Ja, schan-da-lig. Hoe durft zequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:47 schreef PrincePolly het volgende:sorry-excuses aanbieden aan fok!kers
Gaan we het over poesjes hebben ipv tetters?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
Miauw.
Ja goed idee!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Gaan we het over poesjes hebben ipv tetters?
Kan er niet veel over zeggen. Tietjes heb ik nog enigszins, punani niet.quote:
I got both!quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:25 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Kan er niet veel over zeggen. Tietjes heb ik nog enigszins, punani niet.
Jij?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:02 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb geen maffia kills binnen gekregen, ze krijgen uitstel tot 22:15. Anders wordt het 0 kills denk ik.
En krijgt nog alle tijd ookquote:
Of zou het een list zijn?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:24 schreef Harajuku. het volgende:
Nu is het in ieder geval wel duidelijk wie er geen mafia zijn
Eens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze één kill aftrek verdienen. Maar wel de hints posten.
Dus.
Waarom? Gewoon geen kill, ze hebben nagelaten het spel te spelen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind dat ze één kill aftrek verdienen. Maar wel de hints posten.
Dus.
Ja, dat zou verdiend zijn. Maar dan ligt het spel stil tot morgen 22.00. Dus laat lekker één kill weg maar wel de hints.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:29 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon geen kill, ze hebben nagelaten het spel te spelen.
Spion schuift wat mij betreft ook een dag op.
Ja, en dan heb je weer minder tijd om hints op te lossen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat zou verdiend zijn. Maar dan ligt het spel stil tot morgen 22.00. Dus laat lekker één kill weg maar wel de hints.
Ja is nu 1,5 uur vertraging niet echt sjiek natuurlijk. Maar wil wel het spel niet zien stil staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:37 schreef Lekiamh het volgende:
Ja, zo kan het ook natuurlijk. Vind ik eigenlijk niet kunnen Sheep.![]()
===
Meh, eerste BG er al uit. Wat een toevalstreffer.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja is nu 1,5 uur vertraging niet echt sjiek natuurlijk. Maar wil wel het spel niet zien stil staan.
Edit: niet dat het uitmaakt nog. Maar voor de volgende keer vind ik dat de mafia dan maar geen kills heeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:32 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik geef de maffia tot 10:00 om kills te pmen, anders post ik verhaal zonder slachtoffers.
Dan ga ik nu Wall-E verder kijken.
Ik wilde ze zo snel mogelijk posten. Daar heeft dorp meest belang bij, als het 10:00 pas was gepost had ik lynch ook verlengd.quote:
Mja, waarom ik voorstelde om dan deze nacht maar te laten passeren. Anders blijf je aan de gang.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik wilde ze zo snel mogelijk posten. Daar heeft dorp meest belang bij, als het 10:00 pas was gepost had ik lynch ook verlengd.
Ja kom zeg. Omdat de mafia stom bezig is moeten we dan maar wachten tot morgen 22.00. Je gaat ook niet in de wilde weg maar iemand lynchen, comprende?quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:44 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Mja, waarom ik voorstelde om dan deze nacht maar te laten passeren. Anders blijf je aan de gang.
Desnoods had je vanavond als 'straf' een free hint weg kunnen geven...
Ik heb ze nu een waarschuwing geven. Die zal ik uitvoeren als het echt weer gebeurt. Maar ik hoop dat het spel nog enigszins leuk blijft hoe ik het nu heb opgelost. Voor dorp en maffia.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:44 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Mja, waarom ik voorstelde om dan deze nacht maar te laten passeren. Anders blijf je aan de gang.
Desnoods had je vanavond als 'straf' een free hint weg kunnen geven...
Ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja kom zeg. Omdat de mafia stom bezig is moeten we dan maar wachten tot morgen 22.00. Je gaat ook niet in de wilde weg maar iemand lynchen, comprende?
Ze hadden gewoon een kill minder moeten krijgen, maar wel de hints. Dat is niet gebeurd, en het heeft verder ook geen zin om er over door te gaan.
Ik kijk nu the dark knight, maar daarna zoek ik beide mafialeden en gebruik dan lekker gelijk dubbele lynch voor ze mijn andere bodyguard ook afmaken. Tenzij ik de hints niet vind
Nou, ik vind het wel jammer voor deze ronde.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:48 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik heb ze nu een waarschuwing geven. Die zal ik uitvoeren als het echt weer gebeurt. Maar ik hoop dat het spel nog enigszins leuk blijft hoe ik het nu heb opgelost. Voor dorp en maffia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |