als ik van de week tijd heb doe ik dat wel ja...quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef TallMan het volgende:
Maak eens een foto van je jerrycans benzine met erbij een bordje met je username erop en gooi die eens online.
Nu nog?quote:
Nee nu niet meer natuurlijk, 1,265.. het is een van de duurste in de regio (en niet eens 24u open). Maar op zijn hoogtepunt dus 1,689.quote:
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
als ik van de week tijd heb doe ik dat wel ja...
Ga er maar van uit dat koemleit een druk persoon is en geen tijd kan vinden voor deze 5 minuten durende taak.quote:
Misschien zit je oom stiekem op Fok! onder de naam Koemleit...quote:Op woensdag 26 november 2008 12:31 schreef Cornelis83 het volgende:
Haha, humor dit. Zeker omdat dit me doet denken aan een oom die binnen de familie ook niet als slim bezien wordt en enorm gierig is als het om geld gaat. Koopt ook altijd bij de restpost spullen in om ze vervolgens weer voor meer door te verkopen ;') Hij loopt ook altijd te poggen als hij een nieuwe auto gekocht, die auto nog zuiniger is. Waarop mijn opa ooit reageerde met: "nog even en hij koopt een auto die benzine geeft.
Maar toen de benzine nog 1,60 - 1,70 was, vond hij dat het toch wel erg duur begon te worden en om te voorkomen dat hij straks voor 2 euro de liter stond te tanken, heeft hij ook een voorraad ingeslagen. Maar helaas voor hem, de benzine is nog steeds niet 2 euro de liter.Goed voor een portie humor binnen de familie
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:41 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Man ga solliciteren bij het Damrak. Ze hebben daar een crisis en jij bent DE persoon om ze daardoor heen te loodsen!
Al tijd gevonden voor een foto-momentje...?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
als ik van de week tijd heb doe ik dat wel ja...
ja ik heb het nu ergens anders opgeslagen (loods) en laat het daar een jaar of 5 ofzo liggen totdat de prijzen echt hoger zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 17:50 schreef fransbreda het volgende:
De grondstofprijzen gaan weer stijgen, ik zou het nog even afwachten, ik denk dat je een grote klapper gaat maken.
zodra de benzine boven de 2 euri is ga ik eens kijken of ik het kwijt kan rakenquote:Op maandag 15 december 2008 18:01 schreef fransbreda het volgende:
Over 5 jaar vliegen we op waterstof, je moet ook niet té lang wachten hé!
Ja, en je denkt dat je die oude benzine dan nog kwijtraakt?quote:Op maandag 15 december 2008 17:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja ik heb het nu ergens anders opgeslagen (loods) en laat het daar een jaar of 5 ofzo liggen totdat de prijzen echt hoger zijn.
hoezo die blijft toch gewoon goed?quote:Op maandag 15 december 2008 18:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, en je denkt dat je die oude benzine dan nog kwijtraakt?
Dat was een prima inschatting.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:27 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat koemleit een druk persoon is en geen tijd kan vinden voor deze 5 minuten durende taak.
Jij denkt dat iemand in 2009 nog benzine uit 2008 wil hebben?quote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoezo die blijft toch gewoon goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |