quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Oja? Een lapo is een lapo, of dat nu post 300 of 301 isquote:Op donderdag 20 november 2008 19:41 schreef Adelante het volgende:
jij had een illegale lapo
Nieuwe doel? Hij komt wekelijks langs met dreigementen om de SC te sluiten en hij verzint ook steeds weer iets nieuws om mensen op hun flikker te kunnen geven, dus echt nieuw is het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
volgens mij is het nieuwe doel van remlof de KLB SC uitmoorden.
Idd, heb om opheldering gevraag in het fb topic. Mochten hun geen goede reden geven, wil ik m`n poen trugquote:Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja? Een lapo is een lapo, of dat nu post 300 of 301 is
post 301 is altijd de lapo, zet het anders in de OPquote:Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja? Een lapo is een lapo, of dat nu post 300 of 301 is
Opzich is het niet erg als post #300 als lapo word gezien, maar trek dan ook 1 lijn met z'n alleen en niet dat de ene mod wel de lapo als lapo ziet en de andere mod #301 als illegale lapo ziet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Idd, heb om opheldering gevraag in het fb topic. Mochten hun geen goede reden geven, wil ik m`n poen trug
Dus had juicyhil geen illegale lapo.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
post 301 is altijd de lapo, zet het anders in de OP
mods die door het slotje heenposten zien we ook niet als lapo, dus waarom voor users een uitzonderingquote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opzich is het niet erg als post #300 als lapo word gezien, maar trek dan ook 1 lijn met z'n alleen en niet dat de ene mod wel de lapo als lapo ziet en de andere mod #301 als illegale lapo ziet.
De lapo is 301quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opzich is het niet erg als post #300 als lapo word gezien, maar trek dan ook 1 lijn met z'n alleen en niet dat de ene mod wel de lapo als lapo ziet en de andere mod #301 als illegale lapo ziet.
Nee.quote:
Omdat het topic pas werd gesloten bij 302.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
mods die door het slotje heenposten zien we ook niet als lapo, dus waarom voor users een uitzondering
kun je tellen? 6*50 posts is 300 en dan op pagina 7 heb je post 301.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus had juicyhil geen illegale lapo.
ik loop al een tijdje mee hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
wie maakt de poll hoe lang de nieuwe mod het uithoud hier
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:47 schreef postmortum het volgende:
wie maakt de poll hoe lang de nieuwe mod het uithoud hier
je weet toch wel dat KLB : kerkhof is voor Modsquote:Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik loop al een tijdje mee hoor
Luister eens, het is niet de eerste keer dat het topic van de, volgens jou, officiele lapo'er werd gesloten. Zoals ik al zeg, trek dan 1 lijn en niet dat de term lapo voor iedereen anders is, dat is het enige wat ik zeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
mods die door het slotje heenposten zien we ook niet als lapo, dus waarom voor users een uitzondering
gersquote:
check die neger bij jou , die wilt je top vlag stelenquote:
kom es online johquote:Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef Cyberzone het volgende:
Waarom bashen jullie adelante zo!
Ik kan wel tellen, blijkbaar kan FOK! dat niet. Kijk maar in de index, ieder topic gaat bij 300 posts dicht.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
kun je tellen? 6*50 posts is 300 en dan op pagina 7 heb je post 301.
was ik net!quote:
en nu? mij uitnodigen voor LBP? doe je best! want dat spel heb ik nietquote:
Noorsbloed!quote:
* Adelante Zweedsbloedquote:Op donderdag 20 november 2008 19:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Adelante
Ik vind je God Jul & Gott Nytt Ar wel extra mod punten waard
lijn is lapo = post 301!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Luister eens, het is niet de eerste keer dat het topic van de, volgens jou, officiele lapo'er werd gesloten. Zoals ik al zeg, trek dan 1 lijn en niet dat de term lapo voor iedereen anders is, dat is het enige wat ik zeg.
waarom wil je me dan toevoegenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
en nu? mij uitnodigen voor LBP? doe je best! want dat spel heb ik niet
Moah neuh.quote:
Lapo is lapo, of dat nou 301 of 308 is.quote:
Ai ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |