Ik heb Fargo nog nooit gezien, maar ik hoor van heel veel mensen dat dat hun favoriete Coen film is.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het was geen kritiek of aanval op je hoor. Het is je goed recht om Fargo minder te vinden, vond het alleen opvallend. En wou daarom je favoriete Coens weten, zodat ik je beweegredenen misschien beter kon begrijpen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
Mijn stem gaat naar The Big Lebowski
Ook wel een erg gave film ja.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
Mijn stem gaat naar The Big Lebowski
Altijd gezellig en vrolijk, Naked.quote:Op zondag 7 december 2008 11:26 schreef Tristessa het volgende:
Naked van Mike Leigh dus.
Één van mijn favoriete films.
Johnnyquote:Op zondag 7 december 2008 17:55 schreef bolsena het volgende:
[..]
Altijd gezellig en vrolijk, Naked.
Johnny:
"You can't make an omelet without cracking a few eggs. And humanity is just a cracked egg. And the omelet stinks."
"What if God just put us here for his own entertainment? That's all we are - just something for him to have a bit of a laugh at?"
Louise: "How did you get here?"
Johnny: "Well, basically, there was this little dot, right? And the dot went bang and the bang expanded. Energy formed into matter, matter cooled, matter lived, the amoeba to fish, to fish to fowl, to fowl to frog, to frog to mammal, the mammal to monkey, to monkey to man, amo amas amat, quid pro quo, memento mori, ad infinitum, sprinkle on a little bit of grated cheese and leave under the grill till Doomsday."![]()
Mijn top zou er ongeveer zo uitzienquote:Op zaterdag 6 december 2008 15:22 schreef Roi het volgende:
En, ben je het eens met mijn lijstje? Wat zou jou lijst zijn?
Die scene met Ewen Bremner is inderdaad hilarisch. Interessante film.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef Tristessa het volgende:
"MAGGIE!"
Johnny: You from Scotland?quote:Op maandag 8 december 2008 15:23 schreef Gillingham het volgende:
Die scene met Ewen Bremner is inderdaad hilarisch. Interessante film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |