Laat dat maar aan sigme over.quote:
Zeg! Gedraag je wat, aanstraant jongquote:
We hebben supermarkten! We hebben geen boeren nodig!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:10 schreef sneakypete het volgende:
Zonder boeren geen eten, jongens.
Wat staat er op het programma?quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik luister naar de Christenen en ga vroeg uit ........ om duivelse muziek te gaan luisteren.
ach, dat is ook zo fabeltje dat zijn eigen leven is gaan leiden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:10 schreef sneakypete het volgende:
Zonder boeren geen eten, jongens.
ik ga ook wel eens af. iets met blauw enzo. dat doe ik dan weer zo min mogelijk en zeker niet op vaste tijden in de morgen. Wat is de natuur toch vaagquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:34 schreef sigme het volgende:
Ik heb kippen, en eieren, en het blijft me een raadsel.
Sommige eieren vormden hanen, en die gaan morgen weer vroeg af.!
Ik zat pas Pauw en Witteman te kijken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ach, dat is ook zo fabeltje dat zijn eigen leven is gaan leiden.
net als met creationisme vs evolutieleer. evolutie kan niet verklaren waar de eerste cellen vandaan komen. Waarom zouden ze dan evolutieleer geloven?
De boer kan niet zeggen of de kip of ei er eerder was. Waarom zou ik dan moeten geloven dat de boer kippen houdt en dat die kippen eieren leggen?
Oja das waar ook, aldi maakt groenten uit het niets. Een soort centrale bankquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We hebben supermarkten! We hebben geen boeren nodig!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:02 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zie boeren vooral als zeer asociaal. Sterker nog ik denk dat het hele Marokkanenprobleem voortkomt uit hun boerenbestaan.
En ga padestoelen rapen.quote:
De laatste 2 jaar heb ik ergens anders overwinterd, voor een groot deel. Dit jaar een hele winter in NL.quote:
Voor ook dat verboden is.quote:
Ik heb vandaag pas mijn handschoenen weer opgezochtquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar heb ik ergens anders overwinterd, voor een groot deel. Dit jaar een hele winter in NL.
Vroeger vond ik het prachtig. terugkijkend ging dat om de periode dat het gewoon koud was maar met blauwe luchten en zon. Of lekker veel sneeuw.
Al het weer waarbij je eigenlijk alleen maar kou, wind, regen, natte sneeuw en dus niks hebt kan ik misen als kiespijn. Helaas is dat 99% van de tijd het geval in de winter dus heb ik alweer zin in het voorjaar.
Gisteren vergeten handschoenen mee te nemen. Moet je in de nacht/ochtend terug. Krijg je natte sneeuw en hagel op je dak. Ik kon nog net de sleutel van de deur omdraaien in het slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |