wat is er mis met waterfrontquote:Op maandag 24 november 2008 19:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
waterfront is alles behalve tof, maar ik kom er toch veuls te vaak.
mwa... dat ligt eerder aan het bandje wat speelt, dan aan de zaal.quote:
"Pernis" noemt men dat.quote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gadverdamme, stinkt het bij jullie buiten ook zo? Er hangt hier echt een hele ranzige zware lucht
Ah, je post er ook zie ikquote:Op maandag 24 november 2008 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"hoe scheer ik zonder bultjes?" in sex ofzo
Dat is wel waar ja. Ik heb een tijdje terug wel een grappige band gezien daar. Ze heette Tracktorquote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze boeken te weinig metal. Dat is voor elke zaal onvergeeflijk..
Is mij allemaal iets te 'hip'.quote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
't Kasteel.. proest.. over sfeerloos gesproken ...en onbereikbaar.
aaaaaaaanyway. je hebt nu dus weer Watt en daarnaast kan je de Maassilo ook altidj nog meerekenen. Kan je ook aardig feessie bouwen.
Liep net langs het Groothandelsgebouw en daar stonden overal bordjes `roken en open vuur verboden´ en liepen er wat brandweermannen, politie en stonden wat busjes van Eneco en rook het ook niet echt lekker...quote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gadverdamme, stinkt het bij jullie buiten ook zo? Er hangt hier echt een hele ranzige zware lucht
zal wel iets lek zijn ofzo.. jakkiequote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Liep net langs het Groothandelsgebouw en daar stonden overal bordjes `roken en open vuur verboden´ en liepen er wat brandweermannen, politie en stonden wat busjes van Eneco en rook het ook niet echt lekker...
quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Liep net langs het Groothandelsgebouw en daar stonden overal bordjes `roken en open vuur verboden´ en liepen er wat brandweermannen, politie en stonden wat busjes van Eneco en rook het ook niet echt lekker...
Ah, dat verklaart het. Het leek wel of er hier iets IN huis zo meurde, maar gelukkig kwam het van buiten. Anders had ik echt een keer opzoek moeten gaan naar die ene muis die hier gespot wasquote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die ruiken licht naar kattenvoerquote:Op maandag 24 november 2008 21:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. Het leek wel of er hier iets IN huis zo meurde, maar gelukkig kwam het van buiten. Anders had ik echt een keer opzoek moeten gaan naar die ene muis die hier gespot was.
Ik was gisteren voor het eerst in Watt en vond het eigenlijk best leuk.quote:
Precies. Ik moet nu dus helemaal naar fokking Alphen aan den Rijn om mijn beste vriendin te zien optreden vrijdag. Sheesh!quote:Op maandag 24 november 2008 21:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Ik heb een tijdje terug wel een grappige band gezien daar. Ze heette Tracktor(wie verzint het)
Ook ooit After Forever maar het is mager ja qua Metal.
welke band?quote:Op maandag 24 november 2008 23:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies. Ik moet nu dus helemaal naar fokking Alphen aan den Rijn om mijn beste vriendin te zien optreden vrijdag. Sheesh!.
pffffffffffquote:Op maandag 24 november 2008 23:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zo, morgen boodschappen-doen-dag. Eerst de markt aandoen, daarna naar de Aldi en daarna naar de Bas
.
Jij koopt je eten enkel bij thuisbezorgd.nl?quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
pffffffffff
ik wordt al moe als ik dat lees
Nee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij koopt je eten enkel bij thuisbezorgd.nl?
Ik wil A New Dawn nog een keer zien. Die stonden een keer in waterfront. Jezus die chick kan gruntenquote:
Dan wil je ze niet meer zien, want Monica is weg bij de band.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wil A New Dawn nog een keer zien. Die stonden een keer in waterfront. Jezus die chick kan grunten
Monica heet de gruntster dus. Ze heeft echt een geweldige grunt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dan wil je ze niet meer zien, want Monica is weg bij de band.. Maar je hebt geluk, want ze heeft nog een band waarin ze grunt. Ben de naam alleen even kwijt.
Ik zou op de tweede link in mijn signature klikken, dan kom je erachter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Monica heet de gruntster dus. Ze heeft echt een geweldige grunt.
laat me weten als je achter de bandnaam komt.
Wat voor muziek speelt jouw band eigenlijk?
Hey! Jullie ken ik. Kicke bandquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou op de tweede link in mijn signature klikken, dan kom je erachter..
Oh ja?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey! Jullie ken ik. Kicke bandGoede muziek gast
heb je myspace doorgemaild naar een vriend met een beetje geluk heb je twee nieuwe groupies op 19 decemberquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh ja?. Thanks! Kom eens een keer naar een gig. Altijd leuk om fokkers in het publiek te hebben.
.
*kuch 19 december, baroeg kuch *
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
heb je myspace doorgemaild naar een vriend met een beetje geluk heb je twee nieuwe groupies op 19 december
Eerder een Monica topic. Die dame is cutequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Binnenkort een Conorachtopic in KPD?.
.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eerder een Monica topic. Die dame is cute
Ik ging er niet vanuit dat ze onaardig was. misschien met een B&H topic voor haar makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
En een stuk aardiger dan je misschien verwacht als je haar zo bezig ziet..
.
heb je dr nummer?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:32 schreef Witchfynder het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet.
Ben haar al een keer in een rock chick topic tegen gekomen..
Neequote:
Due basement is te vet. En ik heb idd jullie cd daar zien liggenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Maar kom haar nog weleens tegen in de Metal Basement in de Sounds.
. Daar liggen AND's en onze CD te koop, dus zij en drummer Peter checken daar nog weleens. Plus dat zij ontzettend metal is en die kelder ook.
.
Alleen zien liggen idd en toen zei ik tegen die vriend: die band heb ik wel eens gehoord. Die zijn best goed. Maar ik koop weinig cd's. Ga wel bijna elke maand naar minimaal 1 concertquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:09 schreef Witchfynder het volgende:
Alleen zien liggen?.
.
Ja, ga maar posten dan.. Stake-out met pizza
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |