ik ben anders heel zieligquote:
Mooi, zet het even in de disclaimer, is het voor iedereen duidelijk. Jij bent degene die ineens weer wat moet veranderen.quote:
Maar maar maar niet iedereen is het er mee eens!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi, zet het even in de disclaimer, is het voor iedereen duidelijk. Jij bent degene die ineens weer wat moet veranderen.
Failpoquote:
Nee, ze hebben bij de crew weer een nieuw regeltje verzonnen waar dadelijk ook bans op kunnen worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:57 schreef Florian_ het volgende:
idd. Lapo = latest post
Dus als er een foutje optreedt en het per ongeluk meer posts zijn dan het gebruikelijke aantal, dan is dat de lapo
Nou, dan doen we het volgende week weer anders.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:58 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Maar maar maar niet iedereen is het er mee eens!
Logisch. Ik werk voorlopig helemaal niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Moah neuh.
Nu regent het kankerhard !
Geen zin om te werken !
een paar honderd delen met zo'n nummering is maar de vraag natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze hebben bij de crew weer een nieuw regeltje verzonnen waar dadelijk ook bans op kunnen worden uitgedeeld.
[ afbeelding ]
Het gaat al een paar honderd delen zo
* Juicyhil mompelt iets over de FOK! crew, NS en Bert...quote:Op donderdag 20 november 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ze hebben bij de crew weer een nieuw regeltje verzonnen waar dadelijk ook bans op kunnen worden uitgedeeld.
[ afbeelding ]
Het gaat al een paar honderd delen zo
blablaquote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
een paar honderd delen met zo'n nummering is maar de vraag natuurlijk
Vanaf deel 1 dan.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
GUDVER!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat we er qua nummering hoogstens 10 nummers naast zitten.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
blabla![]()
Post nou maar wat tieten, snor
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GUDVER!
Ik ga eens ff met Jordeeeh babbelen betreft modje pesten, want mij lukt het niet zo.
Vond hem goedquote:Op donderdag 20 november 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
Wanted is trouwens een kutfilm.Zo'n beetje alle gave special effects zaten al in de trailer en het verhaal vond ik maar een slappe hap.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee je had door het slotje heen gepost, dat is formeel gezien wat anders. maar ik kan breuls wel eens vragen of hij voor de KLB SC andere software wil ontwerpen.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Devvie het volgende:
![]()
![]()
die .gif waar onze held mee is gebanned
![]()
![]()
![]()
Ik wou hem bijna zelf plaatsen.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Devvie het volgende:![]()
![]()
die .gif waar onze held mee is gebanned
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
Er word binnenkort speciale software ontwikkeld voor de KLB SC
[..]
Maar hij poste nog 2 topics terug.quote:
IK HEB OOK EEN SINT AVAquote:Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef Agiath het volgende:
misschien dat ik hier ook nog 2 of 3 post neerzet
Goaf!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
Er word binnenkort speciale software ontwikkeld voor de KLB SC
[..]
Hehe ja ik ookquote:Op donderdag 20 november 2008 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou hem bijna zelf plaatsen.![]()
Stuur hem ff via pm jaquote:Op donderdag 20 november 2008 20:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou hem bijna zelf plaatsen.![]()
Wat als ik hem edit.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:19 schreef Noorsbloed het volgende:
WHAHA zotheid !
Damm !
Hoer nu krijg jij ook een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |