abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63199211
Mén wat heb ik zin in deze game:

Vanaf 4 december in de winkels op de Xbox 360 en Playstation 3, volgend jaar komt de PC versie

video

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymanNL op 13-11-2008 19:53:33 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_63216366
Ik ben de enige denk ik
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:39:58 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63216445
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben de enige denk ik
Nee natuurlijk niet Bernii! Cybje en ik hypen met je mee!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_63216883
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet Bernii! Cybje en ik hypen met je mee!
Jij hebt hem gespeeld

Ik niet, want ze waren allemaal vastgelopen
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:53:40 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63216960
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Jij hebt hem gespeeld

Ik niet, want ze waren allemaal vastgelopen
PS3 heh
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:42:50 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63398258
pi_63398700
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
huh Da's die gozert uit Assasins Creed
pi_63398788
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
huh Da's die gozert uit Assasins Creed
Jij gaat door voor de koelkast!

hyped stiekum mee
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63434768
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_63458775
Aan de ene kant wil ik hem gaan pre-orderen omdat je dan extra's krijgt, aan de andere kant wil ik ook de eerste reviews afwachten...

Dilemma
pi_63459745
Die visuele stijl

Bring it on!
pi_63459969
Hele Sands of Time series ligt hier + het allereerste deel. Dus ja, deze haal ik waarschijnlijk ook
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_63460670
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef Kremers het volgende:
Aan de ene kant wil ik hem gaan pre-orderen omdat je dan extra's krijgt, aan de andere kant wil ik ook de eerste reviews afwachten...

Dilemma
Eerste review van 1 of ander vaag blad: 8/10.
  FOK!Fotograaf zondag 23 november 2008 @ 21:26:16 #14
159915 -Menn0-
MNO
pi_63460951
Gaat er wel in bij mij
,,/
pi_63466853
Ik was eerst van plan om deze aan te schaffen, maar ik begin nu sterk te twijfelen. Het spel lijkt niet erg veel meer op de voorgaande Prince of Persia-games. Het gevechtsysteem is helemaal overhoop gehaald. Waar het in de voorgaande games lekker hacken en slashen geblazen was tegen meerdere vijanden tegelijk, vecht je in de nieuwe Prince of Persia maximaal tegen 1 vijand per keer. De nadruk van deze PoP ligt dan ook meer op de puzzel-, ren- en springgedeeltes dan op het vechten.
Bovendien kun je in deze PoP niet doodgaan. Als je expres in een ravijn springt slingert die Elika je weer terug op een platform. Zelfs in gevechten schijn je niet dood te kunnen gaan.
  maandag 24 november 2008 @ 11:11:12 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63472905
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was eerst van plan om deze aan te schaffen, maar ik begin nu sterk te twijfelen. Het spel lijkt niet erg veel meer op de voorgaande Prince of Persia-games. Het gevechtsysteem is helemaal overhoop gehaald. Waar het in de voorgaande games lekker hacken en slashen geblazen was tegen meerdere vijanden tegelijk, vecht je in de nieuwe Prince of Persia maximaal tegen 1 vijand per keer. De nadruk van deze PoP ligt dan ook meer op de puzzel-, ren- en springgedeeltes dan op het vechten.
Bovendien kun je in deze PoP niet doodgaan. Als je expres in een ravijn springt slingert die Elika je weer terug op een platform. Zelfs in gevechten schijn je niet dood te kunnen gaan.
In de vorige PoP-games had je het zand waardoor je ook niet dood kon gaan (of je moest zo slecht zijn dat je zand op raakte ). Het vechten is overigens niet heel veel veranderd, je vecht nu weliswaar tegen één vijand, maar de gevechten zijn wel tactischer omdat de vijand slimmer is. Geloof mij, deze game moet je gewoon hebben. In de vorige games draaide het ook om het platformgedeelte, niet om het vechten.
pi_63473724
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In de vorige PoP-games had je het zand waardoor je ook niet dood kon gaan (of je moest zo slecht zijn dat je zand op raakte ). Het vechten is overigens niet heel veel veranderd, je vecht nu weliswaar tegen één vijand, maar de gevechten zijn wel tactischer omdat de vijand slimmer is. Geloof mij, deze game moet je gewoon hebben. In de vorige games draaide het ook om het platformgedeelte, niet om het vechten.
Ik ben blij dat er is een keer een game is die geheel om het platformen draait
  maandag 24 november 2008 @ 12:07:21 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63474319
Goed om te zien trouwens dat het topic leeft Over twee weken spelen we allemaal deze game
pi_63492185
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamersyde.com/stream_9498_en.html

Daaamn!!!!!!!!!!

Ik mis alleen wat afwisseling in de omgevingen (behalve dan, donker/licht, buiten/binnen)
  maandag 24 november 2008 @ 22:43:11 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63492641
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:29 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik mis alleen wat afwisseling in de omgevingen (behalve dan, donker/licht, buiten/binnen)
Dat komt vast nog wel, je wil toch ook niet nu al weten wat er allemaal gaat komen?
pi_63493205
De PC versie komt trouwens een week later Ray.
quote:
De game zou oorspronkelijk op 5 december op de PC, de PS3 en de Xbox 360 verschijnen, maar de PC versie haalt zijn releasedatum niet. Op de PC komt de game een weekje later, op 12 december.
pi_63493520
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De PC versie komt trouwens een week later Ray.
[..]

Crap ik zit 2 december in Suriname... Moet ik 3 weken gaan wachten voordat ik het spel kan spelen.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  maandag 24 november 2008 @ 23:14:51 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63493624
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Crap ik zit 2 december in Suriname... Moet ik 3 weken gaan wachten voordat ik het spel kan spelen.
Ik zou ook liever de game spelen dan in Suriname zitten ja
pi_63552636
quote:
In every console generation there are one or two games that, regardless of any flaws, hold tight in my memory even years later. I can still picture scenes from Chrono Trigger on the Super Nintendo System as if I just played it the other day. Despite a flurry of great games released in the past year, I still get the itch from time to time to play Jet Set Radio Future on the Dreamcast. Your beloved games may be different, but I’m certain most long-time gamers have a few titles they treasure – the games they can never trade in. Ubisoft’s relaunch of Prince of Persia may just be such a game for me from this generation.

It’s not the best game ever released on PC, PS3 or Xbox 360; it’s not even the best game released this year. And yet Prince of Persia is that rare game that has managed to tap into that part of me that would die defending Chrono Trigger or JSRF. It has its shortcomings, but I already sense that Prince of Persia will be one of the few games from this generation that I carry with me for the next decade.

9.0 Presentation
A well-told fairy tale that has a considerable amount of backstory for those interested.

9.0 Graphics
A beautiful and imaginative world that looks incredible covered in Corruption or dandelions. A true achievement in artistic design.

8.5 Sound
The music is fantastic and the enemy voices are handled well. The Prince comes off as a bit too much of a jerk and some of his lines feel a bit forced.

9.0 Gameplay
A few minor issues, but the experience itself is one that every gamer should experience.

8.5 Lasting Appeal
The main adventure can be completed in less than 10 hours, but it will take some extra time if you hunt down all the Light Seeds. Unlockable skins add some fun to a second playthrough.

9.3
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://xbox360.ign.com/articles/934/934014p4.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')