abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63199211
Mén wat heb ik zin in deze game:

Vanaf 4 december in de winkels op de Xbox 360 en Playstation 3, volgend jaar komt de PC versie

video

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymanNL op 13-11-2008 19:53:33 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_63216366
Ik ben de enige denk ik
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:39:58 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63216445
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben de enige denk ik
Nee natuurlijk niet Bernii! Cybje en ik hypen met je mee!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_63216883
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet Bernii! Cybje en ik hypen met je mee!
Jij hebt hem gespeeld

Ik niet, want ze waren allemaal vastgelopen
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:53:40 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63216960
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:51 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Jij hebt hem gespeeld

Ik niet, want ze waren allemaal vastgelopen
PS3 heh
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 21 november 2008 @ 10:42:50 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63398258
pi_63398700
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
huh Da's die gozert uit Assasins Creed
pi_63398788
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 11:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
huh Da's die gozert uit Assasins Creed
Jij gaat door voor de koelkast!

hyped stiekum mee
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_63434768
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_63458775
Aan de ene kant wil ik hem gaan pre-orderen omdat je dan extra's krijgt, aan de andere kant wil ik ook de eerste reviews afwachten...

Dilemma
pi_63459745
Die visuele stijl

Bring it on!
pi_63459969
Hele Sands of Time series ligt hier + het allereerste deel. Dus ja, deze haal ik waarschijnlijk ook
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_63460670
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:24 schreef Kremers het volgende:
Aan de ene kant wil ik hem gaan pre-orderen omdat je dan extra's krijgt, aan de andere kant wil ik ook de eerste reviews afwachten...

Dilemma
Eerste review van 1 of ander vaag blad: 8/10.
  FOK!Fotograaf zondag 23 november 2008 @ 21:26:16 #14
159915 -Menn0-
MNO
pi_63460951
Gaat er wel in bij mij
,,/
pi_63466853
Ik was eerst van plan om deze aan te schaffen, maar ik begin nu sterk te twijfelen. Het spel lijkt niet erg veel meer op de voorgaande Prince of Persia-games. Het gevechtsysteem is helemaal overhoop gehaald. Waar het in de voorgaande games lekker hacken en slashen geblazen was tegen meerdere vijanden tegelijk, vecht je in de nieuwe Prince of Persia maximaal tegen 1 vijand per keer. De nadruk van deze PoP ligt dan ook meer op de puzzel-, ren- en springgedeeltes dan op het vechten.
Bovendien kun je in deze PoP niet doodgaan. Als je expres in een ravijn springt slingert die Elika je weer terug op een platform. Zelfs in gevechten schijn je niet dood te kunnen gaan.
  maandag 24 november 2008 @ 11:11:12 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63472905
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was eerst van plan om deze aan te schaffen, maar ik begin nu sterk te twijfelen. Het spel lijkt niet erg veel meer op de voorgaande Prince of Persia-games. Het gevechtsysteem is helemaal overhoop gehaald. Waar het in de voorgaande games lekker hacken en slashen geblazen was tegen meerdere vijanden tegelijk, vecht je in de nieuwe Prince of Persia maximaal tegen 1 vijand per keer. De nadruk van deze PoP ligt dan ook meer op de puzzel-, ren- en springgedeeltes dan op het vechten.
Bovendien kun je in deze PoP niet doodgaan. Als je expres in een ravijn springt slingert die Elika je weer terug op een platform. Zelfs in gevechten schijn je niet dood te kunnen gaan.
In de vorige PoP-games had je het zand waardoor je ook niet dood kon gaan (of je moest zo slecht zijn dat je zand op raakte ). Het vechten is overigens niet heel veel veranderd, je vecht nu weliswaar tegen één vijand, maar de gevechten zijn wel tactischer omdat de vijand slimmer is. Geloof mij, deze game moet je gewoon hebben. In de vorige games draaide het ook om het platformgedeelte, niet om het vechten.
pi_63473724
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

In de vorige PoP-games had je het zand waardoor je ook niet dood kon gaan (of je moest zo slecht zijn dat je zand op raakte ). Het vechten is overigens niet heel veel veranderd, je vecht nu weliswaar tegen één vijand, maar de gevechten zijn wel tactischer omdat de vijand slimmer is. Geloof mij, deze game moet je gewoon hebben. In de vorige games draaide het ook om het platformgedeelte, niet om het vechten.
Ik ben blij dat er is een keer een game is die geheel om het platformen draait
  maandag 24 november 2008 @ 12:07:21 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63474319
Goed om te zien trouwens dat het topic leeft Over twee weken spelen we allemaal deze game
pi_63492185
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:07 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamersyde.com/stream_9498_en.html

Daaamn!!!!!!!!!!

Ik mis alleen wat afwisseling in de omgevingen (behalve dan, donker/licht, buiten/binnen)
  maandag 24 november 2008 @ 22:43:11 #21
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63492641
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:29 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik mis alleen wat afwisseling in de omgevingen (behalve dan, donker/licht, buiten/binnen)
Dat komt vast nog wel, je wil toch ook niet nu al weten wat er allemaal gaat komen?
pi_63493205
De PC versie komt trouwens een week later Ray.
quote:
De game zou oorspronkelijk op 5 december op de PC, de PS3 en de Xbox 360 verschijnen, maar de PC versie haalt zijn releasedatum niet. Op de PC komt de game een weekje later, op 12 december.
pi_63493520
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
De PC versie komt trouwens een week later Ray.
[..]

Crap ik zit 2 december in Suriname... Moet ik 3 weken gaan wachten voordat ik het spel kan spelen.
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  maandag 24 november 2008 @ 23:14:51 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63493624
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef Blackninjadude het volgende:

[..]

Crap ik zit 2 december in Suriname... Moet ik 3 weken gaan wachten voordat ik het spel kan spelen.
Ik zou ook liever de game spelen dan in Suriname zitten ja
pi_63552636
quote:
In every console generation there are one or two games that, regardless of any flaws, hold tight in my memory even years later. I can still picture scenes from Chrono Trigger on the Super Nintendo System as if I just played it the other day. Despite a flurry of great games released in the past year, I still get the itch from time to time to play Jet Set Radio Future on the Dreamcast. Your beloved games may be different, but I’m certain most long-time gamers have a few titles they treasure – the games they can never trade in. Ubisoft’s relaunch of Prince of Persia may just be such a game for me from this generation.

It’s not the best game ever released on PC, PS3 or Xbox 360; it’s not even the best game released this year. And yet Prince of Persia is that rare game that has managed to tap into that part of me that would die defending Chrono Trigger or JSRF. It has its shortcomings, but I already sense that Prince of Persia will be one of the few games from this generation that I carry with me for the next decade.

9.0 Presentation
A well-told fairy tale that has a considerable amount of backstory for those interested.

9.0 Graphics
A beautiful and imaginative world that looks incredible covered in Corruption or dandelions. A true achievement in artistic design.

8.5 Sound
The music is fantastic and the enemy voices are handled well. The Prince comes off as a bit too much of a jerk and some of his lines feel a bit forced.

9.0 Gameplay
A few minor issues, but the experience itself is one that every gamer should experience.

8.5 Lasting Appeal
The main adventure can be completed in less than 10 hours, but it will take some extra time if you hunt down all the Light Seeds. Unlockable skins add some fun to a second playthrough.

9.3
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://xbox360.ign.com/articles/934/934014p4.html

pi_63552690
Play.com exclusive

Zou 'm verdomde graag willen hebben alleen hun verzending zuigt ballen.
  donderdag 27 november 2008 @ 01:14:04 #27
169413 Vyoo
musicjunk <3
pi_63554295
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vond juist The Two Thrones zo leuk omdat je de meeste gevechten kon skippen dmv die silent kill, in de eerste was het kut omdat ze bleven respawnen tot je het zand oppikte en de tweede had dat hele emo probleem ondanks dat het een steengoede game was.

Wat betreft dat niet dood kunnen gaan, de hele kracht van de nieuwe PoP's was juist dat je praktisch niet dood kon gaan. De meeste gamers houden niet van arbitraire manieren om de gameplay te verlengen, je ziet dan ook dat echt 'doodgaan' in een game steeds minder voorkomt, het is in ieder geval niet meer een barriere die je dwingt om een bizar lastig kutstuk te moeten doen voordat je voor de 100e keer door een onmogelijke enemy wordt afgemaakt. Of de bekende onmogelijke sprong waarvoor minitieuze timing en controls vereist zijn, en als je 'm mist terug naar af.

Overigens zie ik liever zo nu en dan een wat lastigere vijand en daar wat variatie in dan hordes gekloonde legers
"And people think I'm bad, they say 'Oh he's so evil!' Because I go on blind dates with actual blind people!"
pi_63554355
quote:
Matige game dus?
pi_63574803
quote:
Op donderdag 27 november 2008 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Matige game dus?
Nee, gewoon een toffe game voor graphics hoeren assassins creed flashback

Nee, maargoed, het is dus wel een toffe game geworden, ik heb genoten van de videoreview Ik kijk er naar uit.
pi_63597306
HYPETRAIN
pi_63671516

Besteld.
pi_63672379
MADNESS, hij komt over 2 dagen officieel toch ? Dalijk es langs de MM ;') kijken of ze m al hebben (voor het magistrale bedrag van 80 euro oid )
pi_63675956
De edition hierboven is Play.com exclusive.

En het spel ligt vanaf donderdag in de winkels al zul je hem morgen ook wel vast en zeker kunnen scoren.
pi_63676495
Vanmiddag besteld bij Gamehubs, zou binnen 48 uur worden verzonden werd mij verteld. Ben benieuwd!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_63683177
Nog even wachten op de PC versie
pi_63684804
quote:
Last week, we ran a silly little article called "Top 5 Ubisoft character skins we'd like to see in Prince of Persia." In it, I joked that one of them I'd like to see is Jade from Ubisoft's "cult hit" Beyond Good & Evil. Well, someone must have been listening (or I'm psychically linked to the Prince of Persia team), because imagine my surprise when I found that completing the game unlocked just that -- a Jade skin for the Prince's magical sidekick, Elika.

Selectable from the game's "Skin Manager" in the "Extras" menu, the skin simply changes her outfit to the tiny white top and green number made famous by Jade. There's even a bow staff on her back and a pouch that hangs by her side, but neither perform any in-game function; magical Elika has no need for such things, anyhow.

The Jade skin joins the free skin of Assassin's Creed's Altair for the Prince, which is available simply by signing up for a Ubisoft.com account and linking it to your game. (Doing it on the PlayStation 3 was a snap; the game brought up the web browser to initiate sign-up and everything.) Also available with selected limited edition copies of the game are two additional skins -- the Prince of The Sands of Time trilogy, as well as a Farrah skin for Elika.

This means there's two more skin slots for both Elika and the Prince open. I wonder if either of them will be the "dog whisperer," Cesar Millan. One can only dream ...
Awesome.

Epic Gameplay Montage HD

En nu een 4 uur durende marathon van het spel, live:

http://www.gamespot.com/showcases/prince-of-persia

Must resist
pi_63691502
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Besteld.
Die is tof zeg
  woensdag 3 december 2008 @ 12:20:42 #39
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_63722387
En ik heb em! Met gratis artbook en code voor het downloaden van PoP: classic op psn
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_63724447
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:20 schreef BlackSheep het volgende:
En ik heb em! Met gratis artbook en code voor het downloaden van PoP: classic op psn
Hoe wat waar?
  woensdag 3 december 2008 @ 23:17:41 #41
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_63741686
Actie bij de Foregames in Tilburg
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  woensdag 3 december 2008 @ 23:28:46 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63742089
Ik heb 'm, gave game

Ik ben alleen vergeten om naar mijn art-book te vragen wat bij DimPlus meegeleverd wordt Morgen maar weer even langs als ik er aan denk...
pi_63774027
zo, tijd om te pitten, net 6 uur achter elkaar gespeeld/

ik vind het wel jammer... de game is niet zo mooi als de screenshots...
pi_63774048
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 04:27 schreef athlonkmf het volgende:
zo, tijd om te pitten, net 6 uur achter elkaar gespeeld/

ik vind het wel jammer... de game is niet zo mooi als de screenshots...
Op wat voor TV speel je?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_63777017
Toftoftoftoftoftoftoftof

Wat een game Fijne overzichtelijke besturing trouwens
pi_63777084
Dag Hype
quote:
With all these things in combination, the result is a game where you pick an area to save from the corruption, go there, run to the top, do a fight, gather some orbs and then repeat. The platforming fluency is seductive, but it's a language of indifferent thumbing yawned through timing windows as wide as a house. The crushing thing about Prince of Persia, however, isn't this. It's that we're faced with yet another poor game planted in a bed of fantastic technology and interesting mechanics, which, rather than empowering the player to solve interesting problems in new and exciting ways, merely sends you for a long and elaborate stroll through a beautiful world devoid of challenge or variation, and marred by excessive repetition.

6/10
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=324101&page=1
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:20:03 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63777147
quote:
Ach, ook Eurogamer kan foutjes maken. Ze gaven eerder Halo 3 een 10
pi_63777162
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ach, ook Eurogamer kan foutjes maken. Ze gaven eerder Halo 3 een 10
Toch ga ik deze PoP (nog) niet halen om de redenen die Eurogamer aangeeft.

Haal m volgend jaar wel uit de budget-bak.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:24:41 #49
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63777234
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Toch ga ik deze PoP (nog) niet halen om de redenen die Eurogamer aangeeft.

Haal m volgend jaar wel uit de budget-bak.
Qua opzet is het misschien herhalen (naar gevecht en dan orbs verzamelen) maar in bijvoorbeeld Mario 64 doe je precies hetzelfde. Vanuit je kasteel naar een level om een ster te halen, en dat 80 keer Ook vind ik het gezeur over 'geen uitdaging' een beetje stom. Ja, Elika redt je als je valt, maar je wordt terug gezet naar het laatste vaste platform waar je stond. De checkpoints zitten gewoon dicht op elkaar daardoor wat het alleen maar fijn maakt omdat je nu nooit grote stukken opnieuw hoeft te doen.
Verder is het kompas ook alleen maar fijn, er wordt aangegeven welke kant je op moet en als je de lichtbundel niet helemaal volgt is het pad ook niet helemaal duidelijk.

Deze PoP is zo moeilijk/makkelijk als je zelf wilt.
pi_63777570
Toch moet ik eerlijk zeggen dat deze game niet "Prince of Persia" genoemd had hoeven worden. Ze hadden hier ook een nieuwe titel van kunnen maken, aangezien ik tijdens het spelen niet echt het idee heb dat ik PoP aan het spelen ben, ondanks dat er veel acrobatiek in de game zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')