Op zich kan ie nog wel gebruik ervan maken, het enigste wat is weggehaald is het posten. De abo`s doen eigenlijk niks met het posten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, de ironie van het betalen van geld voor wat extra opties op een internetsite, alvorens er door een ban geen gebruik van te kunnen maken!![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben abbo's ermee te maken?
Trouwens, we hebben nog geen PEPERNOTEN... NEE, HET IS KRUIDNOTEN rel gehad. Voor zover ik weet tenminstequote:
PEPERKRUIDNOTENquote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trouwens, we hebben nog geen PEPERNOTEN... NEE, HET IS KRUIDNOTEN rel gehad. Voor zover ik weet tenminste
Ik word altijd onheus bejegend door broekpaling... vind ze leukquote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb 10 notes.
Jeej, ik word besjanst. Ik kreeg 5 x'jes van Sofie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurde even voor ik hem door had, maarquote:
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
Op zich kan ie nog wel gebruik ervan maken, het enigste wat is weggehaald is het posten. De abo`s doen eigenlijk niks met het posten.
BWEHEHEHEHEquote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word altijd onheus bejegend door broekpaling... vind ze leuk
Dan kan Danny een grotere hummer als Fleischbaum kopen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad al aardig wat kutjes gepost.
Op notes uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |