Ik vond het meer een retardische vraagquote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Was het niet overduidelijk dat dat een retorische vraag was?
Het feit dat Obama straks in het Witte Huis zit, in een land met een blanke meerderheid, is trouwens al voldoende bewijs dat je stelling stupide is.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:54 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dit is het harde bewijs dat Amerikanen de meeste racistische mensen te wereld zijn.Dat er niks aan
Ku Klux Klan word gedaan.Welk volgend land staagt op hun veroverings plannen![]()
In suai Arabie weten ze ook wel raad met het scheiden van bevolkingsgroepenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef MisterGreen het volgende:
Nee dat is Israel.
Waar de staat zo`n 27 discriminerende en racistisch wetten heeft.
Zo mag een Niet Jood niet met een Jood trouwen in Israel.
Ik vraag me ook af wat de bron is, want het is nogal beroerd geschreven. Kruisen........quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Specularium het volgende:
Waar komt dit bericht trouwens vandaan?
Ik denk dat hij niet lang in het Witte Huis zal zitten want ik heb uit betrouwbare bron zijn eerste actie vernomen, de toekomstplannen zijn goedgekeurd.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:59 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Het feit dat Obama straks in het Witte Huis zit, in een land met een blanke meerderheid, is trouwens al voldoende bewijs dat je stelling stupide is.
![]()
![]()
Gejat van zwarte komieken, zoals rock 'n roll gejat is van zwarte artiesten.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef speknek het volgende:
en z'n tweede actie...
[ afbeelding ]
http://www.electricretard.com/0019.htmlquote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef speknek het volgende:
en z'n tweede actie...
[ afbeelding ]
CSA, maar die bestaan niet meer. De KKK was trouwens de militaire vleugel van de partij die nu de eerste afro-Amerikaanse president van de USA heeft voortgebracht. Dat is nog eens ironisch.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:21 schreef Slappy het volgende:
[..]
Welk land is de bedenker van Ku Klux Klan![]()
In Duitsland is het minstens net zo erg.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
In suai Arabie weten ze ook wel raad met het scheiden van bevolkingsgroepen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat maakt het massaal op Obama stemmen niet minder racistisch.
Link?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Shivo het volgende:
Dat slaat ook als een tang op een varken, aangezien ongeveer hetzelfde percentage zwarten op John Kerry stemde.
Ga zelf maar zoeken, www.cnn.com. 95% op Obama versus 90% op Kerry.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:18 schreef Shivo het volgende:
Ga zelf maar zoeken, www.cnn.com. 95% op Obama versus 90% op Kerry.
quote:No Results
We did not find News results for "Niggers vote kerry". We recommend that you try the following:
Check your spelling
Special characters are not allowed
Try more general words
Try using synonyms or different words in your search
Try using fewer words; your search may be too specific
Die blanke meerderheid heeft wellicht een andere motivatie dan de zwarte meerderheid om op Obama te stemmen. Het racistische motivatie van de zwarte meerderheid staat nog steeds overeind, omdat die in beginsel niets te maken heeft met de motivatie van de blanken om op Obama te stemmen.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef Shivo het volgende:
[..]
Het feit dat die zwarte meerderheid ook op een blanke kandidaat had gestemd maakt het niet minder racistisch? Weet je eigenlijk wel wat racistisch betekend?
Bron is Telegraaf en Adquote:Op donderdag 20 november 2008 16:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de bron is, want het is nogal beroerd geschreven. Kruisen........
Waarom is dit het harde bewijs?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:54 schreef Slappy het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Obama__.html?p=5,2
Dit is het harde bewijs dat Amerikanen de meeste racistische mensen te wereld zijn.Dat er niks aan
Ku Klux Klan word gedaan.Welk volgend land staagt op hun veroverings plannen![]()
Hier klopt geen balzak van.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef MisterGreen het volgende:
Nee dat is Israel.
Waar de staat zo`n 27 discriminerende en racistisch wetten heeft.
Zo mag een Niet Jood niet met een Jood trouwen in Israel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |