ah sorry, bier enzoquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:25 schreef wendytje het volgende:
[..]
het is wendytje en ik ben zeker niet nieuw... heb er alleen even uit gelegen
Tja... aangezien we niks beters hebben.. Ik ben niet overtuigd, maar niet lynchen is slechter dan lynchen zonder zekerheid.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:01 schreef Syb-rund. het volgende:
''hij voerde eigenlijk niks uit want hij was ook best lui -> ''lets waste time'' wederom ps's profiel
Wat moeten we dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joh, laten we zomaar iemand killen omdat we toch niets beter weten
In dat geval stem ik strategisch. Ik wil niet dood
##Wendytje
wendytje(3): dorpsoudste, PS
puntenslijpsel(3):siesta, Hara
En dan op gewoon iemand stemmenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joh, laten we zomaar iemand killen omdat we toch niets beter weten
nee bomschoenen gebruiken is gewoon een aloude wijsheid in mafialand!quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:20 schreef -SG- het volgende:
Ik heb nog geen serieuze hint gezien...
Zal wel zijn omdat het weekend is eh.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:23 schreef PrincePolly het volgende:
Als het niet over tieters gaat is het hier ook maar rustig btw
...PP vele bieren drinken gaat en losgaat too...quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat het weekend is eh.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had blijkbaar een fout gemaakt bij de nachtpost. Ik was in de veronderstelling dat de spion niet bekend werd gemaakt door een kill. PrincePolly was (spion)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |