Dank je! Nee, ik blijf gewoon in Groningen wonen, waarschijnlijk hoef ik maar één of enkele dagen per week aanwezig te zijn op het instituut. Maar er is vast wel eens wat tijd over om de stad een beetje te bekijken!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dus geen dwangmatig ik-moet-slanker-dunner-uitgemergelder-dan-andere-zijn persoon
Van harte welkom alvast dan in Den Haag
En als het doorgaat, hoe doe je het met huisvesting? Verhuist je vriend mee?
Nee dat is Ook_Gekquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent het haantje van het topic?
Niet eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij bent het haantje van het topic?
Die arme jongen is gewoon iets overenthousiast als er nieuw bloed in het topic komt! Niets mis mee!!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die arme jongen is gewoon iets overenthousiast als er nieuw bloed in het topic komt! Niets mis mee!!
die kreeg hij nog tegoed van vorig topic
precies is ben gewoon heel erg gast vrijquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die arme jongen is gewoon iets overenthousiast als er nieuw bloed in het topic komt! Niets mis mee!!
die kreeg hij nog tegoed van vorig topic
Das inderdaad lang geleden dat je hier wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga misschien/waarschijnlijk/hopelijk in Den Haag stagelopen.. Kom ik daar ook weer eens.
Als een school hongerige piranha's duiken we op dat arme kindquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Duh, wat wil je met zulke benen...
Ook goedemorgen ! Voor mij weer het laatste dagje werken van deze week .quote:Op woensdag 26 november 2008 08:11 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen, het is weer woensdag!!
hier nog 1 die verkouden is, en dan smaakt de koffie niet, bah!quote:Op woensdag 26 november 2008 08:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ook goedemorgen ! Voor mij weer het laatste dagje werken van deze week .
Blij toe want kindlief is een beetje ziek nog steeds en ik ben ook snot verkouden!
Voor je college:quote:Op woensdag 26 november 2008 09:15 schreef 2Mini het volgende:
Kut college over managers and leaders!!
Blaatblaat.. morge!
James Bond is niet echt bijzonder ofzo... Body of lies was beter..
Goeie twee jaar alweer! Wat vliegt de tijd, hè?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das inderdaad lang geleden dat je hier was.
Hoest met je?.
Niet echt in de periode dat ik RATMEN leerde kennen, nee.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:59 schreef ook_gek het volgende:
want je was vroeger geen blij meisje begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |