abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 november 2008 @ 13:51:28 #226
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63477045
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Daarom. Maar misschien krijgt hij nog een kans van Verbeek. In z'n oude vorm is het zeker een meerwaarde. Vraag me alleen af of hij die vorm ooit nog gaat krijgen. Zou wel een beetje een nachtskaars-verhaal worden dan. Als je hem bij AZ zag spelen leek er zoveel meer in te zitten dan een mislukt avontuur bij Wigan en bankzitten bij Feyenoord.

Maarja, het is meer oud-AZ'ers overkomen. Goeie coach, die Co
Was zijn Wigan-avontuur wel zo mislukt?
pi_63477713
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef BertMaalderink het volgende:
een mislukt avontuur bij Wigan
Was gewoon basisspeler daar hoor. Ik zeg niet dat ie echt geslaagd is in Engeland, maar bij Wigan heet ie erg veel gespeeld.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63478039
Denk ook wel dat als Landzaat weer fit is 'gewoon' speelt. Of het terecht is of niet valt over te discussieren.
  maandag 24 november 2008 @ 14:33:06 #229
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63478129
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:28 schreef blindgier het volgende:
Denk ook wel dat als Landzaat weer fit is 'gewoon' speelt. Of het terecht is of niet valt over te discussieren.
Wiens plek zie jij hem dan innemen mits iedereen fit is?

Van Bronckhorst, El Ahmadi, De Guzman en Wijnaldum moeten gewoon spelen.
Ik persoonlijk heb een voorkeur voor Biseswar tov Landzaat.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63478218
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:28 schreef blindgier het volgende:
Zou dan ten koste moeten gaan van Fer, Bruins of Biseswar. Als je dan bedenkt dat de Guzman straks ook weer terug is blijft er nog maar 2 over (Bruins en Biseswar). Wijnaldum, van Bronckhorst en El Ahmadi gaan er echt niet meer uit en Tomasson speelt ook gewoon als ie fit is lijkt me.

Zie t niet snel gebeuren.
pi_63478276
Bruins speelt natuurlijk niet de pannen van het dak. En laat De Guzman eerst maar weer eens normaal gaan voetballen ook. Die liep er de laatste keren ook als een bejaarde bij.

Zeg ook niet dat Landzaat mijn voorkeur heeft hoor, zag alleen dat het mij niet zal verbazen als hij er 'gewoon' in staat.
  maandag 24 november 2008 @ 14:45:18 #232
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63478399
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:39 schreef blindgier het volgende:
Bruins speelt natuurlijk niet de pannen van het dak. En laat De Guzman eerst maar weer eens normaal gaan voetballen ook. Die liep er de laatste keren ook als een bejaarde bij.

Zeg ook niet dat Landzaat mijn voorkeur heeft hoor, zag alleen dat het mij niet zal verbazen als hij er 'gewoon' in staat.
Ik moet het nog maar zien, ben benieuwd of Verbeek straks de 'oudjes' (Landzaat, Tomasson) op de bank durft te zetten.

Ik zou zo gaan voetballen als iedereen fit is:
--------------Makaay-----Biseswar------------
-------------------Tomasson--------------------
----De Guzman----El Ahmadi----Wijnaldum---

Alleen zie ik Verbeek Van Bronckhorst niet zo snel op linksback zetten voor De Cler.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63478568
Maar al die mensen die naar Coruna gaan: geloven jullie er nog een klein beetje in of hadden jullie de kaarten al vóór Nancy en CSCK gekocht?
pi_63478717
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef Crane het volgende:
Maar al die mensen die naar Coruna gaan: geloven jullie er nog een klein beetje in of hadden jullie de kaarten al vóór Nancy en CSCK gekocht?
Nee, ja.
  maandag 24 november 2008 @ 15:11:10 #235
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_63479056
Eigenlijk was het dus maar goed dat we zoveel geblesseerden hadden.
pi_63482305
quote:
Landzaat en Mols maand aan de kant

Denny Landzaat en Michael Mols zijn zeker vier weken uitgeschakeld. Dat meldt Feyenoord maandagmiddag. Medisch onderzoek heeft uitgewezen dat beide spelers een scheuring in hun hamstring hebben opgelopen en een maand moeten toekijken.

Voor Landzaat betekent de uitslag van het onderzoek een nieuwe tegenslag, nadat de middenvelder nog maar een week geleden zijn rentree bij Jong Feyenoord had gemaakt. Daarvoor was hij al lang afwezig geweest wegens hamstringklachten. Op 31 augustus tegen Heracles Almelo (3-1) speelde Landzaat zijn enige wedstrijd.

Mols viel vorige week in de slotfase van het duel met FC Twente (1-1) geblesseerd uit. Aanvankelijk leek daags na de wedstrijd na medisch onderzoek de ernst van de blessure met een verrekking mee te vallen, maar na een volgend onderzoek op maandag bleek de schade met een scheuring toch groter dan verwacht

Diego Biseswar moet nog zeker twee weken toekijken. De spits heeft knieklachten en werkt individueel aan zijn herstel. Indien dit voorspoedig verloopt, dan is de verwachting dat hij over twee weken weer kan aansluiten bij de groepstraining.
pi_63482655

Kneuzen.
pi_63482743
Het gaat maar door bij jullie he.
Zal Landzaat ooit nog fit raken?
pi_63482780
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:12 schreef Crane het volgende:

Kneuzen.
?
pi_63482804
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:51 schreef Crane het volgende:

95% gaat voor het tripje naar Coruna. Als ik zou kunnen zou ik zo gaan, al hadden ze niet eens meer een kans. Maar dat begrijp jij waarschijnlijk toch niet.
pi_63483144
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

?
Landzaat en Mols.
pi_63483174
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef dill het volgende:

[..]

95% gaat voor het tripje naar Coruna. Als ik zou kunnen zou ik zo gaan, al hadden ze niet eens meer een kans. Maar dat begrijp jij waarschijnlijk toch niet.
Wat er is leuk aan een stad waar het bijna even koud als hier is? Ik zou toch liever gaan als het warmer was.
pi_63483193
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:30 schreef Crane het volgende:

[..]

Landzaat en Mols.
Omdat ze geblesseerd zijn, zijn het kneuzen?
  maandag 24 november 2008 @ 17:36:50 #244
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63483306
Ze komen allebei uit A'dam, dus zijn het kneuzen.
Feyenoord!
  maandag 24 november 2008 @ 17:40:49 #245
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63483404
En toch mis ik de balans in de selectie
quote:
--------------------------------------Van Dijk/ Timmer
-----------------------------Bahia/ Hofland/ Derijck/ Vlaar
Tiendalli/ Lucius/ Green/ Buijs----------------------------------De Cler
-------------------------Landzaat/ El Ahmadi----Van Bronckhorst
Fer/Slory/Vincken/Erasmus-------------------------------------Janota/Pedro/Biseswar
-------------------------Bruins/Tomasson/De Guzman/Wijnaldum
----------------------------------------Makaay/Mols
  maandag 24 november 2008 @ 18:08:08 #246
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63484152
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:40 schreef Grulez het volgende:
En toch mis ik de balans in de selectie
[..]

Waar doel je op?
Feyenoord!
  maandag 24 november 2008 @ 18:10:53 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_63484223
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Wat er is leuk aan een stad waar het bijna even koud als hier is? Ik zou toch liever gaan als het warmer was.
Dat is nou het verschil tussen echte supporters en figuren, zoals jij. Ik ga voor de reis en de kaart voor de wedstrijd regel ik daar en anders gewoon de kroeg in.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 24 november 2008 @ 18:11:31 #248
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63484238
Wattamelo is een linksback geloof ik... en je kan natuurlijk rouleren door bijvoorbeeld Wijnaldum controlerend neer te zetten en Van Bronckhorst dan linksback.. Eventueel kan Bahia ook linksback. Erasmus is een spits.

Maargoed, de breedste selectie hebben we inderdaad niet. Of doel je daar niet op?
pi_63484676
Ik heb hiervoor me de Sportweek liggen met het Sportweek-interview met Roy Makaay. Als er intresse is kan ik hem wel inscannen
pi_63484815
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb hiervoor me de Sportweek liggen met het Sportweek-interview met Roy Makaay. Als er intresse is kan ik hem wel inscannen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')