Benzine blijft niet goed.quote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoezo die blijft toch gewoon goed?
heeft dat een hallucinerend effect? net als wiet/paddo's en zulksquote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef Topspin het volgende:
Je kunt nog altijd mensen voor 2 euro per 10 minuten aan de benzine laten snuiven, open je een eigen "Benzine-snuif-shop".
Je weet dat je volgens de nieuwste EU-regels een jaar garantie op tweedehands spullen zit?quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef koemleit het volgende:
verbrandingswaarde maakt me eigenlijk niet zo heelveel uitwant dan is het toch al verkocht
Tsja, het is jouw benzine...quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef koemleit het volgende:
hmm ik moet dus vrij snel van m'n shit af zien te komen, hoe lang blijft het goed ongeveer?
verbrandingswaarde maakt me eigenlijk niet zo heelveel uitwant dan is het toch al verkocht
Het schijnt dat je er behoorlijk high van kunt worden van de dampen van benzine, net zoals kinderen al op jonge leeftijd lijm snuiven op school wegens het prettige effect, ook volwassenen houden van de lucht van benzine op het tankstation.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
heeft dat een hallucinerend effect? net als wiet/paddo's en zulks?
Benzine is ook aan mode onderhevig he! Je gaat me niet vertellen dat je dan niet wistquote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoezo die blijft toch gewoon goed?
is het nu traceerbaar dan?quote:Op maandag 15 december 2008 19:06 schreef fransbreda het volgende:
Je moet een pyromaan zoeken, die kan die handel goed gebruiken, bijna ontraceerbaar tegen die tijd.
Jouw naam staat er bovenquote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef koemleit het volgende:
die advertentie is dus niet van mij he
het lijkt meer op lijmsnuiven, en waarschijnlijk breekt het ook net zoals lijmsnuiven je zenuwstelsel af. hersenschade hoef jij iig niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
heeft dat een hallucinerend effect? net als wiet/paddo's en zulks?
Goede oplossing, schijt aan al die bomen knuffellende langharige werkschuwe tuighippies.quote:Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef koemleit het volgende:
zo ben d'r vanaf heb het maar geloosd hier in het riviertje zag er geen heil meer in.
volgende keer beter plan.
niet waar natuurlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:10 schreef Plots het volgende:
Hahah, jezus. Ook lullig dat ze bij het benzinestation je gewoon zoveel benzine hebben meegegeven.
Als je het bonnetje hebt kun je het weer terugbrengen, en krijg je gewoon 1,65 terug per liter.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
owkeej maar ik zie nu zelf ook wel in dat het niet klopt...
ik dacht ik koop benzine voor zeg 1,65 (staat nu allemaal van rond die prijs in de garage hier).
de prijs daalt naar 1.20... dus ik heb spul wat 1.20 waard is voor 1.65 en dus 45 cent meer waard.
dan verkopen en pakweg 200-250 euro verdienen.
maar heb nu ook door dat niemand m'n benzine wil voor 1.65, en als ik wacht tot de benzine weer 1,65 is en verkoop dan maak ik geen winst.. wat wel zo geweest zou zijn als ik nu zou verkopen.
Lees de OP nou eens goed voordat je gaat blatenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:26 schreef Freezed6 het volgende:
[..]
WWHAHAHAHAHAHA! Dit verhaal is echt de BOM!
Je koopt een product wat in waarde daalt waarna je het met winst wil verkopen! Ik weet niet hoor maar volgens mij kan je dan echt niet rekenen. Niemand wil dit toch kopen omdat ze het ergens anders GOEDKOPER kunnen kopen?!
Ik koop nu een huis voor 200.000 en de prijs daalt naar 100.000 .... hoe kan je dan in hemels naam het huis op de markt gaan verkopen voor 250.000 euro?! Geen kip die komt kijken....
OK eleusis hier nog een keer. Vergeet niet je bril de volgende keer en doe je studie economie ook een keer goed . ->quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:33 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lees de OP nou eens goed voordat je gaat blaten
Het wordt echt steeds hylarischer. Zitten hier echt heel veel pabo studenten ?quote:Op zondag 30 november 2008 18:45 schreef T-mo-T het volgende:
Je kan natuurlijk ook een dealtje sluiten met het tankstation dat je de benzine van 1,65 ruilt voor de de benzine van nu met een gratis wasbeurt. Dat betekent uiteraard dat de benzine die jij krijgt 1,20 waard is. Als je die nou verkoopt voor 1 euro per liter, dan maak je alsnog ¤0,20 x 500 = een paar euro winst!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:26 schreef koemleit het volgende:
nou nou wat hilarisch.. meneer is zeker beroepseconoom ofzo?
Ja leuk, verkoop je 500 liter aan Kamper Piet die een dag later even verhaal komt halen...quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef koemleit het volgende:
hmm ik moet dus vrij snel van m'n shit af zien te komen, hoe lang blijft het goed ongeveer?
ik heb m'n benzine niet meer zoals je kon lezen sjapquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja leuk, verkoop je 500 liter aan Kamper Piet die een dag later even verhaal komt halen...
je doet maar stumperquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Meeldraad het volgende:
Ik moet zeggen, het is lang geleden dat ik op internet zo hard om iets gelachen heb...
Ik zou die 500 liter a 1,65 ook aangelengd hebben... met nog eens 500 liter a 1,00 (huidige stand). Dan is je gemiddelde verlies per liter ineens niet meer 65 cent per liter, maar nog maar 32,5 cent per liter. Als je dat maar vaak genoeg doet, hoeft de prijs maar iets te stijgen, dan de boel verkopen en je maakt dikke winst!!
Woohoo, ik ga nu een silo afhuren!
Zeker verkocht aan deze mensen :quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik heb m'n benzine niet meer zoals je kon lezen sjap
Stampers, meeldraden gaan samen met stampers. Stumpers gaan samen met benzine in een sloot dumpen...quote:
21...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:25 schreef roman2 het volgende:
Misschien eens na laten kijken? Maare mag ik vragen hou oud jij eigelijk bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |