Ik 38, stouterdquote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets veranderd sinds de laatste check, nog steeds 40.
Het was helaasch voor herhaling vatbaarquote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh dan kan je haar nu wel weer uit je lijst gooien... Been there done that principe
quote:
n00bquote:
40?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets veranderd sinds de laatste check, nog steeds 40.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
na dit topic bereik ik jubileum. Draai ik 100 topics mee hier!
Ik heb er nog steeds maar 2. Zelfs mijn relpogingen met remlof mochten niet baten.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Silentalarm het volgende:
na dit topic bereik ik jubileum. Draai ik 100 topics mee hier!
OMGquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds maar 2. Zelfs mijn relpogingen met remlof mochten niet baten.
Hij heeft ze allemaal verzameld in de dagen dat hij exmod is.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
40?voor een ex-mod?
dan maak ik ook nog een kans
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
Jordy, met zijn hoogst mogelijke abbo, kan er nu lekker gebruik van maken!
quote:
Wat hebben abbo's ermee te maken?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hij heeft ze allemaal verzameld in de dagen dat hij exmod is.
Dat ie die 200 euro heeft betaald, maar toch niks aan dat abbo heeft.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben abbo's ermee te maken?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Emimich het volgende:
Nah, de ironie van het betalen van geld voor wat extra opties op een internetsite, alvorens er door een ban geen gebruik van te kunnen maken!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
Boh, geil meng.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb 10 notes.
Jeej, ik word besjanst. Ik kreeg 5 x'jes van Sofie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Juicyhil het volgende:
Dat ie die 200 euro heeft betaald, maar toch niks aan dat abbo heeft.
Op zich kan ie nog wel gebruik ervan maken, het enigste wat is weggehaald is het posten. De abo`s doen eigenlijk niks met het posten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, de ironie van het betalen van geld voor wat extra opties op een internetsite, alvorens er door een ban geen gebruik van te kunnen maken!![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trouwens, we hebben nog geen PEPERNOTEN... NEE, HET IS KRUIDNOTEN rel gehad. Voor zover ik weet tenminstequote:
PEPERKRUIDNOTENquote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trouwens, we hebben nog geen PEPERNOTEN... NEE, HET IS KRUIDNOTEN rel gehad. Voor zover ik weet tenminste
Ik word altijd onheus bejegend door broekpaling... vind ze leukquote:Op donderdag 20 november 2008 22:29 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb 10 notes.
Jeej, ik word besjanst. Ik kreeg 5 x'jes van Sofie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duurde even voor ik hem door had, maarquote:
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef Juicyhil het volgende:
Op zich kan ie nog wel gebruik ervan maken, het enigste wat is weggehaald is het posten. De abo`s doen eigenlijk niks met het posten.
BWEHEHEHEHEquote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik word altijd onheus bejegend door broekpaling... vind ze leuk
Dan kan Danny een grotere hummer als Fleischbaum kopen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal into de abbo's maar waarom zou je eigenlijk überhaupt op FOK komen buiten het posten?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad al aardig wat kutjes gepost.
Op notes uit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |