quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Mirre komt wel thuis jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:45 schreef Fascination het volgende:
Is dat zo? In dat geval ga ik nu slapen want dan is 't sneller morgen
.
Jeweets dat het niet handig is om hier te komen met die nicknaam he ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:45 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Genomineed tot beste reply van 2008.
Ik ben geen kloon van gebande, dus doe je broek maar weer aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeweets dat het niet handig is om hier te komen met die nicknaam he ?
Daar heb ik het dan ook niet overquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:46 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van gebande, dus doe je broek maar weer aan.
Genomineerd tot slechtste reply van 2008quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:46 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van gebande, dus doe je broek maar weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde in 't algemeenquote:
Ik wil wel met jou neuken hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde in 't algemeen.
And I miss you, like the deserts miss the rain.
En Emimich reageert wederom niet, verrassend!!!!!!!!
Biels is vet en je baby moet ook het woord 'kaste' leren. Goede kans namelijk dat-ie er zelf inkomt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Jaaa eerste woordjes :
Crane bah
Biels bah
Klb bazen
SC
Bon jovi ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde in 't algemeen.
And I miss you, like the deserts miss the rain.
Ik ben een student, laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
waarom reageer je eigenlijk zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef MiVer het volgende:
nee ben nog niet slapen
straks piepers jassen
daarna afbouwen
Leave him alone!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
waarom reageer je eigenlijk zo
en waaromquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze hem in de kliniek te vaak met stroom hebben opgejaagdquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
omdat 3x21quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Everything but the girlquote:
hee popquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Leave him alone!het is een pauper
![]()
Hehquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Everything but the girl. Van vroegaaahh
.
Je bent echt een walgelijk mannetje Emimich maar dat weet je zelf vast ook.
Zo geil, die frustratie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
Je bent echt een walgelijk mannetje Emimich maar dat weet je zelf vast ook.
YOU GIVE LOVE A BAD NAMEquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh
Ik heb Jon Bon Jovi 2 x live gezien
ja nou, nou!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Leave him alone!het is een pauper
![]()
Jepsquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
YOU GIVE LOVE A BAD NAME!
.
Was je vroeger fan van ze?
hij heeft pm's gepost... argh....quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ja nou, nou!
dan ga ik mn koffer wel pakken..
hmzzl![]()
kan gewoon niet tegen die broodjosties die achter hun pceetje zitten te geinen om andere af te zeiken.
Verderfelijk volk inderdaad!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
ja nou, nou!
hmzzl![]()
kan gewoon niet tegen die broodjosties die achter hun pceetje zitten te geinen om andere af te zeiken.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ja nou, nou!
hmzzl![]()
Waar is dat gifje eigenlijk vanquote:
danku captain obviousquote:
als je een goed ijzer hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ja nou, nou!
hmzzl![]()
kan gewoon niet tegen die broodTosties die achter hun pceetje zitten te geinen om andere af te zeiken.
Weet niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar is dat gifje eigenlijk van![]()
Vind hem echt geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serieus, weet jequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
hij heeft pm's gepost... argh....![]()
![]()
HILAAAAARISCHquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
danku captain obvious
[ afbeelding ]
Haha, dat jij zo'n plaatje plaatst nadat je in een andere thread over die userfoto zelf zulks een opmerking maakte.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
danku captain obvious
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar is dat gifje eigenlijk van![]()
Vind hem echt geniaal
Ahh okequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps![]()
Vind nog steeds zijn oude albums geweldig.
Lekkere meezing muziek![]()
En leuke nummers om op de gitaar te spelen.
Tis laat of niet haéquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, dat jij zo'n plaatje plaatst nadat je in een andere thread over die userfoto zelf zulks een opmerking maakte.
Laten we 't nou niet over hypocrisie gaan hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, dat jij zo'n plaatje plaatst nadat je in een andere thread over die userfoto zelf zulks een opmerking maakte.
Dit gaat dus niet over hypocrisie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:02 schreef Fascination het volgende:
Laten we 't nou niet over hypocrisie gaan hebben.
Wat is 't dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit gaat dus niet over hypocrisie.
dank jequote:
Een beetje dom.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:06 schreef Fascination het volgende:
Wat is 't dan?
jij hebt ook welquote:
geen ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben je paling aan het kweken?
Wat?quote:
Ik heb het topic niet gelezen maar ik kan opmaken dat hij iets over iemand heeft gezegd waar hij zichzelf ook schuldig aan maakt? Dat is toch hypocrisie?quote:
tissuesquote:
Ik lijk op een duurzame kweekpaling...quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen idee
hoe je eruit ziet
maar met doek
ok, ik doe
ook jij de prettige kriebels
altijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga nog even een ronde lopen mensen!
zeg maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik lijk op een duurzame kweekpaling...
En een maagbloeding overleef je ook wel hè...quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
tissues
van euroshop
zijn goed te betalen
cheers up
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:12 schreef Emimich het volgende:
Kaste is natuurlijke selectie.
Kaste 4: Jordeeeh (3 maanden geband)
Kaste 5: Sackboy (1 week geband)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb typtyfus en ik faal altijd met spellingquote:
ik heb bijles nederlands omdat ik ook faaldequote:Op vrijdag 21 november 2008 03:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb typtyfus en ik faal altijd met spelling
Hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb bijles nederlands omdat ik ook faalde
met allemaal negersalleen ik en nog een klasgenoot zijn blank daar
hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En een maagbloeding overleef je ook wel hè...
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:19 schreef ...Dandelion... het volgende:
zo heet dat ik ontsteek
zet je bil in vuur en vlam
schudt ut schatje red je reet en
dan pas de rest
vlgs mijquote:
Luister goed sluit weer het boek en je schrijft weer een nieuwequote:
Dan voel je je best een mislukkeling of niet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb bijles nederlands omdat ik ook faalde
met allemaal negersalleen ik en nog een klasgenoot zijn blank daar
Oh nee hoor.. ik krijg er studiepunten voor.. als ik die toets tijdens introweek haalde kreeg ik dat niet en moest ik een ander gaar vak volgen om die punten te krijgenquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan voel je je best een mislukkeling of niet?
Dus je krijgt 'extra' studiepunten omdat je niet kan spellen? Of leg je het nou verkeerd uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Oh nee hoor.. ik krijg er studiepunten voor.. als ik die toets tijdens introweek haalde kreeg ik dat niet en moest ik een ander gaar vak volgen om die punten te krijgen
we moeten 6punten in keuzevakken halen en dit telt als een keuzevak, als je de introweek-toets haalde kreeg je hier geen punten voor.. ik vind het ook een gaar systeemquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus je krijgt 'extra' studiepunten omdat je niet kan spellen? Of leg je het nou verkeerd uit.
Ik weet waar je mee bezig bent en het lukt niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:26 schreef ...Dandelion... het volgende:
you'll never get my mind right
like 2 ships passing in the night
in the night in the night
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
vlgs mij
ben je diep van
...uhm...nu ja.....ergens diep van dus....
best wel....uhm...
...uhm
lief
vast wel
ik bedoelde eigenlijkquote:
Achterlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
we moeten 6punten in keuzevakken halen en dit telt als een keuzevak, als je de introweek-toets haalde kreeg je hier geen punten voor.. ik vind het ook een gaar systeem
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:39 schreef remlof het volgende:
alles is hier ok zie ik
dus ik stop m'n pik
weer waar ie hoort
gulp dicht
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk
alles nog goed vochtig
daar
beneden?
gr
nee ik hossel nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Yeah lekker remlof !
Krijgt MiVer nu ook een ban ?
Posten van een Pm ?
Daar hebben anderen ook een ban voor gekregen toch ?
mooie droomen slaap lekkerquote:
na zo'n nacht als dezequote:
Wat ik me nou afvraag... praat jij in RL ook zo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
na zo'n nacht als deze
wordt dat nog wat dan?
moet je snijden of kneden?
succes
en negeer de ochtendpaling
quote:
Ja !quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:13 schreef Biogarde het volgende:
Hoe is het hier?
Bij jullie btw ook zo'n noodweer?
alle talenquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag... praat jij in RL ook zo?
Je vraagt een ban?quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Yeah lekker remlof !
Krijgt MiVer nu ook een ban ?
Posten van een Pm ?
Daar hebben anderen ook een ban voor gekregen toch ?
Je hebt de post en topic reports al gelezen zo te zien. Dus daar hoef ik niks meer over te zeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:13 schreef Biogarde het volgende:
Hoe is het hier?
Bij jullie btw ook zo'n noodweer?
mijn keutelsquote:
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn keutels
vanochtend al
nu nwe maken
piepers zijn gejast
groetjes aan jou
Ja, die las ik pas toen jij dit posttequote:Op vrijdag 21 november 2008 04:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je hebt de post en topic reports al gelezen zo te zien. Dus daar hoef ik niks meer over te zeggen.![]()
En het is ook slecht weer hier (of geweest)
Serieus !quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vraagt een ban?
Dat kan
Maar dan krijg je hem wel zelf
Want zo werkt het.
stevig aardappel gerechtquote:
Aardappels en Chinees? WTF ga je maken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
stevig aardappel gerecht
met ferme kruiden
chinees
jawel, plus wat zuivel
houdt deze michel op de been
gr
pfffquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Serieus !
Ik vraag helemaal niet om een ban.
MiVer loopt al een paar dagen consequent de SC te verzieken.
Meer dan 6 users hebben al aangegeven hem irritant te vinden.
Hij post een Pm.
Voor ieder ander was dat een gegronde reden geweest om een ban te krijgen.
Waarom niet voor hem ?
Of is het soms een relkloon van jou.
Mazzel man! Doe de groeten aan Mirre en succes nog verder !quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Machinisten komen binnen dus ik moet zo maar eens aftaaien.
Bio bedankt !
Cyberzone dude succes met werken vandaag en slaap lekker aan het einde van de rit
Remlof:
biertjequote:Op vrijdag 21 november 2008 04:24 schreef Biogarde het volgende:
Mannen, doe aub allemaal eens rustig. Laat iedereen z'n ding doen. Je kan 2 dingen doen:
1. Je compleet opvreten omtrent iemands postgedrag.
2. Het niet lezen, en er vooral niet op reageren.
Probeer met elkaar een gesprek aan te knopen of drink met z'n allen een biertje. Doe iets leuks.
Maar laten we niet dit topic verkloten door de gevolgen van het onderling elkaar dwarsliggen.
Mazzel man. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:23 schreef Noorsbloed het volgende:
Machinisten komen binnen dus ik moet zo maar eens aftaaien.
Bio bedankt !
Cyberzone dude succes met werken vandaag en slaap lekker aan het einde van de rit
Remlof:
durf ik niet te zeggenquote:
Who gives a shit, als het maar smaakt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:29 schreef MiVer het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen
leef budgettair
nu gelukkig Keizerskroon in aanbieding
anders EUsh
ach ja
is een relevante vraagquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Who gives a shit, als het maar smaakt.
Wat doe je nog wakker?
Oke.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:31 schreef MiVer het volgende:
[..]
is een relevante vraag
jawel
complex antwoord
weet niet hier te zeggen
maar geen zorgen
groetjes aan jou
Het enige waar ik mij druk om maak is de selectieve manier waarop Remlof hier met users omgaat.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:24 schreef Biogarde het volgende:
Mannen, doe aub allemaal eens rustig. Laat iedereen z'n ding doen. Je kan 2 dingen doen:
1. Je compleet opvreten omtrent iemands postgedrag.
2. Het niet lezen, en er vooral niet op reageren.
Probeer met elkaar een gesprek aan te knopen of drink met z'n allen een biertje. Doe iets leuks.
Maar laten we niet dit topic verkloten door de gevolgen van het onderling elkaar dwarsliggen.
en je blijft maar botsenquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het enige waar ik mij druk om maak is de selectieve manier waarop Remlof hier met users omgaat.
Ik was werken en m'n poes is werkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
Nat, tieten, kut
All over me
Gelukkig
Smaakt het
Wat MiVer zei, Wat maak je je druk, deze hele sc bestaat gewoonlijk uit tieten-, kanker- en fipo en lapo posts.Wat mij betreft is elke nieuwe input welkomquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Het enige waar ik mij druk om maak is de selectieve manier waarop Remlof hier met users omgaat.
realiteitszinquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat MiVer zei, Wat maak je je druk, deze hele sc bestaat gewoonlijk uit tieten-, kanker- en fipo en lapo posts.Wat mij betreft is elke nieuwe input welkom
Trustequote:Op vrijdag 21 november 2008 04:38 schreef MiVer het volgende:
goed
mijn chinese aardappelen
zijn nu zo heet
dat ze genomen willen worden
dus ga afbouwen
allen een goede nacht verder
Ik dacht aan SHE toen ik het typtequote:Op vrijdag 21 november 2008 04:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik was werken en m'n poes is werken
Het spijt me, maar ben jij de baas over KLB SC baggertopics?quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat MiVer zei, Wat maak je je druk, deze hele sc bestaat gewoonlijk uit tieten-, kanker- en fipo en lapo posts.Wat mij betreft is elke nieuwe input welkom
Ja, die mannen werken al vroeg of de hele nacht door. Bazen zijn het.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:38 schreef Cyberzone het volgende:
Wat is het saai opeens..
BTW chaffeurs die dingen komen ophalen terwijl het niet kan. en me dan verbaasd aankijken
Ze werken wel. Respect daarvoor. maar hun bazen zijn zo lui om niet door te geven dat je bij ons rond dit tijdstip niks kan ophalenquote:Op vrijdag 21 november 2008 04:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die mannen werken al vroeg of de hele nacht door. Bazen zijn het.
SHE is zo hot, die neuk je door haar panty heen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht aan SHE toen ik het typte
Serieus..quote:Op vrijdag 21 november 2008 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja niet normaal he? Moest vanacht door zulke wind + keiharde regen naar huis fietsenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:30 schreef Broekpaling het volgende:
Moggeh. Wat een kankerwind buiten, moet nu zeker 30 min fietsen.
Even een vraagje nu hier toch bijna niemand is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja niet normaal he? Moest vanacht door zulke wind + keiharde regen naar huis fietsen!
En nu alweer naar school..![]()
Ooh goedemorgen trouwens![]()
!
Ik ken zo'n soort meisjequote:Op vrijdag 21 november 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even een vraagje nu hier toch bijna niemand is.
Je bent een meisje he. Praat jij in het dagelijks leven ook met kanker, lul je net als de jongens over kutjes, tieten en beffen in het openbaar en zuip jij bier uit blik wanneer je over straat loopt ?
Ik zuip geen bier uit blik, ik hou niet zo van bierquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even een vraagje nu hier toch bijna niemand is.
Je bent een meisje he. Praat jij in het dagelijks leven ook met kanker, lul je net als de jongens over kutjes, tieten en beffen in het openbaar en zuip jij bier uit blik wanneer je over straat loopt ?
Ja langzaam aan wel bij mij jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zuip geen bier uit blik, ik hou niet zo van bier!
En verder, ik gebruik wel eens het woord kanker ja, en ik ben ook niet vies van een gesprek over seks.
Hoezo? Kom ik over als één of ander asociaal manwijf
?
Whehe tsja, ik heb zo mijn tegenstellingen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja langzaam aan wel bij mij ja
Vrouwen die het woord kanker als krachtterm gebruiken sowieso![]()
![]()
FAIL in meisjesheid.
Jawelquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe tsja, ik heb zo mijn tegenstellingen.
Ik fail in ieder geval niet in meisjesheid hoor!
Dat dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:50 schreef Florian_ het volgende:
Stacey, dat is pas een echte vrouw.
Hoe weet jij dat nou? Je kent me als een internet persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel![]()
![]()
Snap ook niet dat je het leuk vind om begeerd te worden door 25 maagden uit de SC
Echte vrouwen liggen op dit tijdstip nog pikken te zuigen.
Wil jij een vriend van me ontmaagden?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En het spijt me zeer maar ik heb geen pik om aan te zuigen momenteel
Kan inderdaad. Vandaar dat ik het ook vraag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je kent me als een internet persoonlijkheid.
Wie weet ben ik wel een muurbloempje in het echt
En het spijt me zeer maar ik heb geen pik om aan te zuigen momenteel
Aan een pik zuigen is niet ontmaagden he.....quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wil jij een vriend van me ontmaagden?Vind het zo zielig dat ie nog steeds niemand heeft
Whehe. Vraag maar aan Stacey of ze het wil doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wil jij een vriend van me ontmaagden?Vind het zo zielig dat ie nog steeds niemand heeft
Minder ruigquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Vandaar dat ik het ook vraag.
Op internet ben ik ook veel minder ruig dan in het echt. Ik ken het gevoel dus
Ah DB, laat ze nou in de waanquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aan een pik zuigen is niet ontmaagden he.....
Joh?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aan een pik zuigen is niet ontmaagden he.....
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij ziet er trouwens best goed uitAls ik een vagina had zou jij mij mogen neuken.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 05:01 schreef Biogarde het volgende:
Ik word moe van m'n router enzo.
Hij stoort als Supertech radio.
Het merk is Cisco, niet die zanger hoor.
Mocht iemand een idee hebben, dan ben ik één
en al oor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 05:03 schreef Biogarde het volgende:
Hij is 128 bits gelocked.
En er is iets wat bokt.
M'n IP is dynamisch en je zou zeggen gelikt.
Toch heeft XP het over een IP conflict.
WOAR? Als ik die verhalen moet geloven word er 24/7 geneukt door de SCers.quote:
Pics van die dildo.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:19 schreef Florian_ het volgende:
Mn vriendin studeert geneeskunde en liep meelopstage. Was er zo'n vent die een trillende dildo vast had zitten in zn kont![]()
Een vibrator dus?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:19 schreef Florian_ het volgende:
Mn vriendin studeert geneeskunde en liep meelopstage. Was er zo'n vent die een trillende dildo vast had zitten in zn kont![]()
Ik minstens 10x per week.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WOAR? Als ik die verhalen moet geloven word er 24/7 geneukt door de SCers.
Dat is onzin, behalve van joskequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WOAR? Als ik die verhalen moet geloven word er 24/7 geneukt door de SCers.
Mwehquote:Op vrijdag 21 november 2008 05:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Serieus..
Je bent echt een irritante man.
Waarom krijgen anderen in de SC wel gelijk een ( onredelijke ) ban voor dit soort dingen.
En word het nu opeens gewaardeerd ?
Sorry maar dat slaat gewoon als een Fransman op een stuk hout.
Je kunt het verdraaien wat je wilt.
Maar het blijft selectief oordelen.
En persoonlijk vind ik dat zeer triest.
Ik vanavond en morgen misschien nog, maar daarna ook voorlopig niet meerquote:
Wel.quote:
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vanavond en morgen misschien nog, maar daarna ook voorlopig niet meer
Ben benieuwd hoe lang die erin blijft...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:25 schreef Florian_ het volgende:
Het strafbankje is trouwens terug
Wel wat minder mooi dan voorheen
Omdat m'n vriendin dan weer naar LA gaat. Ik ga dan wel met kerst 2 weken daar heen, maar dan moet ik het weer ong. een jaar zonder doen.quote:
Verbazingwekkend dat je dat vol kunt houden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendin dan weer naar LA gaat. Ik ga dan wel met kerst 2 weken daar heen, maar dan moet ik het weer ong. een jaar zonder doen.![]()
![]()
![]()
Heb je een Amerikaanse of wat ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendin dan weer naar LA gaat. Ik ga dan wel met kerst 2 weken daar heen, maar dan moet ik het weer ong. een jaar zonder doen.![]()
![]()
![]()
Op dit moment, vrijdagochtend 9:34, niet nee.quote:
Nee, ze is gewoon Nederlands, maar ze werkt vanuit haar werkgever in Amerika omdat ze haar daar graag wilde hebben. Ze ging er eigenlijk heen voor cursus (een jaar terug ongeveer), maar nu kan ze eventueel daar blijven werken wat voor haar echt haar droombaan is. Als alles zeker word dan verhuizen we gewoon daarheen, maar ze wil het nog een jaartje aankijken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je een Amerikaanse of wat ?
En waarom zie je haar dan zo weinig ?
En play je hier geen chickies ? Wie niet weet, wie niet deert.
Op dit moment, vrijdagochtend 9:35, niet nee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar heb ik die voor nodig, ik heb jou toch al?
Niet echt dus, waarom denk je dan dat ik mijn seksuele frustraties op jou afreageerdequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je dat vol kunt houden.
Hoelang heb je al een relatie met haar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon Nederlands, maar ze werkt vanuit haar werkgever in Amerika omdat ze haar daar graag wilde hebben. Ze ging er eigenlijk heen voor cursus (een jaar terug ongeveer), maar nu kan ze eventueel daar blijven werken wat voor haar echt haar droombaan is. Als alles zeker word dan verhuizen we gewoon daarheen, maar ze wil het nog een jaartje aankijken.
En nee ik play geen chickies hier
2,5 jaarquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoelang heb je al een relatie met haar?
Whehequote:Op vrijdag 21 november 2008 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet echt dus, waarom denk je dan dat ik mijn seksuele frustraties op jou afreageerde
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Op dit moment, vrijdagochtend 9:35, niet nee.
Vaag dat mensen dat altijd zo moeilijk vindenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je dat vol kunt houden.
Nee als vrijgezel hou ik het ook heel erg lang vol hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vaag dat mensen dat altijd zo moeilijk vindenZo ook dat programma 40 dagen zonder sex wat op de EO te zien was, bijna iedereen faalde daarin. Ik heb nooit zo'n oerdrang om te gaan seksen..kan best een tijdje zonder uithouden
Alhoewel, een jaar is natuurlijk wel héél lang, maar dat terzijde
Nu denk ik aan die film met dat wijf van Saved by the Bellquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Waar woont ze Bob ? En wat doet ze voor werk ?
Showgirl ?
Inderdaad. Wat een falers zijn dat zeg. Alsof het onmogelijk isquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Vaag dat mensen dat altijd zo moeilijk vindenZo ook dat programma 40 dagen zonder sex wat op de EO te zien was, bijna iedereen faalde daarin. Ik heb nooit zo'n oerdrang om te gaan seksen..kan best een tijdje zonder uithouden
Ah, ik heb het helemaal door hierquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een falers zijn dat zeg. Alsof het onmogelijk is
Ruk je een keer aan de pijp en de drang is weg. Klaar
Kan aan mij liggen maar ik heb die drang ook niet elke dagMisschien ben ik wel gay
Vertel hem dan maar niet dat je staand plast.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, ik heb het helemaal door hier!
Je bent zelf gewoon niet zo heel mannelijk, waardoor mijn kleine schare mannelijke eigenschappen bedreigend op je over komt!
Ik plas zittend!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertel hem dan maar niet dat je staand plast.
Nou volgens mij mocht je ook niet fappen in die 40 dagen. Niet dat ze dat echt kunnen controleren, maarjaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een falers zijn dat zeg. Alsof het onmogelijk is
Ruk je een keer aan de pijp en de drang is weg. Klaar
Kan aan mij liggen maar ik heb die drang ook niet elke dagMisschien ben ik wel gay
Agree.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:41 schreef gers het volgende:
7 uur wakker worden was veelste vroeg
Gloryhole?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou volgens mij mocht je ook niet fappen in die 40 dagen. Niet dat ze dat echt kunnen controleren, maarjaDie gruizige wijven gaan echter elke keer piemeltjes trekken in een ranzig toilet en roepen dan "maar ik kon mezelf niet beheersen"
Nou, ik zie iedere maand salaris binnenkomen van BangBros Ltd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Waar woont ze Bob ? En wat doet ze voor werk ?
Showgirl ?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel ik ben best mannelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, ik heb het helemaal door hier!
Je bent zelf gewoon niet zo heel mannelijk, waardoor mijn kleine schare mannelijke eigenschappen bedreigend op je over komt!
Oeh, tof!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik zie iedere maand salaris binnenkomen van BangBros Ltd.
Nee, ze werkt voor Universal als media adviseuse.En ze heeft een appartementje in Los Angeles (nabij de studio's), maar dat is niet van haar, maar van het bedrijf.
quote:
Ben het met je eens, maar zoals je ook al zegt is een jaar erg lang, maar goed, ik hou het wel vol omdat ik weet dat het het wachten waard is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agree.
Maar ik ben dan ook om 8.10 opgestaan..
Chill.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:52 schreef BobbyB het volgende:
Nou, ik zie iedere maand salaris binnenkomen van BangBros Ltd.
Nee, ze werkt voor Universal als media adviseuse.En ze heeft een appartementje in Los Angeles (nabij de studio's), maar dat is niet van haar, maar van het bedrijf.
Nee vooral mannen hebben van die standpunten die zogenaamd elke man zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel ik ben best mannelijk.
Maar geen kuddiedier zoals sommigen.
Faalhazen die zeggen niet zonder sex te kunnen moeten dood. Aanstellers
Eigenlijk alles wat met PR en media te maken heeft. Dus bijv. wat zou een artiest of acteur moeten doen op het moment dat er prive zooi uitlekt en zo.quote:
baasquote:
Plasterk: porno 's avonds, seksreclame 's nachtsquote:
Ah, lijkt me best leuk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat met PR en media te maken heeft. Dus bijv. wat zou een artiest of acteur moeten doen op het moment dat er prive zooi uitlekt en zo.
Oja, en ze heeft zo'n dikke vette asociale pickup truck.
Kan ze niet even het nummer van Scarlett Johansson doorspelen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat met PR en media te maken heeft. Dus bijv. wat zou een artiest of acteur moeten doen op het moment dat er prive zooi uitlekt en zo.
boh, moet ze nog halenquote:
Dus ze komt in aanraking met George Clooney's en Brad Pitt's en jij denkt dat ze haar daar niet eens achter een decorstuk achterlangs nemenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schoolfeest?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou ik heb me van 5 tot 1 vermaakt op de dansvloer!
je binnenzakquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
boh, moet ze nog halen
eerst douchen/fysio
dan naar school om mn projectherkansing te halen
en dan naar die vent toe, alleen even bedenken hoe ik de stokken meeneem
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus ze komt in aanraking met George Clooney's en Brad Pitt's en jij denkt dat ze haar daar niet eens achter een decorstuk achterlangs nemen
En jij zit hier lief te wachten op je skatjuh terwijl zij nu met de slip op de enkels de hele set van de nieuwe film van Bruce Willis aan het zuigen is
LA IS ook een boutstad. Vind er weinig bijzonders aan. Sterker nog, ik vind het maar een ranzige stad (en alles eromheen) zelfs een trekpleister als Walk of Fame ziet er gewoon niet heel bijzonder netjes uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Chill.
Welke wijk in LA is dat dan ?
Ben er zelf geweest, maar eerlijk gezegd vond ik het maar een boutstad. San Francisco is veel mooier.
* Devvie loopt door het centrum van de stad met heul veul dunne houten stokken van een meter langquote:
maar.. vanaf 5 uur? had je nu al stunt ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaexamenklassen feest. Wel chill hoor
!
Nee we hadden een buffet (met smerige dingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar.. vanaf 5 uur? had je nu al stunt ofzo?
In uitzonderlijke gevallen. Maar ja, ze ziet wel regelmatig sterren zeg maar. Ze heeft voor mij een handtekening van Kiefer Sutherland geregeldquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, lijkt me best leuk.Komt ze dan ook in contact met al die sterren?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus ze komt in aanraking met George Clooney's en Brad Pitt's en jij denkt dat ze haar daar niet eens achter een decorstuk achterlangs nemen
En jij zit hier lief te wachten op je skatjuh terwijl zij nu met de slip op de enkels de hele set van de nieuwe film van Bruce Willis aan het zuigen is
Maar gelukkig was jij erquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee we hadden een buffet (met smerige dingenmaar toch)
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Maar niet zo gemeen tegen Bobbyik ben jaloers op zijn prachtige relatie waarin hij een jaar geen seks kan hebben en vindt dat het de moeite waard is
!
Bwehehehe wij hadden alcoholvrijquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef gers het volgende:
examenfeestjes
damm wat was ik toen bezopen
Op die van ons kwam Marc Benjaminquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Examenfeestjes van school. Wat een teringbagger is dat zeg
Ik ben niet eens naar die van mij toegeweest.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op die van ons kwam Marc Benjamin
Hihi +1quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:05 schreef gers het volgende:
examenfeestjes
damm wat was ik toen bezopen
Jij was altijd die jongen die als laatst gekozen werd met gym, en met opdrachten in groepjes al het werk van de anderen moest doen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens naar die van mij toegeweest.
Nee ik was die jongen die in plaats van kut feestjes voor nerds en gothics liever thuis ging zitten met een zak J en een fles rum.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij was altijd die jongen die als laatst gekozen werd met gym, en met opdrachten in groepjes al het werk van de anderen moest doen?
En dat is precies waarom wij geen alcohol meer mochtenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Alhoewel ik ook moet zeggen dat ik op een school zat waar gezamenlijke feestjes waarschijnlijk alleen maar school afbreken en ruzie maken was geweest.
Gezellig!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Alhoewel ik ook moet zeggen dat ik op een school zat waar gezamenlijke feestjes waarschijnlijk alleen maar school afbreken en ruzie maken was geweest.
je was dus zeg maar die jongen die nergens bij hoorde?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee ik was die jongen die in plaats van kut feestjes voor nerds en gothics liever thuis ging zitten met een zak J en een fles rum.
Ik was gewoon met de tofste mensen van school aan het thuiszitten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
je was dus zeg maar die jongen die nergens bij hoorde?
WAJOOO, jij bent stoer, mag ik je aanraken!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee ik was die jongen die in plaats van kut feestjes voor nerds en gothics liever thuis ging zitten met een zak J en een fles rum.
Hij ging liever fokken, en kijk wat hij bereikt heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
WAJOOO, jij bent stoer, mag ik je aanraken!
Nee, jij bent vies.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
WAJOOO, jij bent stoer, mag ik je aanraken!
haha ik sliep half5 pas.. wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben brak was vannacht pas om 4 uur klaar met werken
Ik ben bang dat dit dichter bij de waarheid komt dan Bobby's versie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
Sta elke donderdag achter de bar in een caféquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
haha ik sliep half5 pas.. wat voor werk doe je?
Ik sta niet eens in de kastequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in de kasteIk ben te tof voor de kaste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |