quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Mirre komt wel thuis jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:45 schreef Fascination het volgende:
Is dat zo? In dat geval ga ik nu slapen want dan is 't sneller morgen
.
Jeweets dat het niet handig is om hier te komen met die nicknaam he ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:45 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Genomineed tot beste reply van 2008.
Ik ben geen kloon van gebande, dus doe je broek maar weer aanquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeweets dat het niet handig is om hier te komen met die nicknaam he ?
Daar heb ik het dan ook niet overquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:46 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van gebande, dus doe je broek maar weer aan.
Genomineerd tot slechtste reply van 2008quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:46 schreef Koffiezetter het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van gebande, dus doe je broek maar weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde in 't algemeenquote:
Ik wil wel met jou neuken hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde in 't algemeen.
And I miss you, like the deserts miss the rain.
En Emimich reageert wederom niet, verrassend!!!!!!!!
Biels is vet en je baby moet ook het woord 'kaste' leren. Goede kans namelijk dat-ie er zelf inkomt!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Jaaa eerste woordjes :
Crane bah
Biels bah
Klb bazen
SC
Bon jovi ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoelde in 't algemeen.
And I miss you, like the deserts miss the rain.
Ik ben een student, laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef Fascination het volgende:
waarom reageer je eigenlijk zoquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:48 schreef MiVer het volgende:
nee ben nog niet slapen
straks piepers jassen
daarna afbouwen
Leave him alone!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
waarom reageer je eigenlijk zo
en waaromquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze hem in de kliniek te vaak met stroom hebben opgejaagdquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
omdat 3x21quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Everything but the girlquote:
hee popquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Leave him alone!het is een pauper
![]()
Hehquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Everything but the girl. Van vroegaaahh
.
Je bent echt een walgelijk mannetje Emimich maar dat weet je zelf vast ook.
Zo geil, die frustratie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
Je bent echt een walgelijk mannetje Emimich maar dat weet je zelf vast ook.
YOU GIVE LOVE A BAD NAMEquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh
Ik heb Jon Bon Jovi 2 x live gezien
ja nou, nou!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:52 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Leave him alone!het is een pauper
![]()
Jepsquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
YOU GIVE LOVE A BAD NAME!
.
Was je vroeger fan van ze?
hij heeft pm's gepost... argh....quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ja nou, nou!
dan ga ik mn koffer wel pakken..
hmzzl![]()
kan gewoon niet tegen die broodjosties die achter hun pceetje zitten te geinen om andere af te zeiken.
Verderfelijk volk inderdaad!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
ja nou, nou!
hmzzl![]()
kan gewoon niet tegen die broodjosties die achter hun pceetje zitten te geinen om andere af te zeiken.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ja nou, nou!
hmzzl![]()
Waar is dat gifje eigenlijk vanquote:
danku captain obviousquote:
als je een goed ijzer hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ja nou, nou!
hmzzl![]()
kan gewoon niet tegen die broodTosties die achter hun pceetje zitten te geinen om andere af te zeiken.
Weet niet...quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar is dat gifje eigenlijk van![]()
Vind hem echt geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serieus, weet jequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
hij heeft pm's gepost... argh....![]()
![]()
HILAAAAARISCHquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
danku captain obvious
[ afbeelding ]
Haha, dat jij zo'n plaatje plaatst nadat je in een andere thread over die userfoto zelf zulks een opmerking maakte.quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
danku captain obvious
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar is dat gifje eigenlijk van![]()
Vind hem echt geniaal
Ahh okequote:Op vrijdag 21 november 2008 02:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps![]()
Vind nog steeds zijn oude albums geweldig.
Lekkere meezing muziek![]()
En leuke nummers om op de gitaar te spelen.
Tis laat of niet haéquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, dat jij zo'n plaatje plaatst nadat je in een andere thread over die userfoto zelf zulks een opmerking maakte.
Laten we 't nou niet over hypocrisie gaan hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, dat jij zo'n plaatje plaatst nadat je in een andere thread over die userfoto zelf zulks een opmerking maakte.
Dit gaat dus niet over hypocrisie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:02 schreef Fascination het volgende:
Laten we 't nou niet over hypocrisie gaan hebben.
Wat is 't dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit gaat dus niet over hypocrisie.
dank jequote:
Een beetje dom.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:06 schreef Fascination het volgende:
Wat is 't dan?
jij hebt ook welquote:
geen ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben je paling aan het kweken?
Wat?quote:
Ik heb het topic niet gelezen maar ik kan opmaken dat hij iets over iemand heeft gezegd waar hij zichzelf ook schuldig aan maakt? Dat is toch hypocrisie?quote:
tissuesquote:
Ik lijk op een duurzame kweekpaling...quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:12 schreef MiVer het volgende:
[..]
geen idee
hoe je eruit ziet
maar met doek
ok, ik doe
ook jij de prettige kriebels
altijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ga nog even een ronde lopen mensen!
zeg maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik lijk op een duurzame kweekpaling...
En een maagbloeding overleef je ook wel hè...quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
tissues
van euroshop
zijn goed te betalen
cheers up
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:12 schreef Emimich het volgende:
Kaste is natuurlijke selectie.
Kaste 4: Jordeeeh (3 maanden geband)
Kaste 5: Sackboy (1 week geband)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb typtyfus en ik faal altijd met spellingquote:
ik heb bijles nederlands omdat ik ook faaldequote:Op vrijdag 21 november 2008 03:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik heb typtyfus en ik faal altijd met spelling
Hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb bijles nederlands omdat ik ook faalde
met allemaal negersalleen ik en nog een klasgenoot zijn blank daar
hahahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En een maagbloeding overleef je ook wel hè...
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:19 schreef ...Dandelion... het volgende:
zo heet dat ik ontsteek
zet je bil in vuur en vlam
schudt ut schatje red je reet en
dan pas de rest
vlgs mijquote:
Luister goed sluit weer het boek en je schrijft weer een nieuwequote:
Dan voel je je best een mislukkeling of niet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik heb bijles nederlands omdat ik ook faalde
met allemaal negersalleen ik en nog een klasgenoot zijn blank daar
Oh nee hoor.. ik krijg er studiepunten voor.. als ik die toets tijdens introweek haalde kreeg ik dat niet en moest ik een ander gaar vak volgen om die punten te krijgenquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan voel je je best een mislukkeling of niet?
Dus je krijgt 'extra' studiepunten omdat je niet kan spellen? Of leg je het nou verkeerd uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Oh nee hoor.. ik krijg er studiepunten voor.. als ik die toets tijdens introweek haalde kreeg ik dat niet en moest ik een ander gaar vak volgen om die punten te krijgen
we moeten 6punten in keuzevakken halen en dit telt als een keuzevak, als je de introweek-toets haalde kreeg je hier geen punten voor.. ik vind het ook een gaar systeemquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus je krijgt 'extra' studiepunten omdat je niet kan spellen? Of leg je het nou verkeerd uit.
Ik weet waar je mee bezig bent en het lukt niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:26 schreef ...Dandelion... het volgende:
you'll never get my mind right
like 2 ships passing in the night
in the night in the night
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
vlgs mij
ben je diep van
...uhm...nu ja.....ergens diep van dus....
best wel....uhm...
...uhm
lief
vast wel
ik bedoelde eigenlijkquote:
Achterlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
we moeten 6punten in keuzevakken halen en dit telt als een keuzevak, als je de introweek-toets haalde kreeg je hier geen punten voor.. ik vind het ook een gaar systeem
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:39 schreef remlof het volgende:
alles is hier ok zie ik
dus ik stop m'n pik
weer waar ie hoort
gulp dicht
quote:Op vrijdag 21 november 2008 03:35 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk
alles nog goed vochtig
daar
beneden?
gr
nee ik hossel nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ahquote:Op vrijdag 21 november 2008 03:53 schreef Noorsbloed het volgende:
Yeah lekker remlof !
Krijgt MiVer nu ook een ban ?
Posten van een Pm ?
Daar hebben anderen ook een ban voor gekregen toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |