Check games op ombouwnederland.nl esquote:
een vage Italiaanse versiequote:Op dinsdag 4 november 2008 18:34 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Check games op ombouwnederland.nl es
in Gears 1 was dit niet het geval, dus wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Het viel me op maar is de online co-op mode van Gears 2 nu alleen via splitscreen te spelen?
Lijkt me gewoon een offline coop shot toch? Staat nergens iets waar je uit kunt halen dat het een online-shot isquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://media.teamxbox.com/games/ss/1942/1225742153.jpg
Heb het al meerdere malen voorbij zien komen dus vandaar mijn vraag. Lijkt me zelf ook stug.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://media.teamxbox.com/games/ss/1942/1225742153.jpg
Heb het al meerdere malen voorbij zien komen dus vandaar mijn vraag. Lijkt me zelf ook stug.
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een vage Italiaanse versie
nee bedankt
hier een keer gelezen, game komt uit een pack dus je hebt ook niet het retail hoesjequote:
had hem donderdag al,quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vandaag Far Cry 2 ontvangen van Gamehubs en deze is op 24 okt. verstuurd!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem donderdag al,
ga hem direct verkopen, wat een lelijk bagger spel
niks aan
Als je met de Rock Band drums GH gaat spelen worden die laatste 2 noten 1 noot, dus kan je gewoon normaal spelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Scarface2004 het volgende:
Welke drumset kun je het beste halen.
Bij de compatibiliteit staat dat de RB2 drums alles aankan en GHWT weten ze nog niet voor RB2.
En hoe zit het met het RB2 drumstel...die heeft 4 pads en in GHWT komen 5 notes voor drums
Tegenwoordig versturen ze aangetekendquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan snel zijn of heel langzaam, echt helemaal niets zinnigs van te zeggen, ik heb het wel eens met gewone mail binnen een dag of 10 gehad maar ook een keer bijna 4 weken gewacht
1 potje mp gespeeld, was er ook niet kapot van.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb enkel de MP gespeeld, echt niet mooi hoor.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem donderdag al,
niks aan
Kijk even naar de username van tegen wie je het hebt, je kan net zo goed niets typen, komt bij hem aan als hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
1 potje mp gespeeld, was er ook niet kapot van.
SP erg praat hoor, zou het toch een kans geven.
shit je was me voorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
Ga maar weer lekker voetbal spelen, Fifa nerd.
Ga er toch eens op in man.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!!
Ga maar weer lekker voetbal spelen, Fifa nerd.
Ik had Forza2 & Viva Pinata daar ook vandaan, kwam in een gedeeld doosje. Ik ging er vanuit dat Halo ook gewoon in een groen doosje zou komen. Maar als het in zonder doosje komt is het irritant inderdaad, ik wil ook alleen maar echte doosjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:32 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hier een keer gelezen, game komt uit een pack dus je hebt ook niet het retail hoesje
vind ik altijd wel leuk om te hebben
Ik bied 30 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
had hem donderdag al,
niks aan
35 euroquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef Devz het volgende:
Vandaag heel impulsief een Xbox 360 Elite gekocht bij de Bart Smit -10 procent actie
[..]
Ik bied 30 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |