quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:35 schreef Houniet het volgende:
Gaat een druk jaar worden. Werken, werken en school school.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:39 schreef Miam het volgende:
Het feit dat ik moet herkansen voor een toets blijft maar door m`n hoofd malen.![]()
ik voel me best klote.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:25 schreef Houniet het volgende:
[..].
Hier wel oké, beetje vroeg alleen.
Vandaag voor het eerst mijn product verkopen.
Hij doet je toch geen pijn hequote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef Miam het volgende:
Ik heb het helemaal gehad met mijn vader. alias alcoholist.
dit is de zoveelste keer...was hij maar uit m`n leven.....
![]()
![]()
pssst, over 5 jaar ben je 30quote:
Ik kan niet wachten, ik word namelijk nog knapper naarmate ik ouder wordt.quote:Op maandag 24 november 2008 13:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
pssst, over 5 jaar ben je 30
OT: wel goed, eindelijk eens een werkweek waarin ik wat tijd voor mezelf overhoud
quote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik voel me blij, gelukkig, vrolijk, beetje melig, superverliefd, heb het een beetje koud en ik ben blij
@ Nantes: gecondoleerdnog goed afscheid kunnen nemen?
Ik snap wat je bedoelt, heb het ook meegemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 22:43 schreef Nantes het volgende:
[..]
Nee, en dat is het erge juist. Ze woont hier een eindje vandaan en ik zou er morgen naartoe gaan maar ze is net overleden. In haar eentje.
Sterktequote:
Dat denk ik nu inderdaad, voel me enorm schuldig. Maar je hebt gelijk, ze was ook erg oud en het ging niet meer. Verder bedankt iedereen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, heb het ook meegemaakt.
"Waarom ben ik nou niet eerder gegaan?", moet je niet te lang bij stilstaan.
Ze kon gewoon niet meer, daar is niets aan te doen toch?
Je moet je maar bedenken; het is gewoon beter zo, ze heeft geen pijn meer.
En het is niet te laat om nog afscheid te nemen!
Sterkte in ieder geval!
De doden kunnen niet meer denken, dus schuldig voelen is niet nodig? Sowieso was je van plan om te komen en is dit topic het bewijs dat je in gedachten bij haar was.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:42 schreef Nantes het volgende:
[..]
Dat denk ik nu inderdaad, voel me enorm schuldig. Maar je hebt gelijk, ze was ook erg oud en het ging niet meer. Verder bedankt iedereen.
Paracetamol + Knuffelbeest + eh, waardoor voel je je niet zieligquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:07 schreef candygirl het volgende:
bukpijn is stom![]()
nachtmerries zijn stom![]()
voel me zielg![]()
een warme kruik?quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:10 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:
[..]
Paracetamol + Knuffelbeest + eh, waardoor voel je je niet zielig
ik ben en niet en toch wil ik een kruikjequote:Op dinsdag 25 november 2008 01:28 schreef MyOnlyStupidDream het volgende:
Of gewoon niet ongesteld worden. Dat werkt meestal goed tegen alledrie..
Maar sinds ik ben gekapt met de pil..oh nee wacht dat is een andere pil.
SUCCES!
Sorryquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:57 schreef Re het volgende:
fftjes wat slowchat verwijderd, daar zijn andere topics voor
OT: werkdrukte
dat wist ik alquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:13 schreef fraubitch het volgende:
Ik weet niet hoe ik me voel. Beetje leeg, beetje ziekjes, beetje afwezig. Wel gelukkig.
Ik ben raar
Moet je klappenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat wist ik al![]()
![]()
OT ; leuke avond gehad
What's on the hand?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:49 schreef candygirl het volgende:
onzettend geschrokken en helemaal van slag nu![]()
dat dusquote:
enne?quote:
Sporten....daar moet ik echt weer fanatiek mee aan de slag. Beetje jammer dat het de hele tijd alleen maar bij voornemens blijft, of het is ff éénmalig ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:20 schreef Houniet het volgende:
Hier ook, lekker werken en sporten straks.
Ik ook, 12 nieuwe boxersquote:
2 maanden?quote:Op maandag 1 december 2008 00:11 schreef saaw het volgende:
Alleenig. Mn lief is net voor 2 maanden op wintersport vertrokken en ik ben hopeloos jaloers.
Heb je iig genoeg te doenquote:Op maandag 1 december 2008 08:32 schreef Yurzinho het volgende:
Dit wordt een megadrukke dag op werk![]()
Enne ....is geweldig
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 19:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, ben een beetje moe.. verder gaat het wel goed.
Dat..quote:
Mooi gevoel hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef Houniet het volgende:
Was gezellig vanavond.
That about sums it up.quote:Op dinsdag 2 december 2008 @ 19:29 schreef DrMarten het volgende:
zwaar kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |