Toen wij er waren lag'ie alleen maar met zn reet richting het raamquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzz.. ik was deze foto btw helemaal vergeten online te zetten:
[ afbeelding ]
Volgens mij typte je dit echt met je mouwen opgestroopt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind dat I ROTterdam ook niets. Niks mis met zelfspot, we weten allemaal wel dat Rotterdam behoorlijk ongezellige stukken kennen die zeker verbeterd moeten worden en dat we geen 'duidelijk' centrum hebben, maar het probleem is dat in deze campagne de nadruk voor 95% wordt gelegd op het feit dat Rotterdam een lelijke stinkende kutstad zou zijn en voor 5% op het feit dat er over 10 jaar wellicht wel wat moois uit ontstaat.
We zijn toch de stad van geen nonsense? Dan leven we toch in het hier en nu en niet slechts naar de toekomst toe? We hebben genoeg om nu trots op te zijn, en da's niet alleen tastbaar in de vorm van gebouwen en bruggen, maar ook gewoon de spirit en vechtlust die Rotterdam heeft.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij typte je dit echt met je mouwen opgestroopt.![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij typte je dit echt met je mouwen opgestroopt.![]()
mogguhquote:
werk in n huis voor gehandicapte mensen... die kun je nou eenmaal nie int weekend alleen latenquote:
Wat en tuig.quote:Op zondag 23 november 2008 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werk in n huis voor gehandicapte mensen... die kun je nou eenmaal nie int weekend alleen latenze slopen de boel en plunderen de kasten
ja he...quote:
Schijn bedriegt, ze smeden op dit moment een complot voor een staatsgreep.quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja he...
maar nu zitten ze allemaal keihard sinterklaasliedjes te zingen![]()
volgens mij is het een dekmantel
quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, ze smeden op dit moment een complot voor een staatsgreep.
Chocolademelk, goed ideequote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel als je op de bank zit met de verwarming hoog met zelfgebakken speculaas en zelfgemaakte chocolademelk met slagroom en dan een beetje stiekem huisgenoten uitlachen die over de loopplank uitglijden
Isegrim, lees je mee?quote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel als je op de bank zit met de verwarming hoog met zelfgebakken speculaas en zelfgemaakte chocolademelk met slagroom en dan een beetje stiekem huisgenoten uitlachen die over de loopplank uitglijden
Wattan?quote:Op maandag 24 november 2008 12:05 schreef Fugie het volgende:
chaos op centraal vanochtend
ben om 9 uur maar naar huis gegaan en heb de auto gepakt
Daar merkte je niks? Of kan RR nog steeds niet slechter dan normaal rijden?quote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wattan?
* LeeHarveyOswald moest met RandstadRail
Sterker nog, daar kom ik iedere dag langsquote:Op maandag 24 november 2008 13:08 schreef Fugie het volgende:
er ging 1 pendeltrain naar den haag per uur
En bij de ns wisten ze niet precies welk spoor, elk omroepbericht was het weer een andere
En als je met de randstadrail bent gegaan ben je langs mijn huis gekomen
* Fugie gaat de gordijnen enzo maar eens dicht doenquote:Op maandag 24 november 2008 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sterker nog, daar kom ik iedere dag langs
* LeeHarveyOswald zet straks zn kijk-door-kleding-en-dus-ook-gordijnen-bril op!quote:Op maandag 24 november 2008 13:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie gaat de gordijnen enzo maar eens dicht doen
Ook heel handig in de Baroeg zo'n brilquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald zet straks zn kijk-door-kleding-en-dus-ook-gordijnen-bril op!
quote:Op maandag 24 november 2008 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ook heel handig in de Baroeg zo'n bril.
gelukkig schaam ik me niet voor mijn lichaamquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald zet straks zn kijk-door-kleding-en-dus-ook-gordijnen-bril op!
Ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
dat hebben ze in baroeg inderdaad veel, haarvalt me iedere keer weer op!
Ik kom net vanuit Leiden en er reden rond half 5 nog steeds zogenaamde pendeltreinenquote:Op maandag 24 november 2008 13:08 schreef Fugie het volgende:
er ging 1 pendeltrain naar den haag per uur
En bij de ns wisten ze niet precies welk spoor, elk omroepbericht was het weer een andere
En als je met de randstadrail bent gegaan ben je langs mijn huis gekomen
"hoe scheer ik zonder bultjes?" in sex ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 14:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik niet. Of is dat een gesprek voor een ander subforum?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |