abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63383762
Afgelopen weekend heeft mijn vrouw op een vervelende manier tegen mij gelogen, Ik was daardoor in eerste instantie erg gekwetst en verdrietig. Wij hebben het afgelopen weekend en maandag wel goed uitgepraat. Gisteravond werd ik spontaan ineens boos op haar en heb ik haar (voor haar volkomen onverwacht) een glas koud water in het gezicht gegooid.
Zij was hiervan erg geschrokken en vertelde mij vandaag dat ze dit net zo erg vindt als een klap in het gezicht krijgen. Want zegt ze woede kan je beter verbaal uiten dan non-verbaal.
Ik voel me nu erg vervelend omdat ik nooit mijn vrouw fysiek zou willen mishandelen/bedreigen.
Wat vinden jullie? Ben ik tever gegaan? Graag reacties ook van vrouwen.
pi_63383853
Hoezo te ver gegaan? Het is maar water hoor!
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  donderdag 20 november 2008 @ 20:25:45 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_63383898
Toch wel Spa Blauw hoop ik?
pi_63383903
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:23 schreef nightsleeper het volgende:
Hoezo te ver gegaan? Het is maar water hoor!
Het is denigrerend.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_63383994
denigrerend inderdaad en niet fair om zo te reageren als je het goed hebt uitgepraat zoals je zegt.
So much for the talking..
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_63383998
Toch wel met bubbels he? Prikt zo lekker
E-?
pi_63384020
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:25 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Het is denigrerend.
Dus? Als je heel boos op haar bent en het terecht is?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63384028
boo fucking hoo
harden the fuck up will ya

als we over een beetje water al moeilijk gaan lopen doen.
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_63384073
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dus? Als je heel boos op haar bent en het terecht is?
Dan doe je dat toch tijdens de ruzie en niet twee dagen later?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
  donderdag 20 november 2008 @ 20:33:44 #10
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_63384155
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:21 schreef nigelsheep het volgende:
Zij was hiervan erg geschrokken en vertelde mij vandaag dat ze dit net zo erg vindt als een klap in het gezicht krijgen. Want zegt ze woede kan je beter verbaal uiten dan non-verbaal.
Het is duidelijk dat je vrouw op het verbale vlak veel sterker is want door haar opmerkingen voel jij je dus blijkbaar zeer vervelend.

Verder zie ik geen argumenten staan bij de stelling dat woede beter geuit kan worden op een verbale manier.

Verder is ZIJ van mening dat water net zo erg is als een klap in het gezicht.

Verder is geestelijke mishandeling minstens net zo kwalijk zo niet erger dan fysieke mishandeling. Maar ik heb geen argumenten waarom ik dat zo vind. het voelt alleen zo aan, waarschijnlijk omdat bewijsvoering zo lastig is van geestelijke mishandeling.

Tever weet ik niet. Volgens mij moet de andere kant blijkbaar ook heel ver gaan om dit watergooien van jou gedaan te krijgen.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  donderdag 20 november 2008 @ 20:34:15 #11
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63384168
Waarover heeft ze gelogen dan?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63384246
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:30 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch tijdens de ruzie en niet twee dagen later?
Hoi nectatientje,
Daar heb je wel gelijk in. Ze vertelde me alleen (het ging om een langdurige flirt waarover ze loog) gisteravond dat bij haar het martelaar zijn (vanwege dat liegen) niet lang duurt. Ik voelde me gekwetst omdat zij weet dat ik wel hierover lang gekwetst blijf. Toen ben ik gaan sporten (adrenaline) en toen ik terugkwam gooide ik het water.
pi_63384269
Uitgepraat of niet, ik vind tegen iemand liegen, en dan helemaal op een vervelende manier erger dan een glas water in m'n gezicht.

Als zij het zo fijn vind om alles maar te bespreken had ze dat best mogen bedenken vóór ze tegen je loog.

Zou zij er ook "gewoon over willen praten" als jij met iemand anders zou vreemdgaan? Lijkt me niet meer dan normaal dat dat een tijdje duurt voordat jij je daar overheen kunt zetten (als je dat überhaupt al zou willen!).
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_63384297
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:34 schreef Houniet het volgende:
Waarover heeft ze gelogen dan?
Ik wil het ook weten
Noot noot.
pi_63384308
Als je toch die gevoelens van woede nog hebt vraag ik me af in hoezeer het echt uitgepraat is. Het lijkt er een beetje op alsof het je nog steeds behoorlijk dwars zit.

Wat dat water betreft, tja netjes is anders, maar mits je het niet inclusief glas in haar gezicht hebt gegooid vind ik het wat ver gaan om dat gelijk te stellen met een klap in het gezicht. Daar gaat mijns inziens toch een iets andere gedachte van uit..
Do your worst, for I will do mine..
pi_63384406
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:36 schreef nigelsheep het volgende:
Hoi nectatientje,
Daar heb je wel gelijk in. Ze vertelde me alleen (het ging om een langdurige flirt waarover ze loog) gisteravond dat bij haar het martelaar zijn (vanwege dat liegen) niet lang duurt. Ik voelde me gekwetst omdat zij weet dat ik wel hierover lang gekwetst blijf. Toen ben ik gaan sporten (adrenaline) en toen ik terugkwam gooide ik het water.
Ah kijk, jullie hadden het er wel over op dat moment. Zoals het in de OP staat, zat zij een boekje te lezen en ineens *flets*
Wat wil ze zeggen met dat martelaar zijn? Dat ze zich niet schuldig voelt over haar leugens?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_63384457
Nee, ik vind niet dat je te ver bent gegaan ('t is ten slotte maar een glas water. ), hoewel 't wel een beetje triest is.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  donderdag 20 november 2008 @ 20:45:40 #18
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_63384509
Als het zomaar uit het niets is vind ik dat het wel te ver gaat. Ik vind eigenlijk dat het sowieso niet kan, dat doe je toch niet bij je vrouw?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_63384814
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:45 schreef Luxuria het volgende:
Als het zomaar uit het niets is vind ik dat het wel te ver gaat. Ik vind eigenlijk dat het sowieso niet kan, dat doe je toch niet bij je vrouw?
Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.
Het incident afgelopen weekend was als volgt:
Mijn vrouw was zaterdag jarig en gaf een dinertje voor 8 met vrienden en vriendinnen. Ik had haar die dag in de watten gelegd en 's avonds het diner gekookt etc. Uiteindelijk bleef mijn vrouw beneden met nog twee vriendinnen een afzakkertje doen (rest was al naar huis). Het moment dat ik naar boven ging om te slapen gingen de vrouwen te praten/geinen over andere mannen. TOen hoorde ik (gehorig huis) over die man die ze erg aantrekkleijk vond en daarmee al een tijd flirte.
pi_63384858
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef nigelsheep het volgende:

[..]

Ja het kwam inderdaad uit het niets. Want ik kwam terug na het sporten en vroeg haar of ze wat wilde drinken. Heel erg berekenend dus. Met martelaarschap bedoelt ze dat ze zich niet schuldig blijft voelen over het feit dat ze had gelogen.
Mijn vrouw was zaterdag jarig en gaf een dinertje voor 8 met vrienden en vriendinnen. Ik had haar die dag in de watten gelegd en 's avonds het diner gekookt etc. Uiteindelijk bleef mijn vrouw beneden met nog twee vriendinnen een afzakkertje doen (rest was al naar huis). Het moment dat ik naar boven ging om te slapen gingen de vrouwen te praten/geinen over andere mannen. TOen hoorde ik (gehorig huis) over die man die ze erg aantrekkleijk vond en daarmee al een tijd flirte.
Vervolgens vroeg ik haar of zij dat verhaal had verteld of een van haar vriendinnen. Ze had het 4 keer ontkend voordat ze het bekende.
pi_63384904
Stom dat ze daar over liegt. Beetje onschuldig flirten kan geen kwaad. Juist door te liegen ga jij weer rare dingen denken...
Noot noot.
pi_63385073
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef nigelsheep het volgende:

[..]

De het glas water was meer dan terecht , case closed.
pi_63385319
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

De het glas water was meer dan terecht , case closed.
Ik vind van niet. Het is echt een trieste en kleinzielige uiting van onmacht.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 20 november 2008 @ 21:13:04 #24
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_63385468
Dus samengevat: zij flirt met een man, bespreekt dat uitgebreid met vriendinnen, liegt meerde malen tegen jou, jij spettert haar een beetje nat en nu ben JIJ de boeman?

Quee?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_63385520
quote:
Op donderdag 20 november 2008 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
Stom dat ze daar over liegt. Beetje onschuldig flirten kan geen kwaad. Juist door te liegen ga jij weer rare dingen denken...
misschien loog ze wel bewust om een reactie van TS zoals deze te voorkomen?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')