abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63485261
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Klikbaar. Niet echt goede kwaliteit zie ik, maar de tekst is leesbaar
  maandag 24 november 2008 @ 19:08:09 #252
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63485695
quote:
24/11/2008 - Biseswar nog zeker twee weken aan de kant
BRON: Feyenoord.nl

Diego Biseswar moet nog zeker twee weken toekijken. De aanvaller heeft knieklachten en werkt individueel aan zijn herstel. Indien dit voorspoedig verloopt, dan is de verwachting dat hij over twee weken weer kan aansluiten bij de groepstraining
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63485897
quote:
Makaay: "Ik leer niks van spitsentrainer Feyenoord"

Roy Makaay kreeg dit seizoen bij Feyenoord te maken met spitsentrainer John Lammers. De oud-prof van onder meer Willem II, NAC en RKC Waalwijk moet de aanvallers van de Rotterdammers beter maken. Makaay, zelf voormalig spits van Deportivo La Coruna, Bayern München en Oranje, zegt tegenover Sportweek echter niets te kunnen leren van de oefenmeester.

Op de vraag of Lammers hem nog iets bijbrengt antwoord de spits negatief. “Nee, dat niet. Ik heb mijn eigen manier van spelen”, aldus Makaay tegenover Sportweek. De samenwerking tussen hem en Jon Dahl Tomasson zou iets kunnen zijn dat een spitsentrainer verbeterd, maar ook dat ziet de Feyenoord-spits anders. "Ik denk dat wij een prima koppel vormen, als we allebei fit zijn. Daar hebben we geen spitsentrainer voor nodig. Ik weet wel hoe ik een bal moet raken, hoe ik een bal tussen de palen krijg en hoe ik mijn loopacties moet maken. Niemand hoeft mij te vertellen hoe ik een doelpunt maak.”

Makaay denkt dat het spits zijn niet valt te verklaren en een intuītieve kwestie is. "Zoiets valt niet uit te leggen. Ik zeg dit in z’n algemeenheid, hoor. Ik heb niks tegen John, maar ik denk dat zo’n spitsentrainer er meer is voor de jonge jongens dan voor Makaay, Mols en Tomasson", zo besluit de voormalig international tegen Sportweek
Mooi Dan kan er weer een vriendje van Bosz opdonderen!
  maandag 24 november 2008 @ 19:17:29 #254
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63485973
Ik heb dat altijd onzin gevonden, een spitsentrainer. Waar train je dan in godsnaam op?
Zoals Makaay al zegt, spitsen zijn vaak heel intuitief.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63486233
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Wat er is leuk aan een stad waar het bijna even koud als hier is? Ik zou toch liever gaan als het warmer was.
Omdat daar Feijenoord moet voetballen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_63486344
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:17 schreef Putdeksels het volgende:
Ik heb dat altijd onzin gevonden, een spitsentrainer. Waar train je dan in godsnaam op?
Zowiezo..John Lammers die Makaay vertelt hoe hij in de spits moet lopen.
Dat is net zoiets als ik Bill Gates uitleg hoe hij geld moet verdienen..
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 24 november 2008 @ 19:42:31 #257
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63486735
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En de jeugd moet dus ongegeneerd de tyfus krijgen?

Hersenloze...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 november 2008 @ 19:49:11 #258
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63486958
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

.

Elke topclub in Engeland en Duitsland heeft een spitsentrainer.. blijkbaar heeft het toch een waarde, hč. Wat ben je weer simpel aan het schoppen, triest.

En met een beetje nadenken, snap je ook wel dat het voornamelijk voor de jonkies is.

Juist een goede zaak dat aanvallers en verdedigers los van elkaar trainen op specifieke dingen.
pi_63487549
El Ahmadi zo bij Holland Sport
  maandag 24 november 2008 @ 20:17:54 #260
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63487822
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Juist een goede zaak dat aanvallers en verdedigers los van elkaar trainen op specifieke dingen.
Dat wel, maar of een spitsentrainer daar nu zo noodzakelijk voor is?
Feyenoord!
pi_63487856
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:17 schreef Putdeksels het volgende:
Geloof niet dat het onzin is, maar zelfs nuttig om gericht te trainen, en dat geld niet alleen voor de spitsen. Je moet dan wel een spitstentrainer niveau hebben die je spitsen wat kan leren. Ik denk dat de jonkies bij Feyenoord voldoende kunnen leren van Makaay en Tomasson.
pi_63489046
Niet echt professioneel van Makaay.
Cause nobody likes rock anymore!
  maandag 24 november 2008 @ 21:41:35 #263
123545 DatMeenJeNiet
pi_63490540
Feyenoord speelt na de aanstaande winterstop mogelijk met een andere naam op de tenues. Fortis is de hoofdsponsor van de Rotterdamse club, maar aangezien de bank op korte termijn zal worden ondergebracht in voormalig Ajax-sponsor ABN Amro zoekt de club naar een geschikte oplossing.

In Sportweek laat algemeen directeur Eric Gudde weten het ‘te controversieel’ te vinden om de naam van ABN Amro op de shirts van de Stadionclub te laten prijken. “Dus zijn we nu op zoek naar een geschikte oplossing. De lijntjes zijn kort en waarschijnlijk wordt er eind november, begin december een definitieve beslissing genomen.”

De kans is reëel dat Feyenoord in de tweede seizoenshelft met de naam van ASR op het shirt verder speelt. Dat is namelijk de verzekeringstak van Fortis. De mondelinge overeenkomst voor volgend seizoen, die het moederbedrijf in september sloot met Feyenoord, moet nog bekrachtigd worden met een opschriftstelling. Volgens Gudde zal dat op korte termijn gebeuren.
pi_63490596
Betaald Fortis zo goed, dat ze niet eens denken aan een andere sponsor?
pi_63490924
Boukhari is transfervrij mensen. Sla jullie slag!
pi_63490928
quote:
Boukhari is transfervrij en op zoek naar een nieuwe club
24/11/2008 18:27

Nourdin Boukhari is op zoek naar een nieuwe club. Zijn zaakwaarnemer Sören Lerby heeft met het bestuur van Al-Ittihad overeenstemming bereikt over de ontbinding van zijn contract.

De 28-jarige oud-Spartaan stond sinds augustus van dit jaar onder contract bij de Saudische club, maar kreeg de afgelopen drie maanden speeltijd noch salaris.

Boukhari is nu teruggekeerd in Nederland, waar hij zijn zoektocht zal beginnen naar een nieuwe club. De aanvaller heeft geen voorkeur voor binnen- of buitenland.
Waaaag het niet, Bosz.
pi_63490942
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Boukhari is transfervrij mensen. Sla jullie slag!
pi_63490983
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:
Wie moet dat doen binnen Feyenoord dan? De enige man binnen Feyenoord waar ik vertrouwen in had (Woerts) is weg.
Misschien kan van Bronckhorst nog wat mensen polsen
pi_63491435
Die Lammers kan Makaay dan wel niets leren, het is wel fijn dat er iemand is die spitsgeriche trainingen kan geven. De keeperstrainer van Van der Sar kan hem ook niets leren, maar daarom is hij nog wel van nut.
pi_63491964
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Crane het volgende:
Ja, tuurlijk, die zullen in de rij staan.
  maandag 24 november 2008 @ 22:37:04 #271
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63492454
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Waar doel je op?
Ach iedereen weet wel dat de selectie uit balans is, maar als Verbeek zijnde moet je er toch moedeloos van worden. De blessures nieteens meegerekend.
pi_63492566
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef Luni het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk, die zullen in de rij staan.
Feyenoord is samen met Ajax de meest interessante club in Nederland om te sponsoren.
  maandag 24 november 2008 @ 22:41:56 #273
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63492598
Best een mooie collectorsitem.

Een jubilieumshirt met een sponsor die in Nederland bijna over de kop ging in het jubilieumjaar! De shirts zullen iig een stuk goedkoper zijn de komende weken!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_63492895
http://www.dutchcowgirls.nl/videochannel/video/218

Waarom zit Gio in die reclame als ze Feyenoord niet eens uitzenden?
  maandag 24 november 2008 @ 23:01:41 #275
123545 DatMeenJeNiet
pi_63493223
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Best een mooie collectorsitem.

Een jubilieumshirt met een sponsor die in Nederland bijna over de kop ging in het jubilieumjaar! De shirts zullen iig een stuk goedkoper zijn de komende weken!
www.avantisport.nl

Ik heb gelijk het Europese en het uitshirt besteld. Samen 80 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')