Het is denigrerend.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:23 schreef nightsleeper het volgende:
Hoezo te ver gegaan? Het is maar water hoor!
Dus? Als je heel boos op haar bent en het terecht is?quote:
Dan doe je dat toch tijdens de ruzie en niet twee dagen later?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dus? Als je heel boos op haar bent en het terecht is?
Het is duidelijk dat je vrouw op het verbale vlak veel sterker is want door haar opmerkingen voel jij je dus blijkbaar zeer vervelend.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:21 schreef nigelsheep het volgende:
Zij was hiervan erg geschrokken en vertelde mij vandaag dat ze dit net zo erg vindt als een klap in het gezicht krijgen. Want zegt ze woede kan je beter verbaal uiten dan non-verbaal.
Hoi nectatientje,quote:Op donderdag 20 november 2008 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch tijdens de ruzie en niet twee dagen later?
Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef Houniet het volgende:
Waarover heeft ze gelogen dan?
Ah kijk, jullie hadden het er wel over op dat moment. Zoals het in de OP staat, zat zij een boekje te lezen en ineens *flets*quote:Op donderdag 20 november 2008 20:36 schreef nigelsheep het volgende:
Hoi nectatientje,
Daar heb je wel gelijk in. Ze vertelde me alleen (het ging om een langdurige flirt waarover ze loog) gisteravond dat bij haar het martelaar zijn (vanwege dat liegen) niet lang duurt. Ik voelde me gekwetst omdat zij weet dat ik wel hierover lang gekwetst blijf. Toen ben ik gaan sporten (adrenaline) en toen ik terugkwam gooide ik het water.
Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:45 schreef Luxuria het volgende:
Als het zomaar uit het niets is vind ik dat het wel te ver gaat. Ik vind eigenlijk dat het sowieso niet kan, dat doe je toch niet bij je vrouw?
Vervolgens vroeg ik haar of zij dat verhaal had verteld of een van haar vriendinnen. Ze had het 4 keer ontkend voordat ze het bekende.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.
Het incident afgelopen weekend was als volgt:
Mijn vrouw was zaterdag jarig en gaf een dinertje voor 8 met vrienden en vriendinnen. Ik had haar die dag in de watten gelegd en 's avonds het diner gekookt etc. Uiteindelijk bleef mijn vrouw beneden met nog twee vriendinnen een afzakkertje doen (rest was al naar huis). Het moment dat ik naar boven ging om te slapen gingen de vrouwen te praten/geinen over andere mannen. TOen hoorde ik (gehorig huis) over die man die ze erg aantrekkleijk vond en daarmee al een tijd flirte.
De het glas water was meer dan terecht , case closed.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.
Het incident afgelopen weekend was als volgt:
Mijn vrouw was zaterdag jarig en gaf een dinertje voor 8 met vrienden en vriendinnen. Ik had haar die dag in de watten gelegd en 's avonds het diner gekookt etc. Uiteindelijk bleef mijn vrouw beneden met nog twee vriendinnen een afzakkertje doen (rest was al naar huis). Het moment dat ik naar boven ging om te slapen gingen de vrouwen te praten/geinen over andere mannen. TOen hoorde ik (gehorig huis) over die man die ze erg aantrekkleijk vond en daarmee al een tijd flirte.
Ik vind van niet. Het is echt een trieste en kleinzielige uiting van onmacht.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
De het glas water was meer dan terecht , case closed.
misschien loog ze wel bewust om een reactie van TS zoals deze te voorkomen?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
Stom dat ze daar over liegt. Beetje onschuldig flirten kan geen kwaad. Juist door te liegen ga jij weer rare dingen denken...
Hoezo, kon je tijdens het afluisteren haar stem niet eens herkennen?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:56 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Vervolgens vroeg ik haar of zij dat verhaal had verteld of een van haar vriendinnen. Ze had het 4 keer ontkend voordat ze het bekende.
Ik vind liegen,bedriegen,flirten terwijl je in een relatie zit en er dan ook nog cool over doen een uiting van achterbakse sletterigheid , dus wat is je punt?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Het is echt een trieste en kleinzielige uiting van onmacht.
Mijn woede zat vooral in het liegen. Ik begrijp goed dat je na jaren getrouwd te zijn af en toe flirt. Ik had ook moeite met het feit dat ze het regelmatig (een jaar lang) deed met dezelfde man. Vooral omdat er dan een risico is op meer. En wij beiden hebben als doel om altijd bij elkaar te blijven. Dit hadden we dus ook goed uitgepraat.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
misschien loog ze wel bewust om een reactie van TS zoals deze te voorkomen?
Kan, maar blijft dom. Als de kerel daar niet tegen kan...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
misschien loog ze wel bewust om een reactie van TS zoals deze te voorkomen?
???quote:Op donderdag 20 november 2008 21:21 schreef nigelsheep het volgende:
Ik had ook moeite met het feit dat ze het regelmatig (een jaar lang) deed met dezelfde man.
Ja, flirten.quote:
Elkaar laten merken dat je de ander aantrekkelijk vindt. En het opzoeken van spanning. Dat is wat ze mij vertelde. Op zich prima maar er is een risico dat gaan de weg het proces het gevoel voor de ander sterker wordt. En dat is een bedreiging voor de relatie dat door beiden wordt gekoesterd.quote:
Ja ik las het als een affairequote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Luxuria het volgende:
Flirten?? Of een affaire??
Hoe oud zijn jullie eigenlijk en hoelang zijn jullie getrouwd?
Nee alleen flirten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Luxuria het volgende:
Flirten?? Of een affaire??
Hoe oud zijn jullie eigenlijk en hoelang zijn jullie getrouwd?
Ik was voor 80% zeker.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoezo, kon je tijdens het afluisteren haar stem niet eens herkennen?
Ik snap niet dat je zulke dingen pikt.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef nigelsheep het volgende:
Elkaar laten merken dat je de ander aantrekkelijk vindt. En het opzoeken van spanning.
Als je veel van elkaar houdt kan je elkaar enige vrijheid geven. En het is heel menselijk dat je na een kleine 10 jaar een relatie te hebben iemand tegenkomt die je ook aantrekkelijk vindt. Het gaat erom wat je ermee doet. Een keertje flirten vind ik prima want dat geeft mijn vrouw een goed gevoel omdat ze nog als aantrekkelijk wordt gezien. Daar ligt voor mij wel ongeveer de grens.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zulke dingen pikt.
Wat vind je overdreven? Mijn reactie met dat glas water?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Houniet het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje overdreven hoor.
lees: mug -> olifant
Je zei zelf dat het niet eenmalig was. Ten tweede vind ik spanning opzoeken en flirten twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Het gaat erom wat je ermee doet. Een keertje flirten vind ik prima want dat geeft mijn vrouw een goed gevoel omdat ze nog als aantrekkelijk wordt gezien. Daar ligt voor mij wel ongeveer de grens.
Dat vind ik niet, als je getrouwd bent ga je niet een jaar om een andere man heendraaien en al helemaal niet de spanning juist opzoeken.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Houniet het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje overdreven hoor.
lees: mug -> olifant
Nee alleen het water. Het hele flirt verhaal hadden mijn vrouw en ik uitgepraat. Het probleem waarmee ik worstel is dat ze het water in haar gezicht heeft ervaren als zijnde een klap in haar gezicht. Daar worstel ik mee: Wordt het (door vrouwen) in zijn algemeenheid gezien als soortgelijk aan een klap in het gezicht? Zoja dan voel ik mij daar heel schuldig onder.quote:
Sowieso het verhaal in zijn geheel.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:39 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Wat vind je overdreven? Mijn reactie met dat glas water?
Ik denk dat dat per vrouw verschilt (zoals je ook in voorgaande reacties kon lezen), ik zou het wel heel erg vinden ja, maar om het te vergelijken met een klap in het gezicht.. dat weet ik niet. Dan zou ik het misschien eerst moeten ervaren om daarover te kunnen oordelen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:45 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Nee alleen het water. Het hele flirt verhaal hadden mijn vrouw en ik uitgepraat. Het probleem waarmee ik worstel is dat ze het water in haar gezicht heeft ervaren als zijnde een klap in haar gezicht. Daar worstel ik mee: Wordt het (door vrouwen) in zijn algemeenheid gezien als soortgelijk aan een klap in het gezicht? Zoja dan voel ik mij daar heel schuldig onder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |