Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kon je het niet internet regelen dan ?
Mensen die niet met hun tijd meegaan
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Nacho. het volgende:
Kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon!
Pwnedquote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
volgende keer maar wat eerder een topic openen want dit had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
Bij jou praten ze tenminste nog. Na 47 minuten in de wacht wordt er opgenomen (hoorde geluid daar) en 5 seconden later opgehangenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Toen was ik pas echt in mijn kontje gefickt.
precies waar jij op kickt.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Jup. Toen ik het bij jou deed was het inderdaad niet per ongeluk.quote:
Op zich heb je dus wel antwoord op je vraag gekregen. Dus eigenlijk heeft de klantenservie je kunnen helpen. En dat het wat lang duurt, dat komt omdat er toevallig wat meer mensen bellen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:
Bel anders evenquote:Op maandag 14 september 2009 18:25 schreef CHEVHB het volgende:
Tot hoelaat kan je bellen naar de klantenservice? Ik moet me pukcode ff weten
Klantenservicequote:Op donderdag 20 november 2008 14:57 schreef Nacho. het volgende:
Denk ik net bel even naar de klantenservice van Hi, sta ik nu godverdomme al een UUR in de wacht!
Ik kan nu ook niet meer ophangen het heeft me al zoveel gekost!
Maar dat is toch niet normaal een UUR godverdomme!!!!
Jij maakt ook altijd wat meequote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Net als jouw Nederlands jaquote:Op maandag 21 september 2009 18:03 schreef -jos- het volgende:
Tering ik wordt steeds doorverbonden en dan kom ik opeens in een wachtrij van 10 minuten, maar weer opgehangen...
En die kutsite van Hi is ook zo fokkin onduidelijk, bah
Is dat van Hi dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:03 schreef kekz het volgende:
wel 0612001200 gebelld?
boeieuh net alsof ik elke post ga controleren op spelvoutenquote:Op maandag 21 september 2009 19:06 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Net als jouw Nederlands jaIk wordt, ga terug naar de basisschool man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |