Benzine blijft niet goed.quote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoezo die blijft toch gewoon goed?
heeft dat een hallucinerend effect? net als wiet/paddo's en zulksquote:Op maandag 15 december 2008 18:53 schreef Topspin het volgende:
Je kunt nog altijd mensen voor 2 euro per 10 minuten aan de benzine laten snuiven, open je een eigen "Benzine-snuif-shop".
Je weet dat je volgens de nieuwste EU-regels een jaar garantie op tweedehands spullen zit?quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef koemleit het volgende:
verbrandingswaarde maakt me eigenlijk niet zo heelveel uitwant dan is het toch al verkocht
Tsja, het is jouw benzine...quote:Op maandag 15 december 2008 19:02 schreef koemleit het volgende:
hmm ik moet dus vrij snel van m'n shit af zien te komen, hoe lang blijft het goed ongeveer?
verbrandingswaarde maakt me eigenlijk niet zo heelveel uitwant dan is het toch al verkocht
Het schijnt dat je er behoorlijk high van kunt worden van de dampen van benzine, net zoals kinderen al op jonge leeftijd lijm snuiven op school wegens het prettige effect, ook volwassenen houden van de lucht van benzine op het tankstation.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
heeft dat een hallucinerend effect? net als wiet/paddo's en zulks?
Benzine is ook aan mode onderhevig he! Je gaat me niet vertellen dat je dan niet wistquote:Op maandag 15 december 2008 18:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
hoezo die blijft toch gewoon goed?
is het nu traceerbaar dan?quote:Op maandag 15 december 2008 19:06 schreef fransbreda het volgende:
Je moet een pyromaan zoeken, die kan die handel goed gebruiken, bijna ontraceerbaar tegen die tijd.
Jouw naam staat er bovenquote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef koemleit het volgende:
die advertentie is dus niet van mij he
het lijkt meer op lijmsnuiven, en waarschijnlijk breekt het ook net zoals lijmsnuiven je zenuwstelsel af. hersenschade hoef jij iig niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
heeft dat een hallucinerend effect? net als wiet/paddo's en zulks?
Goede oplossing, schijt aan al die bomen knuffellende langharige werkschuwe tuighippies.quote:Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef koemleit het volgende:
zo ben d'r vanaf heb het maar geloosd hier in het riviertje zag er geen heil meer in.
volgende keer beter plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |