Hehe, ok. Duidelijk.quote:
Das omdat ik niet smsquote:
Niet als ie morgenavond isquote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, ok. Duidelijk..
Hey LL, wil je op m'n housewarming komen? <3
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie doet dat dan ookquote:Op donderdag 20 november 2008 15:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah nou heb ik de spoilers al gelezen
ikquote:
Ik sms niemandquote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, het is wel weer duidelijk hoor
stiekum toch welquote:Op donderdag 20 november 2008 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet meer doen dan he.
Dan ga ik nu treinwaarts. Tot later.
Niet op stapel, ik wil gewoon al 12 jaar weg/terug. Woon nu in het toeristisch bolwerk aan het IJsselmeerquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah d'r is dus al wat op stapel![]()
waar woon je nu dan? kop van NH toch?
Palingstein ftwquote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef es70 het volgende:
Niet op stapel, ik wil gewoon al 12 jaar weg/terug. Woon nu in het toeristisch bolwerk aan het IJsselmeer.
Ah ja, daar kom ik regelmatig langs op weg naar het gat ergens bovenin bij Wieringerwerfquote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet op stapel, ik wil gewoon al 12 jaar weg/terug. Woon nu in het toeristisch bolwerk aan het IJsselmeer.
Wat een ogen heeft dat mensquote:
Daar heb ik helemaal niks te zoeken... Friesland ook niet overigensquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Salland schijnt ook mooi te zijn
Tot je er 'moet' wonenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah ja, daar kom ik regelmatig langs op weg naar het gat ergens bovenin bij Wieringerwerf
Ik sta er niet inquote:
Dat laat ik je volgend jaar wel zien danquote:Op donderdag 20 november 2008 16:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal niks te zoeken... Friesland ook niet overigens, maar daar kan je nog voor betrekkelijk weinig geld veel ruimte kopen (weet niet hoe dat daar is).
Daar kan ik geen enkel excuus voor vindenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef MPG het volgende:
Waarom zou je in Palingstein willen of moeten wonen?
Dat is vast omdat niemand daar wil wonenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen enkel excuus voor vinden.
Toendertijd woog het redelijk zwaar dat we in de Zaanstreek een jaar of 10 ingeschreven zouden moeten staan voor we ook maar kans maakten op een eengezinswoning, terwijl we die hier binnen een jaar hadden...
Niet van buiten het dorp, de gasten die hier 'horen' willen er niet wegquote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is vast omdat niemand daar wil wonen
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet van buiten het dorp, de gasten die hier 'horen' willen er niet weg.
Muckquote:
quote:
Gij ambtenarenquote:
quote:
Wel thuis!quote:
Koppijn sucksquote:
jaquote:Op donderdag 20 november 2008 17:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Wel thuis!.
[..]
Koppijn sucks.