ben 27 en zij is 30...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:17 schreef Syheriat het volgende:
Kut voor je. Maar je leert er wel mee leven. En hé, het is een goede ervaring
Wel 'n kankerstreek, msn, omfgHoe oud zijn jullie?
paar maanden, maar soms weet je gewoon dat je voor iemand wilt gaan.. en zij beweerde hetzelfde van dat ze voor me wilde gaan.. en 8 dagen nadat ze dat gezegd heeft is het over en uitquote:
En dan maakt ze er een einde aan via msn?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paar maanden, maar soms weet je gewoon dat je voor iemand wilt gaan.. en zij beweerde hetzelfde van dat ze voor me wilde gaan.. en 8 dagen nadat ze dat gezegd heeft is het over en uit
Dan begrijp ik heel goed dat je met vragen zit, ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
paar maanden, maar soms weet je gewoon dat je voor iemand wilt gaan.. en zij beweerde hetzelfde van dat ze voor me wilde gaan.. en 8 dagen nadat ze dat gezegd heeft is het over en uit
Wat denk je? Leedvermaak pur sang, mèjje Pink-kaartje.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet op te reageren... dit is gewoon voor mijzelf om het van me af te schrijven... dus als je het niets vind, waarom lees je het dan uberhaupt?
Al ging je er nou vanuit dat je rot, lelijk en dom bent, dan had je er ook niet van opgekeken dat je gedumpt werd.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
behalve dat het niet aan mij was omdat ik lief, leuk en sexy ben (en dat klopt ook) I
Als het voor jezelf is en je geen reacties wil, had het dan gewoon niet gepost.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet op te reageren... dit is gewoon voor mijzelf om het van me af te schrijven... dus als je het niets vind, waarom lees je het dan uberhaupt?
jupsquote:
Vrouwen van 30 of ouder moeten ze gewoon van internet afschoppen.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:25 schreef MissHobje het volgende:
Sterkte mèn.. best ruk enne al helemaal via msn omg !
Stom internet gedoe tegewoordig ook
hmmz dan moet ik er de komende 2,5 jaar maar goed van genietenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vrouwen van 30 of ouder moeten ze gewoon van internet afschoppen.
M'n leven, wat doe je?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Sebasser het volgende:
kom maar op dan... zou bijna alles doen om dit allemaal te mogen vergetenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Koel! Je bent lesbies en leuk, lief en sexy?
Ik heb DE perfecte rebound voor je! Ben je die backstabbin' no good poor excuse for a dyke meteen vergeten!
GRRRR!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
gheylquote:
Inderdaad, je had vanavond die praat-afspraak. Als zij niet naar jou toe wil komen ivm buikpijn, ga dan gewoon naar haar.quote:
SHE!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Koel! Je bent lesbies en leuk, lief en sexy?
Ik heb DE perfecte rebound voor je! Ben je die backstabbin' no good poor excuse for a dyke meteen vergeten!
Door een 30-jarige nota bene. Da's wel sneu.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef Hanoying het volgende:
27 jaar en dan gedumpt worden per msn
Ik heb er één van 35. Die mag ook graag dumpen per MSN / mail. Om er dan een paar dagen later weer op terug te komenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
Fokking hell, een volwassen vrouw van 30 die via MSN een relatie verbreekt en dan te laf is om er persoonlijk over te praten. Zelfs voor een 16-jarige VMBO'er zou ik zoiets knap onvolwassen vinden. Lijkt me duidelijk dat TS beter af is zonder haar.
Gewoon een klein puntje hoor maar dit komt wel heel erg eigendunk overquote:Op donderdag 20 november 2008 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
behalve dat het niet aan mij was omdat ik lief, leuk en sexy ben (en dat klopt ook) Ik was dus redelijk van slag gisteravond.
Je zou idd denken dat iemand van 30 wel een beter manier weet.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef Hanoying het volgende:
27 jaar en dan gedumpt worden per msn
helaas is het allemaal waar...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gheyl.
Ik vind het een beetje een ongeloofwaardig verhaal eigenlijk.
Ga je daar op letten dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:36 schreef mgerben het volgende:
TS, bereid je maar vast voor... binnen tien dagen ligt zij te ketsen met een ander.
'she has cut a pony from the hurd, and if she ain't riding him yet, she has pulled the saddle from the barn'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |