Stel ook niet van die ingewikkelde vragen dan om 22:30 vrijdagavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is toch geen werkwoord slimpie
Je hoeft ze niet nu te beantwoorden hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stel ook niet van die ingewikkelde vragen dan om 22:30 vrijdagavond![]()
Het is een doodlopend straatje en ik kan me niet voorstellen dat je er doorheen fietst als je door Maassluis fietst, tenzij je er moet zijn. Er is over het algemene geen kip op straat daar. Die flatjes bij het Palet enzo, die jij misschien bedoelt, daar ga ik dus niet wonenquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik door Maassluis fiets vind ik het altijd eigenlijk een groot pauperstuk![]()
Ja tjeempie, zo goed ken ik Maassluis nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het is een doodlopend straatje en ik kan me niet voorstellen dat je er doorheen fietst als je door Maassluis fietst, tenzij je er moet zijn. Er is over het algemene geen kip op straat daar. Die flatjes bij het Palet enzo, die jij misschien bedoelt, daar ga ik dus niet wonen
Tsssssk bijdehand konijntjequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet nu te beantwoorden hoor
Ik ook nog niet (kom zelf uit Den Haag), maar het is in ieder geval geen pauperwijk waar we heen gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja tjeempie, zo goed ken ik Maassluis nu ook weer niet.Ik ken het alleen van het doorheen fietsen op weg naar strand.
Dat ja.quote:Op zaterdag 22 november 2008 04:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
Maassluis is toch één grote pauperwijk?
Lees het manifesto op http://www.irotterdam.com/Site%202/Manifesto.html dan begrijp je het wat beterquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:03 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het ook een beetje raar eik.Wat is rotten dan?
Dat hullie het in 020 doen (wat ik overigens een succesvolle campagne vind, zeker richting het buitenland!) betekent nog niet dat we het hoeven te pikken. We kunnen ook zelf iets bedenken.
Een vorm van zelfspot met een kern van waarheid en zelfkennis.quote:I Rotterdam is the antidote for a brand for the city and people of Rotterdam. We don’t need a brand. In saying or expressing I Rotterdam, we demonstrate our acknowledgement of the inherent qualities of Rotterdam. It Rots like an urban compost. Rotterdam is a composting pit that should clearly and proudly show all the ugliness, dirtiness, sickness, roughness and inappropriateness. Therefore I Rotterdam is our personal endorsement for our city, it is a speculative contribution to its process of elimination and decay as the positive phases of fertilization. And if once – ever – the city would again start to bloom from its rotten core we can proudly boast that we always knew...
Ik ken eigenlijk alleen het stukje oude haven (Veerstraat?) van Maassluis en dat ziet er niet bepaald slecht uitquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ook nog niet (kom zelf uit Den Haag), maar het is in ieder geval geen pauperwijk waar we heen gaan verhuizen.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
er gaat nix boven t origineel ... " I *(L) NY "
die bestaan zeker al. kan ze alleen nergens meer vinden. Dat mag Ahmed als eerste eens gaan regelenquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
zo iets bestaat er ongetwijfeld aldie worldport t shirts, al is het maar voor de toeristen.
Toen wij er waren lag'ie alleen maar met zn reet richting het raamquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzz.. ik was deze foto btw helemaal vergeten online te zetten:
[ afbeelding ]
Volgens mij typte je dit echt met je mouwen opgestroopt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:35 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik vind dat I ROTterdam ook niets. Niks mis met zelfspot, we weten allemaal wel dat Rotterdam behoorlijk ongezellige stukken kennen die zeker verbeterd moeten worden en dat we geen 'duidelijk' centrum hebben, maar het probleem is dat in deze campagne de nadruk voor 95% wordt gelegd op het feit dat Rotterdam een lelijke stinkende kutstad zou zijn en voor 5% op het feit dat er over 10 jaar wellicht wel wat moois uit ontstaat.
We zijn toch de stad van geen nonsense? Dan leven we toch in het hier en nu en niet slechts naar de toekomst toe? We hebben genoeg om nu trots op te zijn, en da's niet alleen tastbaar in de vorm van gebouwen en bruggen, maar ook gewoon de spirit en vechtlust die Rotterdam heeft.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij typte je dit echt met je mouwen opgestroopt.![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij typte je dit echt met je mouwen opgestroopt.![]()
mogguhquote:
werk in n huis voor gehandicapte mensen... die kun je nou eenmaal nie int weekend alleen latenquote:
Wat en tuig.quote:Op zondag 23 november 2008 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werk in n huis voor gehandicapte mensen... die kun je nou eenmaal nie int weekend alleen latenze slopen de boel en plunderen de kasten
ja he...quote:
Schijn bedriegt, ze smeden op dit moment een complot voor een staatsgreep.quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja he...
maar nu zitten ze allemaal keihard sinterklaasliedjes te zingen![]()
volgens mij is het een dekmantel
quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, ze smeden op dit moment een complot voor een staatsgreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |