Jij moet gewoon prioriteiten stellenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef Merel het volgende:
Verdorie wat gaan jullie snel, hou je kop toch eens een keer!
idd, het is Fok! of je leven, en jij kiest duidelijk voor jequote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon prioriteiten stellen.
Idd.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idd, het is Fok! of je leven, en jij kiest duidelijk voor je![]()
leven
Sinterklaas moet eerst nog komen hoor!quote:
Scheelt ook dat de internetconnectie hier zo traag als dikke stront is.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Hai. Ok, het was je eerste keer. Het zij je vergeven. Ik was ook al met eentje bezig, dus je was nèt op tijd
.
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb de helft gemist geloof ik
Nyn! Ga je verhuizen?en ben je jarig?
![]()
ik voel me nu best stom
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tweede tvp in een half uur, of zo..
En dat geldt ook voor jouquote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon prioriteiten stellen.
Nee, dat is God, duh.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Er is heul geen Sinterklaassmilie![]()
Of je moet dit meetellen -->
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:03 schreef Goodbye het volgende:
Licht maar lekker inGod is een vrouw, dus die heeft geen baard
Oh jawel!quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Er is heul geen Sinterklaassmilie![]()
Of je moet dit meetellen -->
quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie geen Sinterklaas hoor.
De onderstequote:
Houd eens op chagrijnig te doen jijquote:
Ja, die zag ik wel, maar het ging over Sinterklaas en jij komt ook met twee pieten aan zettenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
De ondersteWaarom zie je die niet?
Je moet gewoon niet zo lui zijn!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:09 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar die kan je niet zo handig aanklikken
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Houd eens op chagrijnig te doen jij.
Sfeerverpester!
Dit is het-topic
.
Ze hebben gewoon codes (die je kan zien als je mijn post quote)quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 16:09 schreef Goodbye het volgende:
Ja, maar die kan je niet zo handig aanklikken
Ja, die horen er toch bijhij!quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik wel, maar het ging over Sinterklaas en jij komt ook met twee pieten aan zetten.
Hij lijkt op je!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Scheelt ook dat de internetconnectie hier zo traag als dikke stront is..
Maar het is gebaard. Mijn eersteling..
Ze heeft teveel kleurstoffen op vandaag ben ik bang.quote:
Ik ben hyper vandaag. Valt het op ja?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft teveel kleurstoffen op vandaag ben ik bang.
Dat... OF te weinig Stophoest.
Wat sgattuuuuuggggggquote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan niet quoten, want ik durf niet in te loggen op mijn werken ja, ik log dus voor elke post in, zoveel heb ik voor jullie over
![]()
*googlet*.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nìet nieuwsgierig hoor, maar Anosmie, heet je zo omdat je er aan lijdt??
8 } =quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan niet quoten, want ik durf niet in te loggen op mijn werken ja, ik log dus voor elke post in, zoveel heb ik voor jullie over
![]()
PF ookquote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb mooi wel al iets in mijn schoen gehad
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef SHE het volgende:
'fakjouvik'
klinkt als een failliet plaatsje in ijsland.
quote:
Zie je, ik lees wel alles, ik reageer alleen niet op die vieze praatjes van jullie allemaal.quote:
Dank, ik heb het HARD nodig. Die laatste uurtjes moet ik eruit persen alsof het mijn eerstgeborene isquote:
Neejoh gekkie.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben nìet nieuwsgierig hoor, maar Anosmie, heet je zo omdat je er aan lijdt??
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als ik mijn schoen zet, zit er morgen kattenpis in.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef Laureline het volgende:
Alles erop en eraan hoor Anosmie!
Whehehe. Dankdank!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:14 schreef Greys het volgende:
Hij lijkt op je!
En fijn ook dat de nnnn-en meewerkten. Aosn had zo lullig gestaan in de TT.
Ja, een van de aangelopen katten plast op alles wat ze op de grond vindt.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef Greys het volgende:Echt?
Ik hoop toch echt dat Borie Blèr dat nooit gaat doen
Bleurgh carpaccio?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef Muis006 het volgende:
Bleurgh carpaccio!
Ik eet vanavond varkenshaas
De mijne ook niet. Al is hij wel mede daardoor in het asiel gedumptquote:Op donderdag 20 november 2008 16:37 schreef Goodbye het volgende:
Onze heeft nog nooit gekotst en buiten de kattenbak gepiest/gepoept
Als kersverse werpert kan ik je vertellen: Het is even afzien maar als je boreling er dan eenmaal is. Dan ben je al die pijn, moeite en inspanning zo vergeten hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:35 schreef SHE het volgende:
Dank, ik heb het HARD nodig. Die laatste uurtjes moet ik eruit persen alsof het mijn eerstgeborene is
Het is een complot!quote:Beste mogelijke kandidaat voor moderator: Greys
BLEEEEEEEEEEEEEEURGH CARPACCIOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Bleurgh carpaccio?
Ga je mond spoelen!
[..]
De mijne ook niet. Al is hij wel mede daardoor in het asiel gedumpt
Van rukken word je doof, maar van keihard in iemands muil liegen, krijg je anosmie. dat weet je?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als kersverse werpert kan ik je vertellen: Het is even afzien maar als je boreling er dan eenmaal is. Dan ben je al die pijn, moeite en inspanning zo vergeten hoor.
* Alvast een bar Lux in dr giecheltje duwt*quote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
Bleurgh carpaccio?
Ga je mond spoelen!
Ja! Ik heb hem uit het asiel, die beauty! Bengalen zitten normaal nooit in het asiel, die worden herplaatst bij andere Bengalenliefhebbers. Maar deze was naar het asiel gebracht door een 'kennis' van de vorige eigenaars. Ze namen niet eens de moeite hem zelf te brengen. Met als reden dat hij heel het huis onder pieste. Bleek hij in het asiel blaasgruis te hebben, twee weken medicijnen, over. Nooit meer naast de pot gepiestquote:Op donderdag 20 november 2008 16:41 schreef Goodbye het volgende:
Oh echt?!Ik zou zo'n beestje nooit kunnen dumpen, onze is echt zo'n schatje! soms vreselijk irritant, maar ach
![]()
Oke. Muiltje open, emmer water er in. Spoelen jij!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
BLEEEEEEEEEEEEEEURGH CARPACCIOOOOOOOOOOOO![]()
* Muis006 rent snel weg
En zijn vorige baasjes baalden misschien vooral van het geld.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
Ja! Ik heb hem uit het asiel, die beauty! Bengalen zitten normaal nooit in het asiel, die worden herplaatst bij andere Bengalenliefhebbers. Maar deze was naar het asiel gebracht door een 'kennis' van de vorige eigenaars. Ze namen niet eens de moeite hem zelf te brengen. Met als reden dat hij heel het huis onder pieste. Bleek hij in het asiel blaasgruis te hebben, twee weken medicijnen, over. Nooit meer naast de pot gepiest![]()
[..]
Tuulk niet, want Borie Blèr is Stoer ende Fantastischquote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]Echt?
Ik hoop toch echt dat Borie Blèr dat nooit gaat doen
Die waren 't beestje dan ook gewoon niet waard! Bah, ik kan echt niet tegen zulke mensenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik heb hem uit het asiel, die beauty! Bengalen zitten normaal nooit in het asiel, die worden herplaatst bij andere Bengalenliefhebbers. Maar deze was naar het asiel gebracht door een 'kennis' van de vorige eigenaars. Ze namen niet eens de moeite hem zelf te brengen. Met als reden dat hij heel het huis onder pieste. Bleek hij in het asiel blaasgruis te hebben, twee weken medicijnen, over. Nooit meer naast de pot gepiest![]()
[..]
Oke. Muiltje open, emmer water er in. Spoelen jij!
Oke. Nu sla je door! Step awayyyyyy from the kleurstoffenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Er was eens een bordje carpaccio
Dat dacht dat ze net zo lekker was als fellatio
Toen kwam ik even rellen
Om de waarheid te vertellen
CARPACCIO IS VIES
Belachelijk he?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En zijn vorige baasjes baalden misschien vooral van het geld.
Dure katten horen ook eigenlijk niet te verharen, plassen, poepen of eten. Ze moeten alleen mooi bij de bank passen en duur zitten wezen.
Jah. Hallo. Zo makkelijk krijg je me niet. Volgens mijn moeder kost je dat ruim 7 uur pijn, bloed, zweet, bloed en tranen. En bloed. En zo'n 4,5 vaginale hechting.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Van rukken word je doof, maar van keihard in iemands muil liegen, krijg je anosmie. dat weet je?
Wat een mislukte limerickquote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Toen kwam ik even rellen
CARPACCIO IS VIES
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Het is een complot!
Ga ik soms dood? Zonder dat ik het weet?
Ik las laatst dat dat een bullshitverhaal is, dat je de pijn bent vergeten als de baby in je armen ligt.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Jah. Hallo. Zo makkelijk krijg je me niet. Volgens mijn moeder kost je dat ruim 7 uur pijn, bloed, zweet, bloed en tranen. En bloed. En zo'n 4,5 vaginale hechting.
Ik jok niet, ik hou het gewoon graag spannend. Hier komt deel 2 van mijn verhaal:
En als de adrenaline is uitgewerkt pleur je van je roze wolk zo terug in de wondere wereld van lelijke babies die krijsen als varkentjes. En je kut blijft nog ruim 3 maanden beurs. En je bloedt uiteraard. Dus.
En dat varkentje blijft voorlopig nog wel krijsen ook. Het liefst 's nachts.
Welke van de twee is de carpaccio?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb vanavond - aangezien Heer G er voor de verandering weer eens niet is - een schandalige verwenjezelf avond. Ik eet vitello tonato èn carpaccio(Ik kon niet kiezen
).
Kwijlen jullie mee?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nu kan ik het niet laten, eigen schuldquote:Op donderdag 20 november 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tuulk niet, want Borie Blèr is Stoer ende Fantastisch.
quote:
Ik zou die schoteltjes maar even wat hoger zettenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik het niet laten, eigen schuld
[ afbeelding ]
Ik geloof je blindelings, ook als je vertelt over wit spul op je wekker! Dat verzin je gewoon niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:17 schreef Viking84 het volgende:
Hey trutten, waar zijn jullie ineens naartoe?.
Ik heb weer een nominatie. Dit keer in de categorie 'meest geloofwaardige user'. Van
MissBliss
. Senks!
.
Ja, dat was gisterenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof je blindelings, ook als je vertelt over wit spul op je wekker! Dat verzin je gewoon niet!
O, herkenbaarquote:Op donderdag 20 november 2008 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh bah. Ik vind het helemaal niet fijn dat 'mensen die er verstand van hebben' gaan roepen dat ze het fijn zouden vinden als ik ze m'n scriptie opstuurde als 'ie af is. The pressure!
Ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:19 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez moet nog drie topics bijlezen...
Is er nog iets belangrijks gebeurd?
Ja he?quote:
Die schoteltjes interesseren hem niet. De koekjes van Bink die bovenop de kast staan daarentegen...quote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou die schoteltjes maar even wat hoger zetten.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Er was eens een griet, erg lekker
Die had raar vies spul op haar wekker
Haar oom rook eraan
Het was geen banaan!
Toen baalde hij wel als een stekker
En jij bent de meest geloofwaardige user?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
MoBlo is weer dik, zwanger en het is uit met René.
Ik hoef nooit aan de grill nenenenenequote:Op donderdag 20 november 2008 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]!!
Ga jij nou maar hamburgers bakken.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En jij bent de meest geloofwaardige user?
Ik kan mn stem nog veranderen, maar ik heb niet zoveel positieve awards meer openstaanquote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En jij bent de meest geloofwaardige user?
Inderdaad. Ik had ook al een paar van die verzoeken bij m'n BA-scriptie, maar toen had ik maar een 7 en heb ik dat allemaal spontaan uit m'n geheugen gebannen.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, herkenbaar. Dan voel je helemáál de druk om er iets geniaals van te maken
.
Dan haal je Greys eruit en zet je mij op haar plekquote:Op donderdag 20 november 2008 17:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan mn stem nog veranderen, maar ik heb niet zoveel positieve awards meer openstaan
Greysie:
Haha. Dat had ik bij m'n masterscriptie. Daar had ik dan wel een 8 op, maar ik vind het zelf niet echt een boeiende scriptiequote:Op donderdag 20 november 2008 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had ook al een paar van die verzoeken bij m'n BA-scriptie, maar toen had ik maar een 7 en heb ik dat allemaal spontaan uit m'n geheugen gebannen..
Ja nee, wat Greys is de enige die mij ook genomineerd heeftquote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan haal je Greys eruit en zet je mij op haar plek.
Dan nomineer ik jou toch gewoon ook, schat?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, wat Greys is de enige die mij ook genomineerd heeft![]()
Samen met Re dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 20 november 2008 @ 17:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan nomineer ik jou toch gewoon ook, schat?Right back at ya!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, tot het de volgende dag is en je het gevoel hebt dat je anus op je enkels hangtquote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als kersverse werpert kan ik je vertellen: Het is even afzien maar als je boreling er dan eenmaal is. Dan ben je al die pijn, moeite en inspanning zo vergeten hoor.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Haar oom rook eraan
Het was geen banaan!
Neem dan een Noorse bospoes ipv een kat, een meisje!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil wel een Noorse boskat, maar dan een zonder kont.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Toen kwam ik even rellen
CARPACCIO IS VIES
Aan het oefenen voor de prijsvraag? Ze zijn wel toepasselijkquote:Op donderdag 20 november 2008 17:21 schreef Muis006 het volgende:
Haar oom rook eraan
Het was geen banaan!
Ik moet je in bovenstaande gelijkgevenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:04 schreef Vivi het volgende:
MissBliss! IK?! Als beste discussievoerder?! Hm, laten we het er maar op houden dat ik in dat geval last heb van het cinnamongirlsyndroom.
Maar wat leuk.
Al vind ik het zelf helemáál niet terecht..ik ben meer van de "Omdat ik het zeg!!! *stampvoet*-kerk!![]()
Ik wilde je een award geven en ik had niet meer zoveel positieve awards overquote:Op donderdag 20 november 2008 @ 18:04 schreef Vivi het volgende:
MissBliss! IK?! Als beste discussievoerder?! Hm, laten we het er maar op houden dat ik in dat geval last heb van het cinnamongirlsyndroom.
Maar wat leuk.
Al vind ik het zelf helemáál niet terecht..ik ben meer van de "Omdat ik het zeg!!! *stampvoet*-kerk!![]()
Je hebt me al gevonden zie ik netquote:Op donderdag 20 november 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
Goodbye, wat is je hyves? Ik wil ook je vriendje zijn, want ik ben ook je parttime moeder!!
Kijk even bij de vriendjes van Co. En dan die met die paardestaartenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je hebt me al gevonden zie ik netMaar mijn andere parttime moeder heb ik ook nog niet als vriendje hoor, of heeft greys geen hyves?
Nee, dat doen ik ook met mijn poezies.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik geef altijd eskimozoentjes aan mijn kat (en zij aan mij), so sweetis dit raar? moet ik naar een hulpgroep?
![]()
Pfieuw, thank godquote:Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, dat doen ik ook met mijn poezies.
En als ik iets doe, dan is het tof.
Dus.
[FEE PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:18 schreef Muis006 het volgende:
Greys, P.S. I love you wordt voor me gedownload!
En welke prijsvraag?
Ik ben dan wel oud, maar wel vlot!quote:
Ik heb jou daarvoor genomineerd. Naar mijn mening is het iemand die geliefd is bij vele mensen en iemand waar veel over gepraat wordt (zowel positief als negatief).quote:Op donderdag 20 november 2008 17:35 schreef SHE het volgende:
Ik snap die optie populaire user niet zo?
is dat wie populair is of denkt dat ie populair is of wie jij vind dat populair is ?
Vik valt op oudere vrouwenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef SHE het volgende:
Vik ! Kom snel naar R&P!! Er is een lesbo gedumpt en ze is leuk, lief en sexy en pas 28 ..
Als ze hem niet geweldig vindt mag ze twee topics niet komenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dan wel oud, maar wel vlot!![]()
Muis! Ben benieuwd wat je van PS I love you vindt!
Ik heb gezien dat ik meer haters heb dan ik dacht. Jaloers op mijn styloquote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb jou daarvoor genomineerd. Naar mijn mening is het iemand die geliefd is bij vele mensen en iemand waar veel over gepraat wordt (zowel positief als negatief).
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:41 schreef SHE het volgende:
Vik ! Kom snel naar R&P!! Er is een lesbo gedumpt en ze is leuk, lief en sexy en pas 28 ..
Luister jij eens even, jij onmogelijke lesbo. Je gaat toch godverredommes niet zitten scrabbelen met dat mens of wel???quote:Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat en ik val op vrouwen die op de hoogte zijn van't kofschip
.
They all want to be like youquote:Op donderdag 20 november 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat ik meer haters heb dan ik dacht. Jaloers op mijn stylo![]()
Dat terwijl ik nooooooooooooooooooit lelijk doe tegen mensen!
Snap jij dat nou?
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Koel! Je bent lesbies en leuk, lief en sexy?
Ik heb DE perfecte rebound voor je! Ben je die backstabbin' no good poor excuse for a dyke meteen vergeten!
Ohh, hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu een thema. Graffiti
.
oh ik heb een frikandel gegeten. en een hema hotdog zonder saus en t broodje weggegooid omdat t taai was.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:47 schreef SHE het volgende:
[..]
juist wel! ze heeft maar 200kcal gehad vandaag en als ze niet genoeg scoort gaat ze schranzen.
Kwak; pak die mac !
Shopping is therapy, ook als het voor een ander is. Goed dat je dit even voor jezelf doetquote:Op donderdag 20 november 2008 18:53 schreef kwakveense het volgende:
ola, ik ben terug. heb er een eeuw over gedaan maar de score is:
--voor vriendin 1: een "hardwerkende vrouwen mogen ook best genieten" pakket met lekkere olie, bruschetta en dip mixjes, mooie pasta en een potje olijven
--voor vriendin 2: een "versier jezelf" sieradendoosje vor haar sieraden, opdat ze ze minder kwijt raakt en vaker draagt, en een mooie armband met verschillende tinten groene en bruine stenen erin (vierkantjes)
--voor papa mama trouwdag (28 jaar alweer): een "maak er een leuke avond van" pakketje met een fles beuajolais primeur een fles pinot gris en een cros (hermitage??) nog wat rode wijn, twee droge worstjes, kaas-kruiden stengels en gemengde zoute nootjes
en zelf heb ik in de uitverkoop met 50% korting een lange zwarte winterjas gekocht. maat 44. en daar word ik dus echt heel heel heel blij van.
Je kunt ook op 'older version' klikken, dan heb je de oude versie weerquote:
Instellingen en thema's dus, maar thanksquote:Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook op 'older version' klikken, dan heb je de oude versie weer.
En als je eenthema
wilt, dan ga je naar settings en dan de meest rechtse tab
.
Ik moet alleen maar heel hard lachen, sorryquote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Luister jij eens even, jij onmogelijke lesbo. Je gaat toch godverredommes niet zitten scrabbelen met dat mens of wel???
Vort, naar R&P jij, topic van knuffelzacht. Ze heeft al gezegd dat ze overal voor open staat
Sturen jullie mij een kaartje van je eerstgeborene? ( laat haar baren, want van baren word je lelijk!! gratis extra tip )
Slimme mensen hebben de Engelse versie *insert arro smiley*.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Instellingen en thema's dus, maar thanksEven kijken of er iets leuks tussen zit!
Je zou zeggen dat jij die "older version" zou prefereren.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook op 'older version' klikken, dan heb je de oude versie weer.
En als je eenthema
wilt, dan ga je naar settings en dan de meest rechtse tab
.
En dat noemt zich Neerlandicaquote:Op donderdag 20 november 2008 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slimme mensen hebben de Engelse versie *insert arro smiley*.
Haha, wat zijn we lollig hèquote:Op donderdag 20 november 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat jij die "older version" zou prefereren.![]()
![]()
Geen ideequote:28 is voor jou ook al best op leeftijd. Hoe ziet ze eruit? Zijn er pics in omloop?
Vertelquote:
batterij camera is leegquote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Shopping is therapy, ook als het voor een ander is. Goed dat je dit even voor jezelf doetFoto van jas?
Greys mompelde vandaag ook al iets over lolbroekjes op m'n boterhamquote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, wat zijn we lollig hè.
[..]
Geen idee. Ga me nou niet lopen koppelen en alles
![]()
.
Ik snap niks van deze postquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys mompelde vandaag ook al iets over lolbroekjes op m'n boterham![]()
Zelf vind ik het altijd enorm geinig.
Nog steeds niks op het ongesteldheidsfront. Die Catootjesnaam die ik hier had weggegeven neem ik hierbij weer terug!!
Maar hoe verklaar je dan die trek in rood vlees gisteren? Het kan dus alle kanten op!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog steeds niks op het ongesteldheidsfront. Die Catootjesnaam die ik hier had weggegeven neem ik hierbij weer terug!!
Wat bedoe, je met weging? Is het een vak met deelcijfers soms?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Nou ik begreep de weging dus niet goed.....
* Miss_S kan weer terug naar het positieve denken
Ja 8 kleine toetsen en online stond het niet echt duidelijk maar ik heb al 38% en dat moeten er 50 worden en kan er nog 40 halenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat bedoe, je met weging? Is het een vak met deelcijfers soms?
Hoe kan je dat nou niet snappen?quote:
Ohhh, arme jijquote:Op donderdag 20 november 2008 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Boehoe, ze doen het in fases uitrollen naar iedereen en ik heb de thema tab nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jawel, met je kleding vermaken endezo! toch?. In mijn hoofd ben je iig creatief met taal natuurlijk ook!!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Tinkepink het volgende:Goodbye en Vivi hebben mij genomineerd als creatiefste user
![]()
![]()
![]()
Lief van jullieIk heb alleen één vraagje: Waarom? Volgens mij heb ik op Fok! nooit blijk gegeven van enige creativiteit
![]()
Overigens is het best moeilijk om weer zelf te moeten koken. MIjn daglijstje:
O: schaaltje magere cornflakes met melk
T: 2 augurken en een plakje ham
L: restje chinees van gisteren (noodles en groente)
T: gemengd fruit
T: 2 augurken en een plakje ham
D: witlofsalade met dressing van mayo,yoghurt, honing en mosterd
T: minimerci
Mijn gevoel zegt dat ik nog iets moet eten, maar ik weet het niet zeker.
Oh..ik heb gewoon het lijstje van Goodbye gekopieerd en ben vergeten dat aan te passenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Tinkepink het volgende:Goodbye en Vivi hebben mij genomineerd als creatiefste user
![]()
![]()
![]()
Lief van jullieIk heb alleen één vraagje: Waarom? Volgens mij heb ik op Fok! nooit blijk gegeven van enige creativiteit
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh..ik heb gewoon het lijstje van Goodbye gekopieerd en ben vergeten dat aan te passen![]()
.
Maar ik laat het wel staan want ik weet toch niemand anders en ik vind je wel leuk
Leg het dan uit, o gij alwetende?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet snappen?
Nou, ze is op dreef en grappig vandaag, dus greys vroeg of ze lolbroekjes op d'r boterham had. Verder zei ze gister nog niet ongesteld te zijn en vandaag dus ook niet. Een paar weken geleden zei ze dat we haar meisjesnaam Catootje mochten hebben, maar daar komt ze nu toch op terug ivm uitblijvende ongesteldheid. Savvy?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leg het dan uit, o gij alwetende?.
Ik ookquote:Op donderdag 20 november 2008 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wist je dat ik dat al vermoedde?
Dat is in OUD toch, had je die gewonnen?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ookMaar toch lief hoor. Mijn vorige (en enige nominatie tot dusver) was in de categorie hormonster..... Het gaat dus vooruit
Maar daarom moet je niet aan jezelf gaan twijfelen joh! Bij mijn uni laat de duidelijkheid van de organisatie van sommige vakken ook nogal te wensen over.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja 8 kleine toetsen en online stond het niet echt duidelijk maar ik heb al 38% en dat moeten er 50 worden en kan er nog 40 halen
Ach so.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ze is op dreef en grappig vandaag, dus greys vroeg of ze lolbroekjes op d'r boterham had. Verder zei ze gister nog niet ongesteld te zijn en vandaag dus ook niet. Een paar weken geleden zei ze dat we haar meisjesnaam Catootje mochten hebben, maar daar komt ze nu toch op terug ivm uitblijvende ongesteldheid. Savvy?
Ja verder gaat het eigenlijk best goed, ik weet hoe ik moet plannenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar daarom moet je niet aan jezelf gaan twijfelen joh! Bij mijn uni laat de duidelijkheid van de organisatie van sommige vakken ook nogal te wensen over.
Gaat het verder goed, heb je het idee dat je nog overzicht hebt? Ben je 'bij' met studeren?
Me neither!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Ik kan me Tink helemaal niet voorstellen als Hormonster!
Volgens mij kun je nog een portie spinazie gebruiken.quote:
Echt niet heur!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Me neither!Altijd lief en beheerst!
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Me neither!Altijd lief en beheerst!
Wanneer niet lief, wel beheerst. Vind ik.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Echt niet heur!
Soms lees ik een post van Tink en dan denk ik: Sodeju! Dat had ik nooit achter haar gezocht!.
En nu weet ik zo 1 2 3 geen voorbeeld natuurlijk.
Dat duurt nog wel even heurquote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zometeen lekker tweevoortwaalf kijken
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar weer hoe werkelijkheid en internet van elkaar af kunnen wijken
Mooi! Kan me voorstellen dat deze manier van onderwijs anders is als je net van een erg praktische HBO-opleiding afkomt. Je moet ook niet schrikken van grote hoeveelheden pagina's leerstof.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja verder gaat het eigenlijk best goed, ik weet hoe ik moet plannennu alleen nog doen maar dat lukt ook steeds beter
Vanaf gisteren ben ik helemaal bij
Lul je er maar weer uit jaquote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wanneer niet lief, wel beheerst. Vind ik.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye voelt zich kut en overweegt zeer sterk morgen spinazie als ontbijt naar binnen te werken![]()
Het regent gdvrdmm!!!Ik haat regen.
Spinazie !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOWOWOWOWOOWOWOWOW
Nee, dat klopt ook wel. Maar als je de vakken afzonderlijk bekijkt valt de stof opzich wel mee. Dan is het maar 3/4 honderd. Dat moet ik wel redelijk uit m'n hoofd kennen, is mijn ervaring. Alleen heb ik nu gewoon iets te veel hooi op m'n vork genomenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi! Kan me voorstellen dat deze manier van onderwijs anders is als je net van een erg praktische HBO-opleiding afkomt. Je moet ook niet schrikken van grote hoeveelheden pagina's leerstof.
Ik scan de stof alleen maar; verder diep ik alleen datgene uit wat wordt behandeld tijdens de colleges en leer ik samenvattingen.
Misschien ook een tip voor BlaatschaaP. Niemand leert toch alle stof integraal. Als je dat doet, moet je écht 28 uur werken voor 1 ECTS. En ik geloof nooit dat er ook maar iemand is die dat doet, ook geen voltijdstudenten
Kut, dát was ik nog vergeten te vragen!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef conleche het volgende:
Tink: WB en het klinkt jaloersmakend zalig zo'n kur van 3 weken!! Binnenkort maar eens zo'n dagje inplannen, dat is ook al fijn! Ik was nog wel benieuwd hoe ze je tieten kregen gelift daaro!!!
Je bent net Cornholio zo!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Spinazie ! [ afbeelding ]
WOWOWOWOWOOWOWOWOW
Pushups, veel pushupsquote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef conleche het volgende:
Tink: WB en het klinkt jaloersmakend zalig zo'n kur van 3 weken!! Binnenkort maar eens zo'n dagje inplannen, dat is ook al fijn! Ik was nog wel benieuwd hoe ze je tieten kregen gelift daaro!!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Als je je ooit rot voelt moet je echt naar deze site gaan. Gewoon een paar foto's uploaden en een dansje uitkiezen. Lachstuip gegarandeerd
Dat jij nog weet dat die link van cinnamongirl was!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft voor mij de url van de website van cinnamongirl waar je kon berekenen wat je onderhoudshoeveelheid aan kcal is?
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou conleche? Jij bent nu toch ook op je streef? Kan je het vasthouden?
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat jij nog weet dat die link van cinnamongirl was!
Veel water gedronken zeker lately?
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik heb ook keelpijn!
goodbye!
That was me indeed!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft voor mij de url van de website van cinnamongirl waar je kon berekenen wat je onderhoudshoeveelheid aan kcal is?
Hoe gaat het nu eigenlijk met jou conleche? Jij bent nu toch ook op je streef? Kan je het vasthouden?
Als ik me er zo door ga voelen, graagquote:Op donderdag 20 november 2008 20:02 schreef SHE het volgende:
[..]
Spinazie ! [ afbeelding ]
WOWOWOWOWOOWOWOWOW
HBO lag mij ook niet echt dus dat is alleen maar goedquote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mooi! Kan me voorstellen dat deze manier van onderwijs anders is als je net van een erg praktische HBO-opleiding afkomt. Je moet ook niet schrikken van grote hoeveelheden pagina's leerstof.
Ik scan de stof alleen maar; verder diep ik alleen datgene uit wat wordt behandeld tijdens de colleges en leer ik samenvattingen.
Misschien ook een tip voor BlaatschaaP. Niemand leert toch alle stof integraal. Als je dat doet, moet je écht 28 uur werken voor 1 ECTS. En ik geloof nooit dat er ook maar iemand is die dat doet, ook geen voltijdstudenten
Ben nog 2 kilo van m'n streef! (zit nu op 60, een kilo zwaarder dan bij de meetquote:Op donderdag 20 november 2008 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, mij heeft het echt een flinke boost gegeven vandaag.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik me er zo door ga voelen, graag
Ik wil ook een awardquote:Op donderdag 20 november 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben nog 2 kilo van m'n streef! (zit nu op 60, een kilo zwaarder dan bij de meet)
Maar ik heb geen moment het idee dat ik weer terug ga jojoen. Als ik denk dat het te gek wordt, las ik wel een paar daagjes low carb in. Eerlijk gezegd vind ik mezelf prima voor nu in de winter. Dan kijk ik volgend jaar lente wel of ik die laatste paar kilo's er nog af krijg.
*Noteert: meer push ups....
Ik heb creatiefste ook nog openstaan, ik zal jou wel even nomineren, dan win je hem misschien nog wel!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dan moet ik alleen wel 10 over zes opstaan vanaf nu, want ik ontbijt nu tijdens het brood smeren/poes eten gevenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, mij heeft het echt een flinke boost gegeven vandaag.
Ik eet al weken beroerd, zit tegen griep aan te hikken.
Nou na die halve kilo groene drab was ik dus ff mooi helemaal WOWOWOOWOWOWOW!
Dus nieuwe SHE plan voor komende weken:
O: 400 gr spinazie
T ei
L: warm eten
D: sla of broodje
En dan ben ik helemaal klaar en sassy voor wereldheerschappij!
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben nog 2 kilo van m'n streef! (zit nu op 60, een kilo zwaarder dan bij de meet)
Maar ik heb geen moment het idee dat ik weer terug ga jojoen. Als ik denk dat het te gek wordt, las ik wel een paar daagjes low carb in. Eerlijk gezegd vind ik mezelf prima voor nu in de winter. Dan kijk ik volgend jaar lente wel of ik die laatste paar kilo's er nog af krijg.
*Noteert: meer push ups....
Ik heb creatiefste ook nog openstaan, ik zal jou wel even nomineren, dan win je hem misschien nog wel!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil ook een award![]()
Ik had jou allang genomineerd voor beste nieuwkomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had jou allang genomineerd voor beste nieuwkomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hallo, je bent m'n mama.
Stay with me, let's just breathe.
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hallo, je bent m'n mama.
Mama moet nu even koken, papa kijkt af en toe van zijn laptoppie wat boos en ongeduldig naar mama![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Mama moet nu even koken, papa kijkt af en toe van zijn laptoppie wat boos en ongeduldig naar mama
Daar had ik een filmpje van maar die isquote:Op donderdag 20 november 2008 @ 20:07 schreef Muis006 het volgende:
Als je je ooit rot voelt moet je echt naar deze site gaan. Gewoon een paar foto's uploaden en een dansje uitkiezen. Lachstuip gegarandeerd
Ik spaar je !quote:Op donderdag 20 november 2008 20:36 schreef cyclechick het volgende:
Neeee!! Niet de eerste keer!
Een vriendinnetje van mij (met wie ik altijd spin) wil ook graag, maar ik heb t haar echt verboden!
Ik ben namelijk heel slecht voor groepen, ga stotteren, rood worden etc, dus daar moet ik eerst even overheen..
DAARNA is iedereen welkom
Ik heb ze niet binnengelaten, ze duwden de deur open. Madam was alleen wel beledigd toen ik zei dat er weliswaar een vloer inligt (ze wilden weten of 't geverfd was en er een vloer inlag) maar dat ik die wil laten overKOPEN, dus die kan ze niet gratis overnemen. Ja dááág, ik heb er in januari 300 euro voor neergelegd en dan wil zij 'm gratis hebben? Ja doeiquote:Op donderdag 20 november 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
Kwakkerd, heb je nou nog wat van je date van afgelopen vrijdag gehoord?
Gatver Ewelina, dat je ze nog binnengelaten hebt als ze onaangekondigd kwamen!
Is dat dat saté liedje?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Heb je bij spinnen ook rustmomentjes?
Dan zou ik in een rustmomentje Jason Mraz - I'm Yours draaien. Lekker relaxed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de cool downquote:Op donderdag 20 november 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Heb je bij spinnen ook rustmomentjes?
Dan zou ik in een rustmomentje Jason Mraz - I'm Yours draaien. Lekker relaxed
jaa! ik had m dus gemst op zaterdagavond, en toen dacht ik maandag - laat ik eens assertief doen en hem gewoon zelf bellen.... en toen wassie heel enthousiast (zou me net zelf gaan bellen)quote:Op donderdag 20 november 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
Kwakkerd, heb je nou nog wat van je date van afgelopen vrijdag gehoord?
Gatver Ewelina, dat je ze nog binnengelaten hebt als ze onaangekondigd kwamen!
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat dat saté liedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I won't hesitate... die ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Let je wel een beetje op jezelfquote:Op donderdag 20 november 2008 20:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jaa! ik had m dus gemst op zaterdagavond, en toen dacht ik maandag - laat ik eens assertief doen en hem gewoon zelf bellen.... en toen wassie heel enthousiast (zou me net zelf gaan bellen)
deed dat mannen dingetje "ja, ik las je sms, fijn!" (lullo, reageer dan) en hebben we een nieuwe date afgesproken. zondag komt ie bij mij eten.
hij is nogal van de langzame. we spraken t af, en dan ging ie me de volgende dag terugbellen over de tijd. kon blijkbaar niet in 1 keer ofzowas bij de vorige date ook al...
en zn beltegoed is op. het is er dus eentje met beltegoed en geen abonnement....verklaart ook de geringe sms actie...zuunigerd...
maar ik heb er wel veel zin in hoor! t wordt vast weer gezellig, en hij is wel heel lief
Ben ook wel benieuwd, ik vind de music bij spinning oid vaak beroerd slechtquote:Op donderdag 20 november 2008 20:55 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja de cool downeen van de instructeus had 'm laatst als cooldown, hijs inderdaad erg leuk (de hele cd vind ik wel leuk!)
Ik wil sowieso good god van Anouk doen, lekker klimmen en door de weerstand heen sprinten, en tis maar een kort nummer dus dat kan denk ik wel!
Als m'n lijstje af is, laat ik jullie wel even lezen wat het gaat worden, kan ik nog even feedback krijgen voordat hij IRL getest wordt
ja hoor! dat heb ik wel een beetje geleerd van vorige keer...quote:Op donderdag 20 november 2008 20:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op jezelf![]()
Het is en blijft natuurlijk een jongen maar het moet niet allemaal van jou komen
Dan is het goedquote:Op donderdag 20 november 2008 21:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja hoor! dat heb ik wel een beetje geleerd van vorige keer...
maar deze lieve jongen is gewoon een beetje minder social behept en ervaren met meisjes dan mr ex... dus ik moet m nog een beetje opvoeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geschoten is altijd mis he. waarom heb ik het gevoel dat deze uitdrukking niet klopt? Heeft ze uiteindelijk wel een bod gedaan?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb ze niet binnengelaten, ze duwden de deur open. Madam was alleen wel beledigd toen ik zei dat er weliswaar een vloer inligt (ze wilden weten of 't geverfd was en er een vloer inlag) maar dat ik die wil laten overKOPEN, dus die kan ze niet gratis overnemen. Ja dááág, ik heb er in januari 300 euro voor neergelegd en dan wil zij 'm gratis hebben? Ja doei
Als ie lacht is ie leuk!quote:
Nee, maar ze was ook maar nummer 6 dus ik denk niet dat ze 'm krijgt. Een vriendin van mij echter heeft wel een aanbieding staan voor mijn woning (per toeval!) en ik denk dat zij de vloer wel wil overkopen. Uiteraard tegen een iets zachter prijsje dan ik zou rekenen voor de bitch van vanavond. Ik denk dat ze hoopt dat ik de vloer er gewoon in laat zitten.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis he. waarom heb ik het gevoel dat deze uitdrukking niet klopt? Heeft ze uiteindelijk wel een bod gedaan?
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het goedik snap echt niet waar je dat leest? misschien zou je m aan de telefoon moeten horen, maar t is echt duidelijk onhandigheid en gebrek aan multitasking skillz dat ie me steeds een tweede keer terugbelt om de date te specificeren hoor! en hij belt altijd heel enthousiast enzo met dan als kern "ja half zeven is idd. goed" of "ja nee, ik ben nog steeds nergens allergisch voor" en "ja de bioscoop in de breestraat ja"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ik niet naar smoesjes ruiken...
hij belde me speciaal vanaf de huistelefoon omdat zn beltegoed op was etc.als ik smoesjes ruik ben ik de eerste om op de rem te trappen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Van het net willen bellen als jij belt, beltegoed, geen ervaring etcquote:Op donderdag 20 november 2008 21:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik snap echt niet waar je dat leest? misschien zou je m aan de telefoon moeten horen, maar t is echt duidelijk onhandigheid en gebrek aan multitasking skillz dat ie me steeds een tweede keer terugbelt om de date te specificeren hoor! en hij belt altijd heel enthousiast enzo met dan als kern "ja half zeven is idd. goed" of "ja nee, ik ben nog steeds nergens allergisch voor" en "ja de bioscoop in de breestraat ja"
vind ik niet naar smoesjes ruiken...
hij belde me speciaal vanaf de huistelefoon omdat zn beltegoed op was etc.als ik smoesjes ruik ben ik de eerste om op de rem te trappen
Omdat jij nog 93219382736246327132312934 andere series hebt die jij volgt, en bovendien moet Fok!ken om ons gezelschap te houden.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Wow! Die dans van nu!![]()
Waarom heb ik dit nooit eerder gekeken?
UIteraard,quote:Op donderdag 20 november 2008 20:46 schreef Miss_S het volgende:
Zitten we nu met zijn alle So you think you can dance te kijken?
Dansen is zo leuk
Huilen bij het dansen?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
UIteraard,
Alleen jammer dat ik nog steeds geen aflevering kan kijken zonder tranen met tuiten te huilen.
Ah well
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
UIteraard,
Alleen jammer dat ik nog steeds geen aflevering kan kijken zonder tranen met tuiten te huilen.
Ah well
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:14 schreef SHE het volgende:
[..]
UIteraard,
Ah well
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |