Dit doe ik zodat ik alles wat de laatste 24 uur van mij leven even van mij kan afschrijven...
Gister ben ik gedumpd via msn ok niet netjes maar ik vroeg of er wat mis was, want mijn voelsprieten sloegen op tilt en ik voelde dus dat er iets goed mis was. Zij zei dus dat ze de "klik" niet meer voelde zoals in het begin maar kon er verder ook niet veel over zeggen.. behalve dat het niet aan mij was omdat ik lief, leuk en sexy ben (en dat klopt ook) Ik was dus redelijk van slag gisteravond.
Ik vanmorgen sms gestuurd naar haar dat ik toch nog met een hoop vragen zit en ik die niet via sms/msn/mail wil vragen maar face2face en ik het dus zou waarderen als ze langs zou komen (lijkt me ook wel het minste wat je kan doen als je net iemand gedumpt hebt) zei ging akkoord . Aangezien het feit dat ze na het werk zou komen vroeg ik dus ook of ze hier wat wilde eten of niet waar ik vervolgens antwoord op kreeg van alleen als jij dat wilt. Ik als veels te lief mens wil dat wel want ik haat haar niet en zeg ook dat ik juist gewoon vriendschappelijk contact wilde houden ook omdat we samen naar het P!NK concert zouden gaan. Krijg ik hier dus de volgende messteek op terug... "Dat is juist het probleem, die voel ik niet" en bedankt denk je dan... vorige week stond er nog in een sms dat ze een toekomst met wilde opbouwen... dus Knuffelzacht storte ff lekker in... is nou niet bepaald iets wat je wilt horen.. en dat soort dingen zou de ander ook voor zich kunnen houden op dat moment.
Heb ik net boodschappen gedaan en kom thuis krijg ik een berichtje van ik heb buikpijn, wil liever naar huis (whatever denk ik dan) dus stuur ik terug van nou ik wil toch face2face met je praten... krijg ik verdorrie een sms terug van vergeet me maar het was leuk maar hier wil ik het bij laten
HOE BEDOEL JE EEN MES IN JE RUG!!
Dit is een meisje van wie ik hou, ik voor het eerst in 6 jaar het gevoel had van jaaa met jou wil ik verder, wil ik oud&grijs mee worden..
Wat doe je dan op zo moment??
Ik zit nu zwaar depressief met grote tranen nu achter de pc... en ik wilde dit gewoon kwijt...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game