Nu werk ik korter dan 1 jaar - en heb deze formulieren dus nog niet.Kan ze wel die van mn vorige werkgever gevenquote:De definitieve aanslag inkomstenbelasting (formulier IB-60) en/of
de jaaropgave(n) van de werkgever(s).
Als je dit hebt zou ik het alvast opsturen, en ze verzoeken je te laten weten of dit voldoende is. Ze willen uiteindelijk je inkomen zien.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verklaring is niet echt een werkgeversverklaring, omdat die pas na 6 of 9 maanden werkend te zijn gegeven wordt. Het gaat dus echt om "wij geven aan dat Dhr van Wisse werkzaam is bij blaat en daar 1875 br/maand verdient als systeembeheerder, was getekend..".
Zou dat toereikend zijn?![]()
Gemeente Rotterdam geeft verder niet aan hoeveel je moet verdienen oid (dat is de reden dat ik mij niet bij vesteda in kon schrijven voor de Boompjes). Neem dus aan dat dit genoeg is? (hoop ik
).
Jaaropgave van 2007 is dus geen probleemquote:De definitieve aanslag inkomstenbelasting (formulier IB-60) en/of
de jaaropgave(n) van de werkgever(s).
Dit is iets lastiger ivm het korte dienstverband, maar ik heb dus wel een verklaring van de uitzendinstantie.quote:Wanneer het inkomen van het huishouden nu hoger
is dan vorig jaar:
De maandopgaven (loonstrookjes) van het inkomen in de afgelopen
drie maanden, van alle leden van het huishouden èn een bank- of
giroafschrift waarop de laatste bijschrijving van het inkomen staat.
Ga je je vestigen in één van de gebieden waarvoor een huisvestingsvergunning verplicht is ( de hotspots) ? Want voor zover ik weet hoef je die voor de andere gebieden niet te hebben, tenzij je aanspraak wil maken op huursubsidie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op een andere site, ook van de gemeente Rdam, staat "neem bewijs van inkomen" mee. Ook dat is geen probleem...
Ik vraag mij echt af in hoeverre ze moeilijk zullen doen
Het zal wel meevallen daar met de eisen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dordtselaan, dat is geloof ik de hotspot der hotspots
Dat snap ik, maar opzich heb ik alle papieren toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:24 schreef JoPiDo het volgende:
ik voel de liefde stromen!
mijn reacties zijn overigens niet gemeen of verkeerd bedoelt, maar het is niet fijn als fout loopt
dus als ik kom met mn stapel kopietjes dan is er geen probleem?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb toevallig de laatste maanden ook met de Gemeente Rotterdam mogen kletsen over mijn eigen huisvestingsvergunning. Ik woonde al lang in het huis voor ik me kon inschrijven door die kutvergunning. Enige kutte was dat ik drie keer andere formulieren naar huis mee kreeg voor ik de goede formulieren ontving. Kutjes bij de gemeente snappen niets ervan blijkbaar.
In ieder geval, ik heb hem ingevuld en ingeleverd. Totaal geen andere documenten erbij. Geen bewijs van inkomen. Niets. Alleen een kopie van mijn ID-kaart. Het duurde een paar weken en toen kreeg ik bevestiging van inschrijving. 4 maanden nadat ik ben verhuisd.
quote:Je geeft niet aan waar je gaat wonen aan de Dordtselaan. Deze straat is verdeeld voor de Deelgemeente Charlois en de Deelgemeente Feijenoord. Daardoor kan ik nu niet aangeven waar u de aangifte moet doen
Neem inderdaad de verklaring van de werkgever mee. Het is voor u handig om de vergunning gelijk aan te vragen met de adreswijziging. Dus niet vooraf. En daarbij moet inderdaad een gedeelte door de eigenaar ingevuld worden. Als u de woonvergunning vooraf aan wilt vragen zal dat geregeld moeten worden door WonenMVM, en niet bij ons.
quote:Het is inderdaad een onderdeel van onze deelgemeente. Ik wil u er wel op wijzen dat op het adres dat u aangeeft al 2 personen ingeschreven staan.
Met vriendelijke groet,
quote:Ik weet niet of deze mensen er feitelijk nog wonen. Als dit niet zo is kunt u dit aangeven bij de aangifte van verhuizing, Dan wordt er een onderzoek gestart waar deze mensen daadwerkelijk verblijven, het kan 3 maanden duren voordat dit onderzoek afgerond is. Of deze mensen komen zelf hun adreswijziging doorgeven, en dan is alles gelijk geregeld en staat u als de huisvestigingsvergunning rond is alleen ingeschreven.
Met vriendelijke groet
Daar woon ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dordtselaan, dat is geloof ik de hotspot der hotspots
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |