Nu ja, één kill met 2 hints of 0 met één hint maakt eik ook bar weinig uit. Punt is wel dat Sheep niet akkoord gaat en dit zinloos isquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:53 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
Ze hebben hun mogelijkheid tot kill verloren op het moment dat de deadline verstreek. Het enige waarom dit kut is, is omdat de eerste nacht bepalend is voor het spel. (De hints dus)
Daarom had ik liever gezien dat de mafia, zoals aangegeven in de regels, hun recht op kills verloren ahd na 22h en daarna 'bij wijze van straf' free hints gegeven zouden worden, zodat het spel toch begonnen had kunnen worden.
Waarom zou ik mafia toestaan dorpelingen te vermoorden terwijl zij hun recht daarop hebben verloren...
Een kill met 2 hints of 0 kills met 1 hint scheelt wel degelijk iets: een levende dorpeling.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu ja, één kill met 2 hints of 0 met één hint maakt eik ook bar weinig uit. Punt is wel dat Sheep niet akkoord gaat en dit zinloos is
Het is dat die film lang duurt anders had ik de helft al gemist nu
Jaajaa, ik bedoel alleen nou ja laat maarquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Een kill met 2 hints of 0 kills met 1 hint scheelt wel degelijk iets: een levende dorpeling.Die had namelijk helemaal niet dood hoeven gaan, omdat de mafia de deadline niet heeft gehaald.
(Zoals het er nu 2 zijn....)
Het enige wat dorp nu verliest is 1,5 uur tijd. Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk, maar zoals ik het nu doe verandert het minste aan het spel zelf.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:55 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel jammer voor deze ronde.
De regels worden niet nageleefd, daarnaast vond ik het niet erg duidelijk waarom je de nacht toch door hebt laten gaan. (Inconsequent met wat je eerst postte...)
Zie reactie aan Hara hierboven.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het enige wat dorp nu verliest is 1,5 uur tijd. Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk, maar zoals ik het nu doe verandert het minste aan het spel zelf.
Trusten dan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zie reactie aan Hara hierboven.
En ik ga nu zelf pitten, moet morgenochtend 'vroeg' () op.
Verlate maffiakills;quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef SiestaGuru het volgende:
Mogelijke hints:
verhaaltje 1:
nieuw -> syb is de nieuwste deelnemer
ramen -> altijd ps(fobo)
verhaaltje 2:
schoenen -> sig ps
De hints zagen er vrij makkelijk uit, maar het viel tegen. Niks geen concreets...
zou nog best kunnen ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn meld en gelijk weer doeipost...
Sorry, super super drukke dag (surprises, koken, nu aan t oppassen)
En het is niet echt de bedoeling dat ik hier achter de laptop ga chillen, dus sorry en doei
Succes allemaal
Ze doet al vrij lang mee, af en toe een potje niet..quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
o
Wie is wenddy? dat komt voor mij dan weer nieuw over.
Naar zulke dingen wordt toch niet gekeken, neem ik aan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:56 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ze doet al vrij lang mee, af en toe een potje niet..
PrincePolly was een beetje saai persoon een grijze mens zou je kunnen zeggen, hij voerde eigenlijk niks uit want hij was ook best lui. Het was daarom wel raar dat er iemand bij de deur aan belde. Gelukkig herkende hij hem wel toen hij de deur open deed, dus toen hij vroeg of hij mee ging vertrouwde hij het wel. Hij paste verschillende schoenen aan. De gemene maffia wachtte op het juiste paar en drukte op de knop. Boem! Daar lagen toen allemaal stukjes van PrincePolly(dorpsbewoner). Bomschoenen zijn toch wel heel erg bruut dacht de maffiaquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:52 schreef Harajuku. het volgende:
Stiekem tijdens de film wat rondgekeken, maar niet echt goed gekeken dus. Ik post het toch maar alvast, misschien komt iemand anders er wel verder mee
PS
US Op de foto met een bekend persoon #5
pagina: 1 2 3 4 5
Herkende hem
TV [NL] Grey's Anatomy #29 Wachten op afleveringen
Grijs
Al heb ik zo mijn bedenkingen, om de een of andere gekke reden
het is wendytje en ik ben zeker niet nieuw... heb er alleen even uit gelegenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:23 schreef Syb-rund. het volgende:
Wie is wenddy? dat komt voor mij dan weer nieuw over.
We zijken vooral op de maffia hoowrquote:Op zaterdag 22 november 2008 07:18 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een gezeik weer op de SL
Goed opgelost Sheep
En smokjes vanuit het dodenrijk
ah sorry, bier enzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:25 schreef wendytje het volgende:
[..]
het is wendytje en ik ben zeker niet nieuw... heb er alleen even uit gelegen
Tja... aangezien we niks beters hebben.. Ik ben niet overtuigd, maar niet lynchen is slechter dan lynchen zonder zekerheid.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef Syb-rund. het volgende:
''hij voerde eigenlijk niks uit want hij was ook best lui -> ''lets waste time'' wederom ps's profiel
Wat moeten we dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joh, laten we zomaar iemand killen omdat we toch niets beter weten
In dat geval stem ik strategisch. Ik wil niet dood
##Wendytje
wendytje(3): dorpsoudste, PS
puntenslijpsel(3):siesta, Hara
En dan op gewoon iemand stemmenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joh, laten we zomaar iemand killen omdat we toch niets beter weten
nee bomschoenen gebruiken is gewoon een aloude wijsheid in mafialand!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:20 schreef -SG- het volgende:
Ik heb nog geen serieuze hint gezien...
Zal wel zijn omdat het weekend is eh.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:23 schreef PrincePolly het volgende:
Als het niet over tieters gaat is het hier ook maar rustig btw
...PP vele bieren drinken gaat en losgaat too...quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat het weekend is eh.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had blijkbaar een fout gemaakt bij de nachtpost. Ik was in de veronderstelling dat de spion niet bekend werd gemaakt door een kill. PrincePolly was (spion)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |