quote:24/11/2008 - Biseswar nog zeker twee weken aan de kant
BRON: Feyenoord.nl
Diego Biseswar moet nog zeker twee weken toekijken. De aanvaller heeft knieklachten en werkt individueel aan zijn herstel. Indien dit voorspoedig verloopt, dan is de verwachting dat hij over twee weken weer kan aansluiten bij de groepstraining
Mooiquote:Makaay: "Ik leer niks van spitsentrainer Feyenoord"
Roy Makaay kreeg dit seizoen bij Feyenoord te maken met spitsentrainer John Lammers. De oud-prof van onder meer Willem II, NAC en RKC Waalwijk moet de aanvallers van de Rotterdammers beter maken. Makaay, zelf voormalig spits van Deportivo La Coruna, Bayern München en Oranje, zegt tegenover Sportweek echter niets te kunnen leren van de oefenmeester.
Op de vraag of Lammers hem nog iets bijbrengt antwoord de spits negatief. “Nee, dat niet. Ik heb mijn eigen manier van spelen”, aldus Makaay tegenover Sportweek. De samenwerking tussen hem en Jon Dahl Tomasson zou iets kunnen zijn dat een spitsentrainer verbeterd, maar ook dat ziet de Feyenoord-spits anders. "Ik denk dat wij een prima koppel vormen, als we allebei fit zijn. Daar hebben we geen spitsentrainer voor nodig. Ik weet wel hoe ik een bal moet raken, hoe ik een bal tussen de palen krijg en hoe ik mijn loopacties moet maken. Niemand hoeft mij te vertellen hoe ik een doelpunt maak.”
Makaay denkt dat het spits zijn niet valt te verklaren en een intuītieve kwestie is. "Zoiets valt niet uit te leggen. Ik zeg dit in z’n algemeenheid, hoor. Ik heb niks tegen John, maar ik denk dat zo’n spitsentrainer er meer is voor de jonge jongens dan voor Makaay, Mols en Tomasson", zo besluit de voormalig international tegen Sportweek
Omdat daar Feijenoord moet voetballen..quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat er is leuk aan een stad waar het bijna even koud als hier is?Ik zou toch liever gaan als het warmer was.
Zowiezo..John Lammers die Makaay vertelt hoe hij in de spits moet lopen.quote:Op maandag 24 november 2008 19:17 schreef Putdeksels het volgende:
Ik heb dat altijd onzin gevonden, een spitsentrainer. Waar train je dan in godsnaam op?
Zoals Makaay al zegt, spitsen zijn vaak heel intuitief.
En de jeugd moet dus ongegeneerd de tyfus krijgen?quote:Op maandag 24 november 2008 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
MooiDan kan er weer een vriendje van Bosz opdonderen!
quote:Op maandag 24 november 2008 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
MooiDan kan er weer een vriendje van Bosz opdonderen!
Dat wel, maar of een spitsentrainer daar nu zo noodzakelijk voor is?quote:Op maandag 24 november 2008 19:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Juist een goede zaak dat aanvallers en verdedigers los van elkaar trainen op specifieke dingen.
Geloof niet dat het onzin is, maar zelfs nuttig om gericht te trainen, en dat geld niet alleen voor de spitsen. Je moet dan wel een spitstentrainer niveau hebben die je spitsen wat kan leren. Ik denk dat de jonkies bij Feyenoord voldoende kunnen leren van Makaay en Tomasson.quote:Op maandag 24 november 2008 19:17 schreef Putdeksels het volgende:
Ik heb dat altijd onzin gevonden, een spitsentrainer. Waar train je dan in godsnaam op?
Zoals Makaay al zegt, spitsen zijn vaak heel intuitief.
Waaaag het niet, Bosz.quote:Boukhari is transfervrij en op zoek naar een nieuwe club
24/11/2008 18:27
Nourdin Boukhari is op zoek naar een nieuwe club. Zijn zaakwaarnemer Sören Lerby heeft met het bestuur van Al-Ittihad overeenstemming bereikt over de ontbinding van zijn contract.
De 28-jarige oud-Spartaan stond sinds augustus van dit jaar onder contract bij de Saudische club, maar kreeg de afgelopen drie maanden speeltijd noch salaris.
Boukhari is nu teruggekeerd in Nederland, waar hij zijn zoektocht zal beginnen naar een nieuwe club. De aanvaller heeft geen voorkeur voor binnen- of buitenland.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Boukhari is transfervrij mensen. Sla jullie slag!
Wie moet dat doen binnen Feyenoord dan? De enige man binnen Feyenoord waar ik vertrouwen in had (Woerts) is weg.quote:Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:
Betaald Fortis zo goed, dat ze niet eens denken aan een andere sponsor?
Ja, tuurlijk, die zullen in de rij staan.quote:Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:
Betaald Fortis zo goed, dat ze niet eens denken aan een andere sponsor?
Ach iedereen weet wel dat de selectie uit balans is, maar als Verbeek zijnde moet je er toch moedeloos van worden. De blessures nieteens meegerekend.quote:
Feyenoord is samen met Ajax de meest interessante club in Nederland om te sponsoren.quote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, die zullen in de rij staan.
www.avantisport.nlquote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Best een mooie collectorsitem.
Een jubilieumshirt met een sponsor die in Nederland bijna over de kop ging in het jubilieumjaar! De shirts zullen iig een stuk goedkoper zijn de komende weken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |