Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kon je het niet internet regelen dan ?
Mensen die niet met hun tijd meegaan
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Nacho. het volgende:
Kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon!
Pwnedquote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
volgende keer maar wat eerder een topic openen want dit had ik je zo ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:05 schreef Nacho. het volgende:
[..]
Nee overal gezocht kon het niet vinden dus ik denk ik bel even. Het gaat namelijk erover dat het abonnement op naam van me moeder staat en het nummer moet worden overgenomen.
Krijg ik net iemand aan de lijn zegt ze: Ja we hebben het omgezet naar prepaid en dat staat op niemands naam dus je hoefde niet te bellen!!!
Bij jou praten ze tenminste nog. Na 47 minuten in de wacht wordt er opgenomen (hoorde geluid daar) en 5 seconden later opgehangenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Toen was ik pas echt in mijn kontje gefickt.
precies waar jij op kickt.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat pasgeleden bij Ziggo. 50 minuten in de wacht, neemt die troela op....... is mijn verbinding kut waarop ze mij niet hoort. Hangt ze op
Toen was ik pas echt in mijn kontje gefickt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |