Dat nocht mevrouw A noch mevrouw B "fout" zitten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat staat hier anders dan wat ik beweer dan?
Precies.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:07 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wat staat hier anders dan wat ik beweer dan?
Grappig dat de rechter dus wel vindt dat mevrouw A "fout" zit.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat nocht mevrouw A noch mevrouw B "fout" zitten.
Ik heb nooit de uitspraak betwist in deze zaak. Lees anders mijn posts nog eens door.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Grappig dat de rechter dus wel vindt dat mevrouw A "fout" zit.
Ja, en dan? Wat gebeurt er dan? En op welke manier verschilt dat van wat ik eerder al schreef?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat nocht mevrouw A noch mevrouw B "fout" zitten.
A zit sowieso, hoe dan ook, fout. Dat B ook fout kan zitten is een ander verhaal. Maar blijkbaar vond de rijdende rechter van niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Maharbal het volgende:
Jullie beweren beide dat A per definitie fout zit, en verklaren dit voor waarheid.
Als A en B niet fout zitten dan zit partij C (bijvoorbeeld de verkoper aan A) wel fout.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Maharbal het volgende:
Jullie beweren beide dat A per definitie fout zit, en verklaren dit voor waarheid.
Het enige dat ik heb gedaan is een situatie gegeven waarin dit helemaal niet zo is.
Ik heb van jullie kant nog geen enkele onderbouwing gevonden voor jullie "algemeenheid"
[..]
Ik heb nooit de uitspraak betwist in deze zaak. Lees anders mijn posts nog eens door.
Jullie stellen, zoals ik hierboven heb gezegd, dat A per definitie fout zit waarop ik heb gereageerd met een voorbeeld welke weergeeft dat dit niet altijd opgaat. Wat is daar nou zo lastig aan?
Het gaat erom dat jij en die blauwe mij keihard aanvielen om wat ik eerder schreef, het zogenaamd véél beter wisten. Terwijl jullie niet verder komen dan wat oninteressant theoretisch gewauwel, dat verder op geen enkele wijze aantoont dat ik het inderdaad mis had.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb nooit de uitspraak betwist in deze zaak. Lees anders mijn posts nog eens door.
Jullie stellen, zoals ik hierboven heb gezegd, dat A per definitie fout zit waarop ik heb gereageerd met een voorbeeld welke weergeeft dat dit niet altijd opgaat. Wat is daar nou zo lastig aan?
Dat klopt ook helemaal. Zoals ik al eerder zei; het enige dat ik zei is dat er situaties denkbaar zijn waarbij iemand niet per definitie recht heeft op wat hij/zij heeft gekocht.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Als A en B niet fout zitten dan zit partij C (bijvoorbeeld de verkoper aan A) wel fout.
Wat ik bedoel te zeggen is dat A een probleem heeft en dit probleem elders moet neerleggen (partij C). Het klant - verkoper - fabrikant verhaal. Al met al valt B niks te verwijten.
Dat is wat ik bedoel.
Ik heb verder niemand aangevallen. Ik heb antwoord gegeven op wat er eventueel fout zou kunnen zijn aan jouw stelling, zoals lariekoek vroeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat jij en die blauwe mij keihard aanvielen om wat ik eerder schreef, het zogenaamd véél beter wisten. Terwijl jullie niet verder komen dan wat oninteressant theoretisch gewauwel, dat verder op geen enkele wijze aantoont dat ik het inderdaad mis had.
Je hebt om precies te zijn helemaal niks ontkracht. Je hebt alleen wat moeilijke woordjes en slechtlopende zinnetjes opgelepeld en dacht daarmee bijdehand te zijn. Maar daarmee kom je er niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:19 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb verder niemand aangevallen. Ik heb antwoord gegeven op wat er eventueel fout zou kunnen zijn aan jouw stelling, zoals lariekoek vroeg.
Het enige dat ik heb gedaan is jouw stelling, die casuistisch is, ontkracht.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:22 schreef BabyBel4 het volgende:
[..]
Je hebt om precies te zijn helemaal niks ontkracht. Je hebt alleen wat moeilijke woordjes en slechtlopende zinnetje opgelepeld en dacht daarmee bijdehand te zijn. Maar daarmee kom je er niet.
Lees dan nog maar mijn posts door. Volgens mij heb ik ook nergens "moeilijke woordjes" gebruikt, maar dat zal misschien aan mij liggen. Ik heb jou overigens nog geen enkele onderbouwing zien geven. Wat mij betreft is deze discussie ten einde. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen. Als jij je daarmee gekrenkt voelt in je trots is dat jouw probleem.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef BabyBel4 het volgende:
Moedwillig of niet boeit geen zak. B moet gewoon krijgen waar ze voor betaald heeft.
Wacht hier heb je mijn "stelling"quote:Op donderdag 20 november 2008 21:19 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb verder niemand aangevallen. Ik heb antwoord gegeven op wat er eventueel fout zou kunnen zijn aan jouw stelling, zoals lariekoek vroeg.
Het enige dat ik heb gedaan is jouw stelling, die casuistisch is, ontkracht.
Nou, vertel eens, wat is er precies mis mee?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef BabyBel4 het volgende:
Moedwillig of niet boeit geen zak. B moet gewoon krijgen waar ze voor betaald heeft. Zoniet, dan moet er gewoon geld af, of moet A het geld teruggeven en de knol weer terugnemen.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef GlowMouse het volgende:
Dit is niet het enige topic waar BabyBel4 zo 'discussieert'
[ afbeelding ]
En dit vind je wel een normale eerste reactie op een andere user? Anders onderbouw je gewoon even netjes waarom jij denkt dat ik het mis heb. In plaats van maar meteen te roepen dat ik "niet goed op de hoogte ben van het Nederlands recht" en ongevraagd adviezen te geven over hoe ik zou moeten posten.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ook gezien je eerdere uitspraken blijkt dat je niet goed op de hoogte bent van het Nederlands recht. Doe je uitspraken dan ook niet zo stellig. Of weet jij meer dan wij over de inhoud van de overeenkomst?
Helemaal waar. Waarmee zij dus niet aan heeft kunnen tonen dat ik ongelijk had, en daar ging het me alleen even om. Dan kan die blauwe wel roeptoeteren dat ik dom en arrogant ben en me "te stellig uitspreek", maar dat is nu precies waar hij en Maharbel zich hier schuldig aan maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef Argento het volgende:
Beide stellingen liggen in elkaars verlengde, zijn dus niet tegengesteld en dus heeft noch Babybel, noch Maharbal ongelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |