abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:17:17 #241
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63521622
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_63522163
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

en zeker niet slecht ook. Nu ben ik wel iemand van.. klinkt leuk, maar cd hoef ik er niet van te hebben, als het om metal gaat, maar optredens zijn toch altijd wel geinig om te bezoeken.

edit:

zeker als het gaat om een Schiedamse zangeres
Ik vind alicey een geweldig mens, maar als ze een zangcarriere begint, zorg ik ervoor dat ik doof wordt
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:03:15 #243
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_63523207
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

en zeker niet slecht ook. Nu ben ik wel iemand van.. klinkt leuk, maar cd hoef ik er niet van te hebben, als het om metal gaat, maar optredens zijn toch altijd wel geinig om te bezoeken.

edit:

zeker als het gaat om een Schiedamse zangeres
Ik koop sowieso weinig cd's. Ik ben er zo eentje die vind dat ie al genoeg geld uit geeft aan concerten.

@Witchfynder: wat vind je van dit nummer

dinsdag 25 november 2008 @ 23:28:05 #244
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63523988
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik vind alicey een geweldig mens, maar als ze een zangcarriere begint, zorg ik ervoor dat ik doof wordt

leuk leuk ... (maar ik had t natuurlijk over Monica )

ennuh.. nu jullie hier toch zijn. weten jullie of Dis nog bestaat/speelt? Blijft erg lekkere cd .
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:31:57 #245
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63524108
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Hey dude. We komen naar je optreden
Cool! . .

Oh en eten bij Sumo was heerlijk .

Jammer dat Imp ermee gekapt is. Had dan liever X-tinXion zien sneuvelen. Imp was tenminste nog progressieve muziek, X-tinXion is meer een best of Bay Area. Tja, dan luister ik liever de bands van daar .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:34:34 #246
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63524176
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:03 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Ik koop sowieso weinig cd's. Ik ben er zo eentje die vind dat ie al genoeg geld uit geeft aan concerten.

@Witchfynder: wat vind je van dit nummer

Ik ben zelf geen fan van Opeth. Ik schaar hun onder het type band "wel goed, maar niet leuk". Dream Theater zet ik daar ook onder .
Heb wel 3 bandleden die ontzettend fan zijn van Opeth, vooral onze drummer, dus sluit niet uit dat er Opethinvloeden in onze muziek te horen zijn. Ik herken ze echter niet, want ik luister niet naar Opeth .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:38:18 #247
159979 G.Fawkes
pi_63524291
Ik zou Opeth nooit scharen onder leuk idd. Opeth is een bloedserieuze band en een van mijn favoriete bands maar leuk is het niet. Heerlijk daarentegen wel

En ik ken jullie niet goed genoeg om de invloeden van andere bands te horen. Ik ga er eens op letten.

Ken je Tracktor trouwens? De drummer van mindscan speelt erin. Daar ben ik ook ooit aangenaam door verrast.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:46:41 #248
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63524523
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zou Opeth nooit scharen onder leuk idd. Opeth is een bloedserieuze band en een van mijn favoriete bands maar leuk is het niet. Heerlijk daarentegen wel

En ik ken jullie niet goed genoeg om de invloeden van andere bands te horen. Ik ga er eens op letten.

Ken je Tracktor trouwens? De drummer van mindscan speelt erin. Daar ben ik ook ooit aangenaam door verrast.
Ik ben benieuwd of je het hoort. Recensisten namelijk niet. Die beweren er Finntroll in te horen, maar volgens mij weten ze het niet en hebben ze gewoon "folk metal" zitten googlen. .

Nee, die band ken ik niet. Ik ken Mindscan amper. .
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:54:58 #249
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63524714
Mindscan ... geinig om te zien, maar leuk ... mwa...

aaaaaaaaanyway.. dit is eigenlijk een varkapte topic kaap .

ROTTERDAM hebben we t over
  woensdag 26 november 2008 @ 00:21:04 #250
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63525272
Zolang ze uit Rotterdam komen of in Rotterdam spelen mag het! .

Nog een goede Rotterdamse metalband: Roadkill! We zitten in hun oefenruimte. En dat is tof. Zo. Daar. Lekker puh. . .
  woensdag 26 november 2008 @ 06:48:34 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_63527321
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Alsof de gemiddelde consument op straat weet dat een uitgegeven euro bij V&D, hema of Bijenkorf in dezelfde portemonnee beland.
Daar is de consument ook niet in geïnteresseerd en terecht. De consument zoekt bepaalde producten en koopt die als hij die vindt.
pi_63528599
quote:
Op woensdag 26 november 2008 06:48 schreef Alicey het volgende:

[..]

Daar is de consument ook niet in geïnteresseerd en terecht. De consument zoekt bepaalde producten en koopt die als hij die vindt.
Isegrim had mij gewezen op een southpark aflevering met Wallmart die ik eens moest kijken

Dr is een southpark aflevering over wallmart die je eens moet kijken
  woensdag 26 november 2008 @ 19:03:46 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_63543127
Welk seizoen is dat?
  woensdag 26 november 2008 @ 19:49:41 #255
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_63544326
Hijs leuk
  donderdag 27 november 2008 @ 00:54:10 #257
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63553863
en hoe wij doorbouwen. zelfs met Rotterdamse humor.:
quote:
Na het hoogste nu het langste
Door ABDEL ILAH RUBIO
ROTTERDAM - Na het hoogste gebouw krijgt Rotterdam ook het langste gebouw van Nederland en misschien wel van heel Europa.

Het gebied tussen het Marnix College en de Mevlanamoskee wordt in zijn geheel opgeslokt door het 800 meter lange gebouw dat Humanitas aan de Essenburgsingel wil neerzetten. FOTO CEES KUIPER
Zorginstelling Humanitas heeft plannen voor een bijna 800 meter lang multifunctioneel complex aan de Essenburgsingel, langs de spoorbaan tussen de Mevlanamoskee en de Diergaardetunnel.

Het gebouw zou even lang worden als bijvoorbeeld de Coolsingel of de Boompjes. In het complex komen 600 koop- en huurwoningen voor onder meer ouderen, bedrijfsruimten, restaurants, sportvoorzieningen en een park. Humanitas is momenteel in onderhandeling met de NS over de grondaankoop.

De zorginstelling heeft inmiddels ook een aantal partijen benaderd om mee te doen. Volgens directeur Hans Becker zijn dat onder meer wooncorporatie Maasdelta en bouwmaatschappij Kondor Wessels. Bureau KuiperCompagnons zorgt voor het ontwerp.

Het gebouw zal zo’n 200 miljoen euro kosten. Directeur Becker van Humanitas verwachtgeen problemen met de financiering.Hij hoopt eind volgend jaar of begin 2010 de eerste paal te slaan voor het architectonische hoogstandje.
en dan deze nog ..

http://www.ad.nl/rotterda(...)lek_nieuwe_Kuip.html

en deze :
http://www.ad.nl/rotterda(...)d_met_Maaswater.html

en dat is 80% van t rotterdamse nieuws .... bouwen bouwen ... (en verkeerde artikel over misquotes over subsidies voor popzalen)

[ Bericht 4% gewijzigd door ebeaydojraes op 27-11-2008 01:00:54 ]
pi_63557890
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
en hoe wij doorbouwen. zelfs met Rotterdamse humor.:
[..]

en dan deze nog ..

http://www.ad.nl/rotterda(...)lek_nieuwe_Kuip.html

en deze :
http://www.ad.nl/rotterda(...)d_met_Maaswater.html

en dat is 80% van t rotterdamse nieuws .... bouwen bouwen ... (en verkeerde artikel over misquotes over subsidies voor popzalen)
Och, engerd Sorensen stond anders met een flink artikel voorop en achterin de Rotterdam Metro. Een voormalig LR lid, ontslagen, had schulden, aan lager wal geraakt, door dr koopwoning geen recht op een uitkering, en volgens Zeurensen geen hulp ontvangen van de gemeente (volgens de gemeente wel). Nu is Sorensen boos op de gemeente.

Ik dacht: Dat is toch precies wat ze willen? (gekleurde!) mensen geen uitkering geven en lekker hun eigen boontjes laten doppen? Dan is ze dus hooguit slachtoffer geworden van dr eigen partij
pi_63559690
Vanaf 1 december dus ook Rotterdammer

edit: ff gemeente bellen doet wonderen over al die formuliertjes.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2008 11:24:09 ]
  donderdag 27 november 2008 @ 11:27:28 #260
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_63560843
Als je in Rotterdam gaat wonen en je huurt, heb je een verhuurdersverklaring nodig. Laat dat door je huisbaas (if applicable) ondertekenen.
pi_63560952
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:27 schreef Stpan het volgende:
Als je in Rotterdam gaat wonen en je huurt, heb je een verhuurdersverklaring nodig. Laat dat door je huisbaas (if applicable) ondertekenen.

Je brengt het zo makkelijk

Je hebt een huisvestingsvergunning nodig, en die huisvestingsvergunning die kan je 3 maanden voor je je woning in gaat aanvragen. In de tussentijd mag je officieel niet in je woning wonen Deze huisvestingsvergunning moet door de aanstaande huurder en de verhuurder getekend worden en worden goedgekeurd door de gemeente.

Naja, dit topic zal meer duidelijkheid scheppen: Huisvestingsvergunning Rotterdam...
pi_63561201
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je hebt een huisvestingsvergunning nodig, en die huisvestingsvergunning die kan je 3 maanden voor je je woning in gaat aanvragen. In de tussentijd mag je officieel niet in je woning wonen Deze huisvestingsvergunning moet door de aanstaande huurder en de verhuurder getekend worden en worden goedgekeurd door de gemeente.

Naja, dit topic zal meer duidelijkheid scheppen: Huisvestingsvergunning Rotterdam...
Nou volgens mij hoef ik die dus niet, is alleen maar in sommige deelgemeenten trouwens. Heb gelijk ff de verhuurder gebeld, en die stuurt met het contract meteen verhuurdersverklaring mee.
Nu ff opzoeken of je huisvestingsvergunning nodig heb in Lombardijen
pi_63561305
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou volgens mij hoef ik die dus niet, is alleen maar in sommige deelgemeenten trouwens. Heb gelijk ff de verhuurder gebeld, en die stuurt met het contract meteen verhuurdersverklaring mee.
Nu ff opzoeken of je huisvestingsvergunning nodig heb in Lombardijen
De hele wijken:

Carnisse, Oud Charlois, Tarwewijk en Hillesluis.

Zuid:

Putsebocht, Strevelsweg, Dordtselaan, Hillevliet, Slaghekstraat, Riederstraat, Moerkerkestraat, Borselaarstraat, Bas Jungeriusstraat, Katendrechtse Lagedijk, Groene Hilledijk (ten noorden van de Strevelsweg).
pi_63561464
Zag het ook, maar ik lig net wat zuidelijker dan dat, Groene HIlledijk is wel in de buurt, maar als je het kaartje kijkt, val ik er net buiten
pi_63561643
wbt regelgeving: Wees blij
  donderdag 27 november 2008 @ 19:26:07 #266
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63573288
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Och, engerd Sorensen stond anders met een flink artikel voorop en achterin de Rotterdam Metro. Een voormalig LR lid, ontslagen, had schulden, aan lager wal geraakt, door dr koopwoning geen recht op een uitkering, en volgens Zeurensen geen hulp ontvangen van de gemeente (volgens de gemeente wel). Nu is Sorensen boos op de gemeente.

Ik dacht: Dat is toch precies wat ze willen? (gekleurde!) mensen geen uitkering geven en lekker hun eigen boontjes laten doppen? Dan is ze dus hooguit slachtoffer geworden van dr eigen partij
tis en blijft een relschoppert. Maar het WAS een succesvol zwarte zakenvrouw.. Gaat Sorensen er meer om dat ie zelf strals weinig kans maakt op een baan omdat ie van LR is ... dan zeg ik.. als jullie gezamelijk niet aan een baan komen, dan begin je je eigen zaak .
  donderdag 27 november 2008 @ 19:46:42 #267
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63573887
Ronald Sörensen was mijn mentor in de brugklas en mijn geschiedenisleraar in de derde. .
pi_63573989
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je hebt een huisvestingsvergunning nodig, en die huisvestingsvergunning die kan je 3 maanden voor je je woning in gaat aanvragen.
Een huisvestingsvergunning geldt alleen voor een aantal specifieke straten. Voor de rest van Rotterdam voldoet een verhuurdersverklaring.
  donderdag 27 november 2008 @ 19:57:39 #269
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63574291
en daar ben je blij mee????
pi_63574791
quote:
Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ronald Sörensen was mijn mentor in de brugklas en mijn geschiedenisleraar in de derde. .
arme, arme jongen.
  donderdag 27 november 2008 @ 22:29:48 #271
159979 G.Fawkes
pi_63580068
quote:
Op donderdag 27 november 2008 19:46 schreef Witchfynder het volgende:
Zo'n verbitterde haatdragende man kan ook alleen maar uit het onderwijs komen...
pi_63581874
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:29 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Zo'n verbitterde haatdragende man kan ook alleen maar uit het onderwijs komen...
!
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:02:10 #273
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_63583229
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

arme, arme jongen.
Nee, hij was juist een ontzettend goede docent en fijne en grappige mentor. Dat hij later de politiek in is gegaan heeft mij toen wel verbaasd.
  vrijdag 28 november 2008 @ 08:46:32 #274
159979 G.Fawkes
pi_63586413
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:13 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

!
Ho ho! Hoe je wordt hangt volledig af van hoe je als mens in het leven staat. Ook de leukste mensen (kunnen) komen uit het onderwijs. Maar voor mensen die uit zichzelf al negatief zijn en weinig kunnen verdragen, raken in het onderwijs wel snel verbitterd, imo...
pi_63587726
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

quote:
De gemeente Rotterdam ontkent dat ex-wethouder Rabella de Faria (Leefbaar Rotterdam) een zwervend bestaan door de stad heeft geleid. Het stadsbestuur vindt het jammer dat haar persoonlijk dossier 'op straat ligt'. De gratis krant Metro schreef gisteren dat de ex-wethouder na haar vertrek in 2004 uit het stadsbestuur dakloos was geraakt en enige tijd door de stad zou hebben gezworven.

Volgens de gemeente is dat onjuist en heeft zij De Faria toen ze dakloos werd direct geholpen met een tijdelijke woning. Van daaruit zou ze zijn verhuisd naar een woning in de wijk Prins Alexander. Ze zou nooit op straat hebben gezworven.

De gemeente 'betreurt de berichtgeving' over de oud-wethouder, die in 2001 nog werd uitgeroepen tot zakenvrouw van het jaar. De dienst Sociale Zaken en Werkgelegenheid in de Maasstad heeft volgens de gemeente 'tot op de dag van vandaag' contact met De Faria en helpt haar bij het vinden van een nieuwe baan.

Leefbaar Rotterdam-voorman Ronald Sørensen spreekt in de krant het vermoeden uit dat de vermeende teloorgang van de ex-wethouder te maken heeft met het feit dat zij 'van de verkeerde partij' is.
Toevoeging in de Metro was nog dat ze per brief bevestigd hadden gekregen van De Faria dat ze inderdaad nooit dakloos is geweest. Zeurensen liep dus om niets heisa te trappen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:54:40 #276
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63587864
voor kerst mijn geld terug uit ijsland
pi_63587996
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:54 schreef Fugie het volgende:
voor kerst mijn geld terug uit ijsland
Das wel beter nieuws

Kan je gelijk een Bjork cd kopen
pi_63588178
Iemand enig idee voor wat goede (grote) supermarkten of food-winkels omgeving Dumasstraat/Pascalweg/Spinozaweg?
pi_63588271
Kwartier fietsen naar de jumbo?
pi_63588555
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kwartier fietsen naar de jumbo?
Is dat die op de kop van zuid? En moet volgens google maps op de spinozaweg een C1000 zitten, iemand ervaringen ermee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')