Chocolademelk, goed ideequote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel als je op de bank zit met de verwarming hoog met zelfgebakken speculaas en zelfgemaakte chocolademelk met slagroom en dan een beetje stiekem huisgenoten uitlachen die over de loopplank uitglijden
Isegrim, lees je mee?quote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wel als je op de bank zit met de verwarming hoog met zelfgebakken speculaas en zelfgemaakte chocolademelk met slagroom en dan een beetje stiekem huisgenoten uitlachen die over de loopplank uitglijden
Wattan?quote:Op maandag 24 november 2008 12:05 schreef Fugie het volgende:
chaos op centraal vanochtend
ben om 9 uur maar naar huis gegaan en heb de auto gepakt
Daar merkte je niks? Of kan RR nog steeds niet slechter dan normaal rijden?quote:Op maandag 24 november 2008 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wattan?
* LeeHarveyOswald moest met RandstadRail
Sterker nog, daar kom ik iedere dag langsquote:Op maandag 24 november 2008 13:08 schreef Fugie het volgende:
er ging 1 pendeltrain naar den haag per uur
En bij de ns wisten ze niet precies welk spoor, elk omroepbericht was het weer een andere
En als je met de randstadrail bent gegaan ben je langs mijn huis gekomen
* Fugie gaat de gordijnen enzo maar eens dicht doenquote:Op maandag 24 november 2008 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sterker nog, daar kom ik iedere dag langs
* LeeHarveyOswald zet straks zn kijk-door-kleding-en-dus-ook-gordijnen-bril op!quote:Op maandag 24 november 2008 13:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie gaat de gordijnen enzo maar eens dicht doen
Ook heel handig in de Baroeg zo'n brilquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald zet straks zn kijk-door-kleding-en-dus-ook-gordijnen-bril op!
quote:Op maandag 24 november 2008 13:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ook heel handig in de Baroeg zo'n bril.
gelukkig schaam ik me niet voor mijn lichaamquote:Op maandag 24 november 2008 13:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald zet straks zn kijk-door-kleding-en-dus-ook-gordijnen-bril op!
Ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
dat hebben ze in baroeg inderdaad veel, haarvalt me iedere keer weer op!
Ik kom net vanuit Leiden en er reden rond half 5 nog steeds zogenaamde pendeltreinenquote:Op maandag 24 november 2008 13:08 schreef Fugie het volgende:
er ging 1 pendeltrain naar den haag per uur
En bij de ns wisten ze niet precies welk spoor, elk omroepbericht was het weer een andere
En als je met de randstadrail bent gegaan ben je langs mijn huis gekomen
"hoe scheer ik zonder bultjes?" in sex ofzoquote:Op maandag 24 november 2008 14:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik niet. Of is dat een gesprek voor een ander subforum?
.
wat is er mis met waterfrontquote:Op maandag 24 november 2008 19:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
waterfront is alles behalve tof, maar ik kom er toch veuls te vaak.
mwa... dat ligt eerder aan het bandje wat speelt, dan aan de zaal.quote:
"Pernis" noemt men dat.quote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gadverdamme, stinkt het bij jullie buiten ook zo? Er hangt hier echt een hele ranzige zware lucht
Ah, je post er ook zie ikquote:Op maandag 24 november 2008 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
"hoe scheer ik zonder bultjes?" in sex ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |