Het is denigrerend.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:23 schreef nightsleeper het volgende:
Hoezo te ver gegaan? Het is maar water hoor!
Dus? Als je heel boos op haar bent en het terecht is?quote:
Dan doe je dat toch tijdens de ruzie en niet twee dagen later?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dus? Als je heel boos op haar bent en het terecht is?
Het is duidelijk dat je vrouw op het verbale vlak veel sterker is want door haar opmerkingen voel jij je dus blijkbaar zeer vervelend.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:21 schreef nigelsheep het volgende:
Zij was hiervan erg geschrokken en vertelde mij vandaag dat ze dit net zo erg vindt als een klap in het gezicht krijgen. Want zegt ze woede kan je beter verbaal uiten dan non-verbaal.
Hoi nectatientje,quote:Op donderdag 20 november 2008 20:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch tijdens de ruzie en niet twee dagen later?
Ik wil het ook wetenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef Houniet het volgende:
Waarover heeft ze gelogen dan?
Ah kijk, jullie hadden het er wel over op dat moment. Zoals het in de OP staat, zat zij een boekje te lezen en ineens *flets*quote:Op donderdag 20 november 2008 20:36 schreef nigelsheep het volgende:
Hoi nectatientje,
Daar heb je wel gelijk in. Ze vertelde me alleen (het ging om een langdurige flirt waarover ze loog) gisteravond dat bij haar het martelaar zijn (vanwege dat liegen) niet lang duurt. Ik voelde me gekwetst omdat zij weet dat ik wel hierover lang gekwetst blijf. Toen ben ik gaan sporten (adrenaline) en toen ik terugkwam gooide ik het water.
Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:45 schreef Luxuria het volgende:
Als het zomaar uit het niets is vind ik dat het wel te ver gaat. Ik vind eigenlijk dat het sowieso niet kan, dat doe je toch niet bij je vrouw?
Vervolgens vroeg ik haar of zij dat verhaal had verteld of een van haar vriendinnen. Ze had het 4 keer ontkend voordat ze het bekende.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.
Het incident afgelopen weekend was als volgt:
Mijn vrouw was zaterdag jarig en gaf een dinertje voor 8 met vrienden en vriendinnen. Ik had haar die dag in de watten gelegd en 's avonds het diner gekookt etc. Uiteindelijk bleef mijn vrouw beneden met nog twee vriendinnen een afzakkertje doen (rest was al naar huis). Het moment dat ik naar boven ging om te slapen gingen de vrouwen te praten/geinen over andere mannen. TOen hoorde ik (gehorig huis) over die man die ze erg aantrekkleijk vond en daarmee al een tijd flirte.
De het glas water was meer dan terecht , case closed.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef nigelsheep het volgende:
[..]
Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.
Het incident afgelopen weekend was als volgt:
Mijn vrouw was zaterdag jarig en gaf een dinertje voor 8 met vrienden en vriendinnen. Ik had haar die dag in de watten gelegd en 's avonds het diner gekookt etc. Uiteindelijk bleef mijn vrouw beneden met nog twee vriendinnen een afzakkertje doen (rest was al naar huis). Het moment dat ik naar boven ging om te slapen gingen de vrouwen te praten/geinen over andere mannen. TOen hoorde ik (gehorig huis) over die man die ze erg aantrekkleijk vond en daarmee al een tijd flirte.
Ik vind van niet. Het is echt een trieste en kleinzielige uiting van onmacht.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
De het glas water was meer dan terecht , case closed.
misschien loog ze wel bewust om een reactie van TS zoals deze te voorkomen?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
Stom dat ze daar over liegt. Beetje onschuldig flirten kan geen kwaad. Juist door te liegen ga jij weer rare dingen denken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |