quote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb besloten na 5 min resistance 2 gespeeld te hebben dat het niet mijn spel is.
Bij deze verkoop ik hem ook. Ik zal zometeen een verkooplink naar V&A posten.
[TK] Resistance 2 / PS3
Neequote:
ik heb eigenlijk liever engels/chinees op mijn achterkant dan nederlands/frans/duits/spaans gebrabbelquote:Op zondag 23 november 2008 18:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en 'r nog 38 euro voor willen hebben ook ondanks japanse meuk op de achterkant
maar hij werkt gewoon...quote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Kremers het volgende:
[..]
NeeIs vervelend voor mijn huisgenoten en zo verknal ik mijn stem
Als mijn S.E. headset alles juist registreert, dan moet de Sony dat ook kunnen zonder al te hard te praten.
Gelukkig kun je meerdere bluetooth headsets registreren en kiest de PS3 automatisch degene die aan staat. Zo kan ik makkelijk swicthen.
Totdat Sony met een oplossing komt, want ik ben niet de enige met het probleem, moet ik het maar zo doen.
Het ergste vind ik nog wel dat hij het spel na maar 5 minuten te hebben gespeeld helemaal afschrijft.quote:Op zondag 23 november 2008 18:15 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en 'r nog 38 euro voor willen hebben ook ondanks japanse meuk op de achterkant
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vandaag Far Cry 2 ontvangen van Gamehubs en deze is op 24 okt. verstuurd!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem donderdag al,
ga hem direct verkopen, wat een lelijk bagger spel
niks aan
quote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
NFS Undercover![]()
We hadden al klanten in de winkel die de game de zelfde dag nog terug brachten
quote:Op zondag 23 november 2008 20:08 schreef RaymanNL het volgende:
NFS Undercover![]()
We hadden al klanten in de winkel die de game de zelfde dag nog terug brachten
Maar schijnabar werkt hij toch niet goed, als zo veel mensen er problemen mee hebben...quote:Op zondag 23 november 2008 18:23 schreef merino het volgende:
[..]
maar hij werkt gewoon...
althans dat denk ik. Probleem bij mij is dat ik zo zwaar zuig @ het spel dat ik gewoon niet voorbij de Prelude To War campaign kom.
Al heb ik het nog niet op het laagste moeilijkheid niveau gezet. Moet het toch ooit keer leren te spelen @hard...
Uncharted 2quote:Op zondag 23 november 2008 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.dpadmagazine.com/2008/11/22/huge-sony-info-blowout/
Uncharted 2
Retaliation: Moscow lukt me echt niet. Al zovaak geprobeerd...quote:Op zondag 23 november 2008 20:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Maar schijnabar werkt hij toch niet goed, als zo veel mensen er problemen mee hebben...
Serieus?Die prelude ging ik zo doorheen
WWIII is een stuk lastiger, maar ook daar ga het tot nu toe vrij goed. Ik speel beide op Hard.
De campagne is wel cool, omdat je dan ook toegang krijgt tot de barracks waar je updates kunt kopen voor je eenheden.
ik verwacht een PMquote:
Gaat vrijdag dan pas worden denk ik. Doordeweeks heb ik niet zo heel veel tijd meer om te gamen nu ik full-time stage loop.quote:Op zondag 23 november 2008 20:51 schreef merino het volgende:
[..]
Retaliation: Moscow lukt me echt niet. Al zovaak geprobeerd...
Maar wanneer gaan wij eens tegen elkaar?
Nee we hebben dus een nieuwe key nodig die onder die speciale Fok Home beta account geregistreerd wordt.quote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef Beach het volgende:
Ik heb het via anders, en die wil niet dat ik zijn store inlog weggeef.
Maar kan het via een van mijn accounts?
wat?quote:
Dus ik kan jullie niet helpen.quote:Op zondag 23 november 2008 21:57 schreef merino het volgende:
[..]
Nee we hebben dus een nieuwe key nodig die onder die speciale Fok Home beta account geregistreerd wordt.
Dus 1 fokker met een ongebruikte beta key is voldoende...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |