals Stacy. Een van die grietjes had kei-slechte recensiesNouja haar werkgebied lag in Den Haag of Amsterdam ofzo, dus die kom ik toch niet tegen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
jij je zak leeg en je owned haar ook nog eens. Want wanneer ze vroeger voor jou zou hebben gekozen had ze hier ws. niet gelegen.
Wanneer je de deur uit loopt roep je ook nog eens met een glimlach: Zo, dit gaan we vaker doen![]()
En loopt de deur uit. Ze zal zich kut voelen en haar leven overdenken en en toch tot de conclusie komen wat voor kutwijf ze wel niet is.
Dit dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
TS is een hoerenloper en zijn jeugdliefde een hoer.
Vroeger nooit kunnen/mogen palen, nu is je kans.
Ik zie het probleem niet zo. Geef haar een paar euro en erover heen. Geen verplichtingen, jij je zak leeg en je owned haar ook nog eens. Want wanneer ze vroeger voor jou zou hebben gekozen had ze hier ws. niet gelegen.
Wanneer je de deur uit loopt roep je ook nog eens met een glimlach: Zo, dit gaan we vaker doen![]()
En loopt de deur uit. Ze zal zich kut voelen en haar leven overdenken en en toch tot de conclusie komen wat voor kutwijf ze wel niet is.
Met foto's uiteraardquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef PteV het volgende:
[..]
En dan een uitgebreide reportage op hookers.nl fok
Ik zit al op mijn knieën voor je.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
Vermakelijk verhaal. Maar als het echt gebeurd is, wat ik dan maar even aanneem voor het gemak, is het wel een beetje zielig! Misschien waren die oudere vriendjes van dr wel loverboys, zou best kunnen!
Als je een echte man was zou je terug gaan, haar daar vandaan halen en dr ten huwelijk vragen!
Ik zit niet in een hoerentent waar ik uit gered moet worden dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zit al op mijn knieën voor je.
Foto's van die chick gek !quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:10 schreef PteV het volgende:
[..]
ugh...ik zit niet op herald z'n blote aarsch te wachten
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Foto's van die chick gek !![]()
Wie heeft het hier over foto's van herald
Daar gaat mijn beeld over je..quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zit niet in een hoerentent waar ik uit gered moet worden dus!
Jij stiekeme snoeperdquote:
Nou, zou best kunnen tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef Jajong het volgende:
Waarom ga je er vanuit dat er loverboys in het spel zijn? Misschien is het wel een domme trol die niet verantwoordelijk met haar creditcard om kon gaan en geen andere optie zag dan te hoereren????QUESTIONMARK
Wat wil je dan, een KLB-bukkake meet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Geef me trouwens eens even het raamnummer van die slet !
Lijkt me namelijk een geil idee om met de jeugdliefde van Herald te palen of ben ik de enige![]()
![]()
True. Ouder vriendje ========= loverboy. Hoe had ik zo dom kunnen zijn!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, zou best kunnen toch? Meisje dat altijd oudere vriendjes heeft..
Omdat boksers om het eufemistisch uit te drukken nou niet bepaald bekend staan om hun superieure intelligentie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Jajong het volgende:
True. Ouder vriendje ========= loverboy. Hoe had ik zo dom kunnen zijn!
Ik wil haar gewoon voor mezelf ja !quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat wil je dan, een KLB-bukkake meet?
Als ze te doen is doe ik wel meequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Geef me trouwens eens even het raamnummer van die slet !
Lijkt me namelijk een geil idee om met de jeugdliefde van Herald te palen of ben ik de enige![]()
![]()
Zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
True. Ouder vriendje ========= loverboy. Hoe had ik zo dom kunnen zijn!
die is toch al geweest met BTquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat wil je dan, een KLB-bukkake meet?
nee voor het geldquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietmaar veel meisjes die op zo'n jonge leeftijd in de prostitutie in belanden doen het in ieder geval niet vrijwillig..
Ik wil ook wel met je neuqen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
! ! !
Kappen met die onderlinge discussies/meningverschillen die nergens over gaan / niet topic gerelateerd zijn.
Pak een hotel of msn.
Nee, omdat ze zich graag vol zaad laten pompen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het nietmaar veel meisjes die op zo'n jonge leeftijd in de prostitutie in belanden doen het in ieder geval niet vrijwillig..
Bro's before ho's!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil haar gewoon voor mezelf ja !![]()
![]()
En ben sowieso niet van de pik-aanraking.
Goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
maar krijgen we nog een precieze route naar deze schone
Lijkt me wel mooi om met half FOK! even je jeugdliefde totaal uit te wonen, je krijgt de pics wel in je PM dan TS
Ja, en die chick heeft er ook geen probleem mee denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
maar krijgen we nog een precieze route naar deze schone
Lijkt me wel mooi om met half FOK! even je jeugdliefde totaal uit te wonen, je krijgt de pics wel in je PM dan TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |